Maar jij gaf al een tweede antwoord zonder dat je eerste antwoord officieel was foutgemeld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:22 schreef Siniti het volgende:
Godkolere stop is met hetzelfde antwoord voor mij te zeggen
Omdat iemand anders mijn eerste antwoord al had gezegd en als hij dus al goed was had ik het niet goed maar diegene voor mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar jij gaf al een tweede antwoord zonder dat je eerste antwoord officieel was foutgemeld.
Ik ben relatief nieuw hier, maar je mag toch niet meerdere dingen achter elkaar gokken? Of heb ik de OP verkeerd begrepen?
Een antwoord per keer, reageren kan pas weer nadat de vragensteller toelichting geeft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:25 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Maar jij gaf al een tweede antwoord zonder dat je eerste antwoord officieel was foutgemeld.
Ik ben relatief nieuw hier, maar je mag toch niet meerdere dingen achter elkaar gokken? Of heb ik de OP verkeerd begrepen?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een antwoord per keer, reageren kan pas weer nadat de vragensteller toelichting geeft.
Dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat iemand anders mijn eerste antwoord al had gezegd en als hij dus al goed was had ik het niet goed maar diegene voor mij.Volgens mij is het dan toegestaan een nieuw antwoord te bedenken.
Maar het is een beetje nutteloos mijn antwoord te laten staan als iemand precies hetzelfde voor mij zei.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een antwoord per keer, reageren kan pas weer nadat de vragensteller toelichting geeft.
quote:
Ne, nee, dat is mijn lijfspreukquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd.
Dat was pure zelfspot...
Oke, ik snappem!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat dusMaar erbij zeggen dat je je vorige antwoord intrekt is vaak wat duidelijker
Ja weet ik, daarom dacht ik dat je t gevoel had dat ik de spot met je dreef/beledigdequote:
+2quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef steekbal het volgende:
rigor mortis ?
Dat heet mensen opjutten en is niet netjes. Je hebt altijd 10 minuten voor een vraag, dus om al na 6 minuten dergelijke gebaren te maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |