Klopt. Maar wat ik van jou en je foto's denk is niet belangrijk voor dit topic. Of wil je het echt weten, dan wil ik mijn mening wel en-publique doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef MarMar het volgende:
Neh, zal je ook niet zeggen, want je hebt allang in mn fobo gegluurd
nah, trust me, dat harsen doe ik dus ook niet meer!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen idee. Heb geen tattoo en laat haar niet wegharsen...
Ik vind het niet zo spannend wat je ervan vindquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat ik van jou en je foto's denk is niet belangrijk voor dit topic. Of wil je het echt weten, dan wil ik mijn mening wel en-publique doen.
Heb het toendertijd gekozen omdat ik inderdaad een keus moest maken. Vond er vanaf het begin eigenlijk al vrij weinig aan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar is ict echt de richitng die je op wilt of heb je dat gewoon gedaan om maar een richting te kiezen? Ik krijg niet echt het idee dat het helemaal je passie is ofzo.
En een deeltijdopleiding zie je ook niet zitten? Bijvoorbeeld 4 dagen werken 1 dag school?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:00 schreef Gorill0r het volgende:
Ben nog erg jong inderdaad maar vind het wel goed zo.
Heb er nog weinig zin in om in de schoolbanken te zitten en ben ook van plan om binnenkort op mezelf te gaan wonen.
Dat ga ik nu dus doen met dat lassen. Bovendien hebben ze lassers in de toekomst hard nodig door de vergrijzing.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En een deeltijdopleiding zie je ook niet zitten? Bijvoorbeeld 4 dagen werken 1 dag school?
En lassen lijkt je wél tof (tot je 65ste dus), in tegenstelling tot ICT?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:02 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus doen met dat lassen. Bovendien hebben ze lassers in de toekomst hard nodig door de vergrijzing.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:03 schreef MarMar het volgende:
Nah weer de schoolbanken in is allemaal goed en aardig, maar beter vindt je eerst een beetje een richting waarin je graag verder wilt voordat je er weer zoveel energie in steekt.
Je bent nog jong zoals je zelf al zegt, voor nu is een baan voor de poen wellicht gewoon nog goed genoeg en al werkende kom je misschien een keer iets tegen wat het wel helemaal voor je is en waar je verder in wilt.
Werken is nooit leuk toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En lassen lijkt je wél tof (tot je 65ste dus), in tegenstelling tot ICT?
Tuurlijk wel. Zat mensen die een baan hebben die ze echt leuk vinden. Lijkt me het beste als je in ieder geval een baan zoekt die je een béétje interessant lijkt. 45 jaar tegen je zin in, dag in dag uit, naar een kutbaan gaan lijkt me ook geen pretje.quote:
Mwach, ik weet niet of "leuk" het juiste woord is voor de psychiatriequote:
Stel je niet zo aan. Alsof lang haar bij mannen viezer zou zijn dan lang haar bij vrouwen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ik wil: Verzorgde collega's.
En niet een of andere viezerik die zijn haren lang laat groeien, want ja: Het zwaait zo lekker tijdens het rocken.....
Gelukkig kan je best nog een keer of wat switchen van baan als je nog geen 40 bentquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zat mensen die een baan hebben die ze echt leuk vinden. Lijkt me het beste als je in ieder geval een baan zoekt die je een béétje interessant lijkt. 45 jaar tegen je zin in, dag in dag uit, naar een kutbaan gaan lijkt me ook geen pretje.
Als je een opleiding hebt op het gebied van ICT en lassen, kun je nou niet echt makkelijk switchen als je 30 bent hoor. Je kunt beter als je jong bent voor een opleiding kiezen die je interessant lijkt, waardoor je in ieder geval in een sector werkt die je leuk vindt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gelukkig kan je best nog een keer of wat switchen van baan als je nog geen 40 bent
Tsjah, maar kom op, op pakweg je 16e kiezen uit 2500 verschillende opleidingen (dat is geen bedacht getal overigens) en dan maar eens in de goede richting terecht te zien komen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een opleiding hebt op het gebied van ICT en lassen, kun je nou niet echt makkelijk switchen als je 30 bent hoor. Je kunt beter als je jong bent voor een opleiding kiezen die je interessant lijkt, waardoor je in ieder geval in een sector werkt die je leuk vindt.
De vrouwen houden er van.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:31 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
heb jij nooit geen commentaar op je lange haar in jouw beroep ?
Oh kut. Daar heb je me helemaal vastgeluld. Briljant hoe jij naar mijn ondertitel keek, en daaruit een conclusie trok. Simpelweg geniaal, ik wilde dat ik die capaciteiten had. Verdomme zeg, ik ben gewoon stikjaloers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
zegt iemand die "not suited for work" bij zn avatar heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |