Beetje vroeg, niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef Bafnek het volgende:
Last.fm
Een 1 april grap niet doorhebben
Het lijkt me sterk dat je als bedrijf dit soort grappen flikt. Het is niet goed voor je klandiziequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef Bafnek het volgende:
Last.fm
Een 1 april grap niet doorhebben
't is volgende week al heur.quote:
Ja aangezien het in andere landen wel gratis isquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef Bafnek het volgende:
[..]
't is volgende week al heur.
Maar ik lees dat het alleen over Last.fm radio gaat... big deal.
Dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja aangezien het in andere landen wel gratis is
ik word niet wijzer van wiki en wat ik er van snap mis je er weinig aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:58 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik gaf een serieus antwoord. Google eens.
Mensen met Britney Spears in hun top 10, zeker als vent zijndequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die niet weten wat last.fm is
En dan ook nog bepaalde landen voortrekken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik luister zo nu en dan naar Last.FM radio dus zoveel zal ik niet missen, maar vind het wel triest om zoiets te doen.
Dat zei ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan ook nog bepaalde landen voortrekken?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Mensen met Britney Spears in hun top 10, zeker als vent zijnde
mijn eigen mp3 collectiequote:
Mja, OK. Ik vond Last.fm wel keihandig om op nieuwe download-ideeen te komen.quote:
Ik heb er ruim 26000, zelfs dat geeft geen reeël beeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook slechts 2500 plays ofzo, dan geeft het nog geen reeel beeld van mijn muzieksmaak
Het is een stukje software waarop je een account aan kunt maken en waaraan je vrienden toe kunt voegen. Het houdt van minuut tot minuut bij, d.m.v. een plugin, welke muziek je speelt en maakt daar een profiel van. Verder krijg je stats te zien van alles wat je geluisterd hebt en doet het programma aanbevelingen over muziek die eraan gerelateerd is. Dat kun je dan nakijken via www.last.fm en in te loggen met je eigen account.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik word niet wijzer van wiki en wat ik er van snap mis je er weinig aan
Waarom heb je hier een Ajax plaatje en op last.fm een kakkerlakken avatar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die niet weten wat last.fm is
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom heb je hier een Ajax plaatje en op last.fm een kakkerlakken avatar?
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Voor zover ik begrijp blijft de Audioscrobbler, dus muzieksuggesties o.b.v. je lokale playlist/collectie, dus wél gratis?
Feyenoorders zijn slecht in weddenschappen schijnbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://blog.last.fm/2009/03/24/lastfm-radio-announcementquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Seam het volgende:
Wtf is dat voor een bullshit ja
Iemand misschien een linkje naar de info ?
En dat is niet het enigequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn slecht in weddenschappen schijnbaar
...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |