Beetje vroeg, niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef Bafnek het volgende:
Last.fm
Een 1 april grap niet doorhebben
Het lijkt me sterk dat je als bedrijf dit soort grappen flikt. Het is niet goed voor je klandiziequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef Bafnek het volgende:
Last.fm
Een 1 april grap niet doorhebben
't is volgende week al heur.quote:
Ja aangezien het in andere landen wel gratis isquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef Bafnek het volgende:
[..]
't is volgende week al heur.
Maar ik lees dat het alleen over Last.fm radio gaat... big deal.
Dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja aangezien het in andere landen wel gratis is
ik word niet wijzer van wiki en wat ik er van snap mis je er weinig aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:58 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik gaf een serieus antwoord. Google eens.
Mensen met Britney Spears in hun top 10, zeker als vent zijndequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die niet weten wat last.fm is
En dan ook nog bepaalde landen voortrekken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik luister zo nu en dan naar Last.FM radio dus zoveel zal ik niet missen, maar vind het wel triest om zoiets te doen.
Dat zei ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan ook nog bepaalde landen voortrekken?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Mensen met Britney Spears in hun top 10, zeker als vent zijnde
mijn eigen mp3 collectiequote:
Mja, OK. Ik vond Last.fm wel keihandig om op nieuwe download-ideeen te komen.quote:
Ik heb er ruim 26000, zelfs dat geeft geen reeël beeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook slechts 2500 plays ofzo, dan geeft het nog geen reeel beeld van mijn muzieksmaak
Het is een stukje software waarop je een account aan kunt maken en waaraan je vrienden toe kunt voegen. Het houdt van minuut tot minuut bij, d.m.v. een plugin, welke muziek je speelt en maakt daar een profiel van. Verder krijg je stats te zien van alles wat je geluisterd hebt en doet het programma aanbevelingen over muziek die eraan gerelateerd is. Dat kun je dan nakijken via www.last.fm en in te loggen met je eigen account.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik word niet wijzer van wiki en wat ik er van snap mis je er weinig aan
Waarom heb je hier een Ajax plaatje en op last.fm een kakkerlakken avatar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die niet weten wat last.fm is
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom heb je hier een Ajax plaatje en op last.fm een kakkerlakken avatar?
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Voor zover ik begrijp blijft de Audioscrobbler, dus muzieksuggesties o.b.v. je lokale playlist/collectie, dus wél gratis?
Feyenoorders zijn slecht in weddenschappen schijnbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://blog.last.fm/2009/03/24/lastfm-radio-announcementquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Seam het volgende:
Wtf is dat voor een bullshit ja
Iemand misschien een linkje naar de info ?
En dat is niet het enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn slecht in weddenschappen schijnbaar
...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Duitsland, Uk en USA niet hoeven te betalenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
3 euro per maand.
Huilen om 3 euro per maand
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef Edwinuss het volgende:
3 euro per maand.
Huilen om 3 euro per maand
Ik kan prima 3 euro per maand betalen, maar ik ga niet betalen zodat 3 andere landen het gratis kunnen hebben... CBSquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:07 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Duitsland, Uk en USA niet hoeven te betalen
Nope geen grap Fasjequote:Op donderdag 26 maart 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit een grap is?Zo nee, sterf lekker af kut last.fm.
Al moet ik zeggen dat last.fm sowieso al verpauperd is.
Nou maar hopen dat dát geen grap isquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Hapslikweg het volgende:
Duidelijk is dit een grap mensen,
hier lees het bericht eerst:
http://blog.last.fm/
Dit is een dikke joke want:
- Er staat duidelijk geen reden waarom het in UK,USA en Deutschland wel gratis is.
- Bij elke blogpost van last.fm kan je een comment neerzetten, danwel bij de post zelf of in een forumgedeelte, en dat is hier niet zo...
- Het gaat in vanaf 30 maart, de dag erna staat er waarschijnlijk dat het een 1 April grap is![]()
En als ik de Q&A goed lees:
http://www.last.fm/about/subscriptionradio
Geld dit geloof ik alleen voor mensen die al een premium account hebben, dus de mensen die iets betalen. Iets wat ik gelukkig niet doe
Ik heb toch echt een comment kunnen plaatsen onder dat berichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Hapslikweg het volgende:
- Er staat duidelijk geen reden waarom het in UK,USA en Deutschland wel gratis is.
- Bij elke blogpost van last.fm kan je een comment neerzetten, danwel bij de post zelf of in een forumgedeelte, en dat is hier niet zo...
- Het gaat in vanaf 30 maart, de dag erna staat er waarschijnlijk dat het een 1 April grap is![]()
Geld dit geloof ik alleen voor mensen die al een premium account hebben, dus de mensen die iets betalen. Iets wat ik gelukkig niet doe
En waarom zou je als bedrijf zo'n grap uithalen. Als je dat doet ben je als bedrijf echt debiel bezig. Ze zullen waarschijnlijk heel veel gebruikers verliezenquote:Please note: We’ve had to disable comments on this post to stop this page from growing too large. Please direct any further comments to our Feedback and Ideas forum.
"These are the countries in which we have the most resources to support an ad sales organization, which is how we earn money to pay artists and labels for their music. We are focused on the US, UK, and Germany as key markets, with the help of the CBS Interactive salesforce and our own sales team here in London. Our headquarters are in the UK and we’ve always had a strong presence in DE."quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:29 schreef Hapslikweg het volgende:
Klopt niet.quote:- Bij elke blogpost van last.fm kan je een comment neerzetten, danwel bij de post zelf of in een forumgedeelte, en dat is hier niet zo...
Dat laatste snap ik niet helemaal? Iedereen die buiten de VS, UK of DE woont moet vanaf 30 maart betalen om radio te luisteren, of je nu subscriber bent of niet.quote:- Het gaat in vanaf 30 maart, de dag erna staat er waarschijnlijk dat het een 1 April grap is![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:51 schreef Mindstate het volgende:
Oh, alleen last.fm radio; daar luister ik toch al niet naar. Zolang die scrobbler zn werk maar blijft doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |