Die heb ik jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh die gast weet ik nog wel jaZuur voor hem zeg. Heb je ook een bron?
jah dat zal best wel ja maar als 30 vrouwen bij elkaar zitten dan zal er ook wel het nodige geroddeld worden toch?quote:
Ik ga niet zeggen wie het is, maar ik kan je verzekeren dat hij/zij helemaal buiten het programma staat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jah dat zal best wel ja maar als 30 vrouwen bij elkaar zitten dan zal er ook wel het nodige geroddeld worden toch?vandaar mijn vraag of dat je dat ook kunt bewijzen.
Er wordt her en der heel veel 'gelekt' hoor.. maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wie het is, maar ik kan je verzekeren dat hij/zij helemaal buiten het programma staat.![]()
Ben er trouwens sinds vorige week maandag al niet meer gesweest, dus de laatste roddels en achterklap ken ik toch niet
ik zat er net aan te denken!!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Diana blijft ook altijd de eerste ronde. Weet niet of dat iets over haar zegt...beetje de nep amanda (gouden kooi)
Ze is iig net zo lelijk en domquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Diana blijft ook altijd de eerste ronde. Weet niet of dat iets over haar zegt...beetje de nep amanda (gouden kooi)
hehe je vergelijking met amanda is wel treffendquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |