Dinsdag was Tara iig weer in de studioquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:06 schreef booo het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Floris en Tara afgelopen is?
En ze waren wel erg kieskeurig bij dat NS-mannetje hoor
jawelquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:00 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Maar het was toch gezellig hier op fok ?!
Het programma is leuker als de kerels wat meer van zich afbijten. Ze laten zich ook zo afpissen elke keer, je hebt toch genoeg dingen die je kunt zeggen. Als het nou allemaal leuke en intelligente vrouwen waren, a la.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Mi_Mang het volgende:
Echt kansloos. Een week geleden dacht ik er nog over na om mee te doen, maar hell no dat ik gedist ga worden door één of ander lelijk mokkeltje die ik op straat zo voorbij loop. Ik zou een keer willen zien dat de man op het eind alle vrouwen wegdrukt. Zo van: ' Nee, jij bent te lelijk. Jij bent te dom. Jouw gezicht is niet symmetrisch. Jij bent te vadsig. etc etc'
Floris leek me nou juist zo leuk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:08 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dinsdag was Tara iig weer in de studio
Die floris was inderdaad een sympathieke gast. Wat betreft die kleding: alle dames dragen vrijwel alle afleveringen hetzelfde tot nu. (of misschien wel allemaal)quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef booo het volgende:
[..]
Floris leek me nou juist zo leuk.
En ik was dat eeuwige truitje van Tara ook wel beu
Precies.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:35 schreef Rapaille het volgende:
Al die dingen die nooit veranderen![]()
-De uitleg aan het begin.
ik vind het net een vent en van mandy wordt m'n plasser ook al niet hard.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef Silenus het volgende:
Worden jullie ook zo agressief van die Jessy? Wat een irritant klotewijf is dat toch.
Ik vond dat eigenlijk 1 van de normalste van de 30quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef Catch22- het volgende:
wat heeft die rebecca weinig te melden zeg
WTF zie ik er zo uit op tv?? Ben toch echt 24.. over een paar maand 25..quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:03 schreef Babbatuur het volgende:
Saaie aflevering, die dames worden steeds kritischer. Maar hoop wel dat de mooiere dames nog even blijven. Moet er niet aan denken dat ze de studio vullen met dames als die Ellen, Mandy en dat schaap.
Die Ellen beweert 24 te zijn, ik schat haar 39 jaar en ik word moe van die praatjes over masseren. Als ik haar was zou ik er gewoon uitstappen, het is allesbehalve goed voor je eigenwaarde om steeds te verliezen van 'schoonheden'
Voor de rest zou ik het boeiender vinden als dat er een ondertitel komt het opleidingsniveau en eventueel beroep wordt weergegeven.
Ach dat zeg je alleen maar omdat je zelf te vadsig bent!quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:07 schreef Mi_Mang het volgende:
Echt kansloos. Een week geleden dacht ik er nog over na om mee te doen, maar hell no dat ik gedist ga worden door één of ander lelijk mokkeltje die ik op straat zo voorbij loop. Ik zou een keer willen zien dat de man op het eind alle vrouwen wegdrukt. Zo van: ' Nee, jij bent te lelijk. Jij bent te dom. Jouw gezicht is niet symmetrisch. Jij bent te vadsig. etc etc'
MBO 4! Mooi hoor! Je kan dus binnen de lijntjes kleuren!quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef xEllebelx het volgende:
[..]!
Mijn opleidingsniveau is MBO 4, die van jou? Heb je al wel de basisschool afgemaakt?
Je hoeft niet zo te bitchen hoor, ik doe zelf een WO-studie, namelijk Internationale Betrekkingen en Internationale Organisaties. Daarnaast heb ik opgelet, maar weet slechts van enkelen het beroep te herinneren (vrachtwagenchauffeuse, dansschooleigenaar, danseres, taebo-instructrice, amazone). Wat doet Oesha trouwens? Die vind ik er én leuk uitzien én een leuke uitstraling hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
WTF zie ik er zo uit op tv?? Ben toch echt 24.. over een paar maand 25..
Daarbij moe over praatjes over masseren? was de 1e keer..
En mijn eigenwaarde stijgt door mezelf te zijn..
En als je op had gelet, had je van alle vrouwen ondertussen kunnen weten wat voor beroep ze hebben!
Mijn opleidingsniveau is MBO 4, die van jou? Heb je al wel de basisschool afgemaakt?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het programma is leuker als de kerels wat meer van zich afbijten. Ze laten zich ook zo afpissen elke keer, je hebt toch genoeg dingen die je kunt zeggen.
Maar soms krijg je ook commentaar wat helemaal nergens op slaat. Dan zou die kerel best wat terug mogen zeggen als er zo'n draak staat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's tactiek hoor. Die dames zijn allemaal erg gevoelig en zijn 30 handen op 1 buik dus als je er 1 kwetst dan voelen de anderen ook pijn en word je alsnog weggedrukt.
Niet zo happen, das niet goed voor je lijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:19 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
WTF zie ik er zo uit op tv?? Ben toch echt 24.. over een paar maand 25..
Daarbij moe over praatjes over masseren? was de 1e keer..
En mijn eigenwaarde stijgt door mezelf te zijn..
En als je op had gelet, had je van alle vrouwen ondertussen kunnen weten wat voor beroep ze hebben!
En waarom gooit hij er steeds van die lompe Engelse woorden en zinnen tussen? Het zal wel 'hip' zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Precies.
Vind het ook irri hoe eddy de mannen aankondigd. Echt gewoon te slecht.
ij doet het verder goed en leuk. Maar dat gespeelde hoeft voor mij echt niet.
Goed voorbeeldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En waarom gooit hij er steeds van die lompe Engelse woorden en zinnen tussen? Het zal wel 'hip' zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |