Is weer eens wat andersquote:
Klagen mag bij de modjes.quote:
De enige die ik wel eens geslagen heb is m'n zus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef rival het volgende:
ik heb een meisje weleens in haar gezicht geslagen, toen ik nog in groep 8 zat
Ik na m'n zuster alleen bij leuke meisjes op de bipsquote:
Ik ook, mijn nichtjequote:
is weer eens wat andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
Dat was met een schep,
Ik meerdere meiden, waaronder inderdaad mijn zus.quote:
Ojee... Ik voel dat ik moet oppassen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik meerdere meiden, waaronder inderdaad mijn zus.
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat ik gedaan heb, maar denk dat als het om iets kleins is dat ik niets meer met haar te maken wil hebben.![]()
Zuigzoenen zet je toch alleen op je 15e? Of voelde ik me al vroeg te oud?
Ja ik snap niet helemaal waarom hij soms in 'Relaties & psychologie' staat, en soms in het subforum relaties...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Rauw. het volgende:
PM van Kudfokker, hij kan 't topic niet vinden en denkt dat ik m nog niet geopend heb
Als er tranen over mijn wangen rollen van woede sta ik op scherp, als iemand die ik niet mag dan binnen m'n territorium komt dan beuk ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik heb überhaupt nooit iemand geslagen
Meteen goed doen! Adequaat optreden!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De enige die ik wel eens geslagen heb is m'n zus.
Dat was met een schep, ik was 5 en zij was 7
RLY? Heb je nooit op school gezeten ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:ik heb überhaupt nooit iemand geslagen
Haha, nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee... Ik voel dat ik moet oppassen!
Hmm.. Nee, ik volgens mij alleen mijn nichtje (en dat was flink).
Dat zeggen ze, maar ik vind het bullshit. Bijna alle dieren doen het.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Slaan is ook niet echt volwassen heh ?
Ik heb maar 1x iemand geslagen.
Dat was een Marokaantje die tijdens een concert mijn vriendin een trap in haar rug gaf.
officieel hoort t in t subforum relaties&liefdequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik snap niet helemaal waarom hij soms in 'Relaties & psychologie' staat, en soms in het subforum relaties...
ja maar dan moet je op een vechtsport gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar ik vind het bullshit. Bijna alle dieren doen het.
Af en toe is het wel eens lekker om een potje te matten.
Precies, tot de dag van vandaag geloof ik er nog in dat het mijn zandbak was, en dat ik haar best mocht verjagen met mijn plastic spade!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Meteen goed doen! Adequaat optreden!
volgende keer ga ik er op letten, sorryquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
officieel hoort t in t subforum relaties&liefde
maar de meeste platsten m daar gewoon niet
kijk je gewoon bij RP dan vind je m altijd!
Nee precies, laat je beste maat maar door 4 gozers in elkaar beuken...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja maar dan moet je op een vechtsport gaan.
Gebruik het niet als middel om een probleem binnen je relatie op te lossen
Zeker wel maar ik werd Nooit gepest of word nooit zo boos gemaakt of wat dan ook dat ik boos benquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
RLY? Heb je nooit op school gezeten ofzo?
Je hoeft toch niet binnen je relatie te vechten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja maar dan moet je op een vechtsport gaan.
Gebruik het niet als middel om een probleem binnen je relatie op te lossen
Dat dacht ik ook, haha.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 mannen geslagen - eentje omdat ie mij sloeg en me niet wilde laten gaan en de ander omdat ie me probeerde aan te randen. Best goeie redenen
Kudfokker moet wat borsthaar kweken als je het mij vraagtquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet binnen je relatie te vechten?
Als iemand mij ziekelijk irriteert op de een of andere manier dan kan die toch echt wel een klap op zijn smoelwerk krijgen.
Alle reden, sommige kerels verdienen ook gewoon klappenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 2 mannen geslagen - eentje omdat ie mij sloeg en me niet wilde laten gaan en de ander omdat ie me probeerde aan te randen. Best goeie redenen
Een vriend van me is in een kroeg een keer in elkaar geslagen door (toevallig) buitenlanders...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee precies, laat je beste maat maar door 4 gozers in elkaar beuken...
Slaan is toch wel zo onvolwassen!
Fijne avond!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef rival het volgende:
mensen, ik wens jullie weer een fijne avond!
ik ga lekker niksen (voor het eerst)
niks-zequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef rival het volgende:
mensen, ik wens jullie weer een fijne avond!
ik ga lekker niksen (voor het eerst)
Ik heb vroeger genoeg gevochten en heb er dan ook meer dan genoeg littekens en botbreuken aan over gehouden (lees meer dan 300 hectingen en tussen de 15 - 20 botbreuken in mijn 29 jaar, ook door ongelukken en sport trouwens)quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee precies, laat je beste maat maar door 4 gozers in elkaar beuken...
Slaan is toch wel zo onvolwassen!
Als je de verkeerde treft maakt het geen hol uit of je een grote bek hebt hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Duimelot het volgende:
ik HAD vroeger gewoon zo'n grote bek dat mensen al niet meer durfden te slaan
(en dat is maar goed ook want ik ben niet zo sterk)
Of als dat niet lukt in ieder geval een toupetje plakkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kudfokker moet wat borsthaar kweken als je het mij vraagt
Grappig altijd, je gaat vast niet geloven dat ik in elkaar getrapt werd door 10-15 Friesche boerenknuppels, en dat ik door een groep Marokkanen gered werd? (Afkomst heeft niets te maken met zwijnenstreken knuppel.)quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriend van me is in een kroeg een keer in elkaar geslagen door (toevallig) buitenlanders...
Toen zijn we er ook tussen gesprongen met ze 3en...
1 vriend me heeft er alleen een gebroken jukbeen & neus aan overgehouden.
In zo'n geval is het zelf verdediging, of verdediging van een vriend, dan mag het.
Maar we hadden het over het slaan van je vriendin
Dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar we hadden het over het slaan van je vriendin
Sowieso, ik ben zelf liever bont en blauw dan dat ze iemand het ziekenhuis in trappen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb vroeger genoeg gevochten en heb er dan ook meer dan genoeg littekens en botbreuken aan over gehouden (lees meer dan 300 hectingen en tussen de 15 - 20 botbreuken in mijn 29 jaar, ook door ongelukken en sport trouwens)
Maar als een vriend van me problemen heeft dan maar nog wat extra littekens en botbreuken als het moet
Daar hadden we het met z'n allen toch overquote:
Misschien in het vorige topic... maar anders hebben hier wat mensen beetje rare relaties met zussenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar hadden we het met z'n allen toch over?
En wat heeft hij ervan geleerd dat je hem een maand niet meer hebt aangekeken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb ook een maand een vriend van me niet meer aangekeken omdat hij vertelde dat hij zijn vriendin had geslagen, wat toevallig ook een vriendin van mij was.
Vrij normaal hoor, dat broertjes en zusjes elkaar zo nu en dan een liefdevolle hoek geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Misschien in het vorige topic... maar anders hebben hier wat mensen beetje rare relaties met zussen
Heb met zussen over het algemeen geen probleem, zolang het maar niet m'n eigen isquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Misschien in het vorige topic... maar anders hebben hier wat mensen beetje rare relaties met zussen
Gisteren ruzie gehad en vandaag is ze al weg?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef ThE_ED het volgende:
Halve huis nu leeg, gelukkig hadden we veel dubbel.
Dat hij dat niet moet doen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat heeft hij ervan geleerd dat je hem een maand niet meer hebt aangekeken?
Dat weet ik maar al te goed, maar volgens kf hadden we het over het slaan van je vriendin... dus de mensen die hun zus hebben gemept hadden een vriend/vriendin of vriendin/vriendin relatie met hun zusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor, dat broertjes en zusjes elkaar zo nu en dan een liefdevolle hoek geven.
Look on the bright side: ruimte!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef ThE_ED het volgende:
Halve huis nu leeg, gelukkig hadden we veel dubbel.
Toen ik het op vrijdagavond uitmaakte met mijn ex was ik ook op zaterdag weg met veel spullen. Was beter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gisteren ruzie gehad en vandaag is ze al weg?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb met zussen over het algemeen geen probleem, zolang het maar niet m'n eigen is
Haha inderdaad..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet ik maar al te goed, maar volgens kf hadden we het over het slaan van je vriendin... dus de mensen die hun zus hebben gemept hadden een vriend/vriendin of vriendin/vriendin relatie met hun zus
Ja, ze gaat tijdelijk bij d'r ouders wonen. Niet alsof ze dus al een ander huis had geregeld ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gisteren ruzie gehad en vandaag is ze al weg?
Als ik hoor dat een vriend van mij z'n vriendin een pak rammel geeft dan krijgt hij van mij een pak erachteraan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hij dat niet moet doen...
Mensen veranderen op dat gebied denk ik niet, maar ik heb zelf in ieder geval laten zien dat ik er tegen ben.
Ik ben door mijn vaders werk op de hele wereld opgevoed. Mijn vader was hoofduitvoerder voor Ballast Nedam Dredging, internationaal bouwbedrijf. Dus ik zat dan weer een jaar in Koeweit, dan weer 8 maanden in Australie en ga zo maar doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben zelf liever bont en blauw dan dat ze iemand het ziekenhuis in trappen.
Ben je trouwens opgegroeid in Brazilië? Aangezien die knokpartijen daar nóg weer een stuk gekker zijn.
Nouja, beter van toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ze gaat tijdelijk bij d'r ouders wonen. Niet alsof ze dus al een ander huis had geregeld ofzo.
quote:
Mijn reactie was met sarcastische ondertoon (al begrijp ik dat je die niet hoortquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat hij dat niet moet doen...
Mensen veranderen op dat gebied denk ik niet, maar ik heb zelf in ieder geval laten zien dat ik er tegen ben.
Ik wil best vrouwen slaan hoor, als het moet. Of als ze er om vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk iedereen zich eens reppen te melden dat hij geen vrouwen slaat!
Je wordt toch graag gemept?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Duimelot het volgende:
ik HAD vroeger gewoon zo'n grote bek dat mensen al niet meer durfden te slaan
(en dat is maar goed ook want ik ben niet zo sterk)
WEEKEND!!quote:
Wie zegt dat het snel is? De keren dat ik iemand geslagen heb zijn op 2 handen te tellen en gaan over 10 jaar ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Sjonge wat zijn jullie allemaal snel slaags hier
Heb ik heul geen last van
You bastard!quote:
En? Hoe ging het?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef djayzz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niets gevonden op de hersenscans, dus ik ben officieel epilepsie vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22 april mag ik weer auto rijden, want de 3 maanden die ze aan het begin hebben opgelegd blijven staan.
Maar dat is nog maar een paar weekjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*verkapte djayzz is blij post*
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef djayzz het volgende:
Er is niets gevonden op de hersenscans, dus ik ben officieel epilepsie vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22 april mag ik weer auto rijden, want de 3 maanden die ze aan het begin hebben opgelegd blijven staan.
Mooi zo man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef djayzz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef djayzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat nietquote:
Ja, valt het op?quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
hey tof nieuws djayzz!
quote:
quote:
Thnx, wie heeft er zin om het te gaan vieren?quote:
Owjee, voorzichtig dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga zo afsluiten. Voor het eerst dat ik geen zin heb om auto te rijden, ik vloog vanmorgen bijna uit de bocht met 140.
Je moet ook niet met 140 de bocht door gaan, dat doe ik welquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga zo afsluiten. Voor het eerst dat ik geen zin heb om auto te rijden, ik vloog vanmorgen bijna uit de bocht met 140.
Die bocht stelt geen ruk voor en ik rij daar elke ochtendquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook niet met 140 de bocht door gaan, dat doe ik wel
Ik heb al een andere afspraak vanavond dus ik kan niet sorry.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, valt het op?![]()
[..]
Thnx, wie heeft er zin om het te gaan vieren?
dat blijkt dat het geen ruk voorstelt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die bocht stelt geen ruk voor en ik rij daar elke ochtend
Blijkbaar welquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die bocht stelt geen ruk voor en ik rij daar elke ochtend
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Maargoed je bent een vrouw dus je hebt een excuus
Oeps...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
Dat ik bijna uit de bocht vloog, lag niet aan de bocht. Bovendien rij ik daar al meer dan een jaar iedere dag, en dit is voor het eerst dat het fout gaat.. Gek genoeg gaat het bij mij altijd fout in bochten...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat blijkt dat het geen ruk voorstelt.
Neem een Subaru, 4 wheel drive en bakken gripquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik bijna uit de bocht vloog, lag niet aan de bocht. Bovendien rij ik daar al meer dan een jaar iedere dag, en dit is voor het eerst dat het fout gaat.. Gek genoeg gaat het bij mij altijd fout in bochten...
Dat excuus gebruik ik niet, omdat het voor mij niet geldtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Maargoed je bent een vrouw dus je hebt een excuus
Le moet je ook niet in rare bochten wringenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ik bijna uit de bocht vloog, lag niet aan de bocht. Bovendien rij ik daar al meer dan een jaar iedere dag, en dit is voor het eerst dat het fout gaat.. Gek genoeg gaat het bij mij altijd fout in bochten...
Wat een grap!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Le moet je ook niet in rare bochten wringen
Moet jij niet een keer weg?quote:
Wel thuis!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
Zo lekker naar huis! Heb het gehad op kantoor
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
lalalalala ik heb heel mooi haar nu
dat wou ik alleen maar ff zeggen
en ik ben een schaapkon het niet laten vriendje zn kado meteen te geven
ook omdat het handiger was maar ja
Bepoal jij dat?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
lalalalala ik heb heel mooi haar nu
dat wou ik alleen maar ff zeggen
Had ik al gezegd dat ik weekend had?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
Zo lekker naar huis! Heb het gehad op kantoor
Nee, die 1500 meter maakt het verschil uit!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik morgen weer naar kantoor mag, niets voor mij dat thuiswerken.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ! Pak je knuppel, ga je grot uit en knuppel een mastodont neer!
Ik werk 10 minuten lopen van huis af, ideaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik morgen weer naar kantoor mag, niets voor mij dat thuiswerken.
Ja dus? Ik ook. Okee, 12.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik werk 10 minuten lopen van huis af, ideaal
1000! Maar er werd vandaag een pakket bezorgd en ik heb liever dat ze dat thuis bezorgen dan op mn werk. Was nogal groot en zwaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, die 1500 meter maakt het verschil uit!
Mag niet, pas over een uur. Kom net terug van de tandartsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ! Pak je knuppel, ga je grot uit en knuppel een mastodont neer!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt mn dag niet vandaag
echt niet
Jij kan pakketjes laten bezorgen op je werk? Relaxt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
1000! Maar er werd vandaag een pakket bezorgd en ik heb liever dat ze dat thuis bezorgen dan op mn werk. Was nogal groot en zwaar.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt mn dag niet vandaag
echt niet
Ik eet spruitjes.. mocht je aan willen schuiven. Genoeg spruiten voor iedereen.quote:
Sexy kapselquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
geen pics sowieso niet in het topic haha
maar ik heb nu een zij-scheiding en een beetje een combi tussen een lok en een pony
best kort iig voor
en dan met laagjes en gewoon lang nog natuurlijk
dit zeg maar maar mijn haar is voller en blond
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom niet, deed ik op mn oude werk ook altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij kan pakketjes laten bezorgen op je werk? Relaxt.
Lust ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik eet spruitjes.. mocht je aan willen schuiven. Genoeg spruiten voor iedereen.
oh.. gmiddag/gavond iedereen
Your loss!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lust ik niet![]()
Maar evengoed bedankt voor het aanbod
Bij mijn werk kan ik dat volgens mij echt niet maken...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, deed ik op mn oude werk ook altijd.
Nice!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
geen pics sowieso niet in het topic haha
maar ik heb nu een zij-scheiding en een beetje een combi tussen een lok en een pony
best kort iig voor
en dan met laagjes en gewoon lang nog natuurlijk
dit zeg maar maar mijn haar is voller en blond
[ afbeelding ]
sexy uiteraardquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sexy kapsel![]()
Wel een beetje benieuwd hoe jij eruit ziet
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sexy uiteraard![]()
ask me again als ik niet zo druk ben
serieus? tof!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:59 schreef zbbrox het volgende:
mn hitchhikers collection is binnen
boeken in een collectors case.. so fancy
oooh, wat een na-aperquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die altijd dat zegt. Alhoewel, dat is "Poezeliewoepsie"
De vrouwelijke versie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die altijd dat zegt. Alhoewel, dat is "Poezeliewoepsie"
Hmm heb je een puntquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:11 schreef Ludootje het volgende:
Poes is toch altijd vrouwelijk? Anders zou het wel "Katerlewoepsie" zijn.
Oh, hee Snuit! Had je nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik zei hoi tegen alle dames.. dus bij deze nog even hallo naar de heren..
Jij zei toch de niet de poezeliewoepsie versiequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik zei hoi tegen alle dames.. dus bij deze nog even hallo naar de heren..
Zware dag gehad he, ben moe!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zei toch de niet de poezeliewoepsie versie
Pas maar op, straks beland je nog in de prullenbakquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zware dag gehad he, ben moe!
Yesh.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? tof!
ik en zem zijn jaloers
Neh, je kan me wel opvegen, maar dan nog ben ik geen afval!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas maar op, straks beland je nog in de prullenbak
Pratchett!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Yesh.
Maar heb eerst nog 2 geleende Pratchetts te lezen voor ik er aan begin.
Heb wel de 5 book set. Had vernomen dat het all in one boek enorm log is.
Niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neh, je kan me wel opvegen, maar dan nog ben ik geen afval!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet?
hmm, gelukkig ben ik van nature wat voorzichtig aangelegd
Weet je wat nog meer whoehoe!! is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Dat is dan weer een meevaller! whoehoe!
Ik heb wel alles in een boek. En ik heb het zelfs allemaal al gelezen. Wat een geweldige humor!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Yesh.
Maar heb eerst nog 2 geleende Pratchetts te lezen voor ik er aan begin.
Heb wel de 5 book set. Had vernomen dat het all in one boek enorm log is.
met slagroom en suiker en enquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer whoehoe!! is?
Aardbeien![]()
Ik heb geen slagroomquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met slagroom en suiker en en
Beetje Utrecht na-apen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:25 schreef RealZeus het volgende:
Het Glazen Huis van 3FM komt naar Groningen
Drink ik zeker eentje opquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:25 schreef RealZeus het volgende:
Het Glazen Huis van 3FM komt naar Groningen
Hmmm, plakkerig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Suiker over jou heen strooien en dat eraf likken? dat wordt wel errug plakkerig hoor
Daarvoor hebben ze een douche uitgevondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Suiker over jou heen strooien en dat eraf likken? dat wordt wel errug plakkerig hoor
Zolang ik zelf niet hoef te likkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Chocoladesausquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ik zelf niet hoef te likken
Hmm miss morgen ook nog wat aardbeien kopen
en choco of vanille saus?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ik zelf niet hoef te likken
Hmm miss morgen ook nog wat aardbeien kopen
Vanille, choco vind ik minderquote:
dan mag choco ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hoeft zelf niet te likken.... toch?!?!?!?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al was het niet zo dan evengoed choco
Sinds wanneer is beiden geen optie meer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, dus jij gaat niet spelen?!
dan is het en en!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is beiden geen optie meer?
Alleen dan nog de slagroom en dan hebben we alles wat nodig is voor een leuk avondjequote:
Ik hoef niemand om te kopenquote:
en bubbels en andere leuke dingen?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen dan nog de slagroom en dan hebben we alles wat nodig is voor een leuk avondje
'Het ziet eruit als platgeslagen kipfilet en zo hoort het eruit te zien'quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef Ludootje het volgende:
Aardbeien en choco... zoete meuk.
Doe mij maar een vrouw bedekt met lekkere kipfiletjes met daar overheen een romige gorgonzolasaus.
Kan allemaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en bubbels en andere leuke dingen?!
ik krijg 1300 terugquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nog even mn belastingaangifte nalopen
Ik denk bij jouw avatar altijd een pint guinness te zien.quote:
Kijk niet zo verbaasd johquote:
Oh dat moet ik ook nog doen, de aangifte.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee, die "" staat er voor de lol
Owja jij kent mij nog nietquote:
Eet smakelijkquote:
Dan geloof je het lekker nietquote:
Misschien moeten we dat maar zo latenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat maar zo laten
lol liedje dat op staat: Kiss me here and touch me there![]()
Vond het wel even toepasselijkquote:
Dank je!quote:
Hey!quote:
Een zekere iemand...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond het wel even toepasselijk![]()
Gadver het regent weer en ik moet iemand ophalen van t station
quote:
Wil je even de aandacht, jongen?quote:
Maar wel gezellig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Anders zou het wel vaag zijn.. dan zou het een niemand zijn, dat is zielig
een niemand zijn is niet gezelligquote:
Niet elke afspraak loopt uit op neuken hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat was een rectie op dat ophalen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een niemand zijn is niet gezellig
Maar vanavond wordt wel gezellig ja
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet elke afspraak loopt uit op neuken hoor
En jij vroeg het bed in?quote:
Niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs niet eens als ze blijven slapenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk ook wel eens een afspraak met mijn moeder, of met de tandarts, of met de huisarts, of zelfs met een collega. Nee bedanktquote:
Dan ook niet altijd inderdaad..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfs niet eens als ze blijven slapen
Moet je doenquote:
Dat is waar!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je doen![]()
je hebt nog een drukke week voor de boeg
Ja hallo, daar ging het ook niet omquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk ook wel eens een afspraak met mijn moeder, of met de tandarts, of met de huisarts, of zelfs met een collega. Nee bedankt
Swingende snuitquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is waar!morgen weer lange dag werken.. Dan thee drinken.. en dan misschien nog stukje rijden.. en vrijdag hard werken, en 's avonds DANSUHHHH
Dat inderdaad. En Rooie Rinus en Pé en Hooghoudt en zulks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Drink ik zeker eentje op![]()
Ondanks mijn Drentschheid voel ik mij toch lichtelijk verbonden met het noorderplantsoen, de olde grieze en ede stoal
Ook fris hoop ik?quote:
Hoiquote:
Spannend!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we stonder er samen tegelijk onder
quote:
Heya!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens is ook weer fris, fruitig en glad
Je bent er toch niet vies van hé?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef ThE_ED het volgende:
Allemaal stuks fruit hier, lijkt wel een groenteboer
Glad ja?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens is ook weer fris, fruitig en glad
volgens mij niet zoveelquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Iedereen die hoi terug zei
.
What's new here?
lekker mandarijntjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Je bent er toch niet vies van hé?
Minstens 2 stuks per dag.![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Het is hier ook niet zo druk als ik gewend was zeg...
Nee, valt mee! Ik heb er wel anderhalf uur in gelegen, maar ik heb gelezenquote:
Lezen in badquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, valt mee! Ik heb er wel anderhalf uur in gelegen, maar ik heb gelezen
Hey Kz!quote:
Ik doe het bijna altijd & dan word ik moe en ga ik slapen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lezen in bad![]()
Echt jaren geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
LUDOOTJE JE LEEFT NOG!
hmm bad.. vandaag heel de dag in sauna geweest... genoeg baden daar
DS-en in bad? Lijkt me nogal een duur geintje als het fout gaat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe het bijna altijd & dan word ik moe en ga ik slapen.
Of ik ga DS-en
Ik houd ervan om een risico te nemenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
DS-en in bad? Lijkt me nogal een duur geintje als het fout gaat.
Ik ga meestal in bad en daarna lekker douchenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb gelukkig wel een heerlijke douche.
De douchecel zelf is niet zo fantastisch, maar het water is doorgaans heerlijk, lekker harde straal ook.
Wow! Je leeft wel op het randje, jij!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik houd ervan om een risico te nemen
Maarja, het kan altijd erger. Bij een vriend van mij hebben ze alleen een douche boven, en beneden een wc. En that's it. Beide hokken even groot dus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Idd. Zo'n douche is het toch niet helemaal.
Ze hebben eenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
En waarom is ludootje minder op fok de laatste tijd?? Kz is er ook niet echt vaak meer haha
Haha. Ach jaaa als hij in het water valt, dan is hij dood, maar ik laat hem niet zomaar in het water vallen natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow! Je leeft wel op het randje, jij!
Hier bij mij in huis precies hetzelfde. Go go studentenhuis!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maarja, het kan altijd erger. Bij een vriend van mij hebben ze alleen een douche boven, en beneden een wc. En that's it. Beide hokken even groot dus.
Druk met werken, beetje school, meer buiten (lente...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
En waarom is ludootje minder op fok de laatste tijd?? Kz is er ook niet echt vaak meer haha
Spreek voor je zelf!quote:
Ga voor de verandering eens in bad spelen met de netstroom adapter er in. Dat is pas risico!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ach jaaa als hij in het water valt, dan is hij dood, maar ik laat hem niet zomaar in het water vallen natuurlijk
Dat doe ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga voor de verandering eens in bad spelen met de netstroom adapter er in. Dat is pas risico!
Ooo.. Nee, dat heb ik nietquote:
Alhoewel dat uiteraard wél een Q.-oplossing is...quote:
Is dat in je studentenhuis zo? Lijkt me kutquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hier bij mij in huis precies hetzelfde. Go go studentenhuis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |