Is weer eens wat andersquote:
Klagen mag bij de modjes.quote:
De enige die ik wel eens geslagen heb is m'n zus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef rival het volgende:
ik heb een meisje weleens in haar gezicht geslagen, toen ik nog in groep 8 zat
Ik na m'n zuster alleen bij leuke meisjes op de bipsquote:
Ik ook, mijn nichtjequote:
is weer eens wat andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
Dat was met een schep,
Ik meerdere meiden, waaronder inderdaad mijn zus.quote:
Ojee... Ik voel dat ik moet oppassen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik meerdere meiden, waaronder inderdaad mijn zus.
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat ik gedaan heb, maar denk dat als het om iets kleins is dat ik niets meer met haar te maken wil hebben.![]()
Zuigzoenen zet je toch alleen op je 15e? Of voelde ik me al vroeg te oud?
Ja ik snap niet helemaal waarom hij soms in 'Relaties & psychologie' staat, en soms in het subforum relaties...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
PM van Kudfokker, hij kan 't topic niet vinden en denkt dat ik m nog niet geopend heb
Als er tranen over mijn wangen rollen van woede sta ik op scherp, als iemand die ik niet mag dan binnen m'n territorium komt dan beuk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik heb überhaupt nooit iemand geslagen
Meteen goed doen! Adequaat optreden!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De enige die ik wel eens geslagen heb is m'n zus.
Dat was met een schep, ik was 5 en zij was 7
RLY? Heb je nooit op school gezeten ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:ik heb überhaupt nooit iemand geslagen
Haha, nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee... Ik voel dat ik moet oppassen!
Hmm.. Nee, ik volgens mij alleen mijn nichtje (en dat was flink).
Dat zeggen ze, maar ik vind het bullshit. Bijna alle dieren doen het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?
Ik heb maar 1x iemand geslagen.
Dat was een Marokaantje die tijdens een concert mijn vriendin een trap in haar rug gaf.
officieel hoort t in t subforum relaties&liefdequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik snap niet helemaal waarom hij soms in 'Relaties & psychologie' staat, en soms in het subforum relaties...
ja maar dan moet je op een vechtsport gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ik vind het bullshit. Bijna alle dieren doen het.
Af en toe is het wel eens lekker om een potje te matten.
Precies, tot de dag van vandaag geloof ik er nog in dat het mijn zandbak was, en dat ik haar best mocht verjagen met mijn plastic spade!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meteen goed doen! Adequaat optreden!
volgende keer ga ik er op letten, sorryquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
officieel hoort t in t subforum relaties&liefde
maar de meeste platsten m daar gewoon niet
kijk je gewoon bij RP dan vind je m altijd!
Nee precies, laat je beste maat maar door 4 gozers in elkaar beuken...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja maar dan moet je op een vechtsport gaan.
Gebruik het niet als middel om een probleem binnen je relatie op te lossen
Zeker wel maar ik werd Nooit gepest of word nooit zo boos gemaakt of wat dan ook dat ik boos benquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
RLY? Heb je nooit op school gezeten ofzo?
Je hoeft toch niet binnen je relatie te vechten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja maar dan moet je op een vechtsport gaan.
Gebruik het niet als middel om een probleem binnen je relatie op te lossen
Dat dacht ik ook, haha.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 mannen geslagen - eentje omdat ie mij sloeg en me niet wilde laten gaan en de ander omdat ie me probeerde aan te randen. Best goeie redenen
Kudfokker moet wat borsthaar kweken als je het mij vraagtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet binnen je relatie te vechten?
Als iemand mij ziekelijk irriteert op de een of andere manier dan kan die toch echt wel een klap op zijn smoelwerk krijgen.
Alle reden, sommige kerels verdienen ook gewoon klappenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 mannen geslagen - eentje omdat ie mij sloeg en me niet wilde laten gaan en de ander omdat ie me probeerde aan te randen. Best goeie redenen
Een vriend van me is in een kroeg een keer in elkaar geslagen door (toevallig) buitenlanders...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee precies, laat je beste maat maar door 4 gozers in elkaar beuken...
Slaan is toch wel zo onvolwassen!
Fijne avond!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef rival het volgende:
mensen, ik wens jullie weer een fijne avond!
ik ga lekker niksen (voor het eerst)
niks-zequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef rival het volgende:
mensen, ik wens jullie weer een fijne avond!
ik ga lekker niksen (voor het eerst)
Ik heb vroeger genoeg gevochten en heb er dan ook meer dan genoeg littekens en botbreuken aan over gehouden (lees meer dan 300 hectingen en tussen de 15 - 20 botbreuken in mijn 29 jaar, ook door ongelukken en sport trouwens)quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee precies, laat je beste maat maar door 4 gozers in elkaar beuken...
Slaan is toch wel zo onvolwassen!
Als je de verkeerde treft maakt het geen hol uit of je een grote bek hebt hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Duimelot het volgende:
ik HAD vroeger gewoon zo'n grote bek dat mensen al niet meer durfden te slaan
(en dat is maar goed ook want ik ben niet zo sterk)
Of als dat niet lukt in ieder geval een toupetje plakkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kudfokker moet wat borsthaar kweken als je het mij vraagt
Grappig altijd, je gaat vast niet geloven dat ik in elkaar getrapt werd door 10-15 Friesche boerenknuppels, en dat ik door een groep Marokkanen gered werd? (Afkomst heeft niets te maken met zwijnenstreken knuppel.)quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriend van me is in een kroeg een keer in elkaar geslagen door (toevallig) buitenlanders...
Toen zijn we er ook tussen gesprongen met ze 3en...
1 vriend me heeft er alleen een gebroken jukbeen & neus aan overgehouden.
In zo'n geval is het zelf verdediging, of verdediging van een vriend, dan mag het.
Maar we hadden het over het slaan van je vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |