Is inderdaad wel handig om ze uit elkaar te houden zonder dat het iedere keer gevraagd moet wordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Het enige nuttige wat in de OP kan, is welke kandidaten van het programma er op FOK! posten en hun usernames. Maar dat staat er juist niet in.
Pfff dat je Fluvie en Fluvo niet uit elkaar houdt, ok, maar ellen en mij.... Zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet....quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is inderdaad wel handig om ze uit elkaar te houden zonder dat het iedere keer gevraagd moet worden
jullie 2 weet ik nu wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Pfff dat je Fluvie en Fluvo niet uit elkaar houdt, ok, maar ellen en mij.... Zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet....
Dan staan er (als het goed is) geen camera's omheenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gebrek aan creativiteit noem ik dat. Je zou maar met zo iemand in bed liggen of er mee op vakantie moeten!
Ken daqt hele KLB topic niet, zit alleen in dezequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jullie 2 weet ik nu wel jaMaar in dat KLB topic zat volgens mij nog een andere
![]()
fluvie is conchita toch? Wie is Fluvo dan?
Daarnaast is het niet alleen voor mij maar ook voor mensen die de eerste keer in dit topic komen handig.
okequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef FrankieJay het volgende:
Ow nog ff reply op post uit topic #4:
Kom uit Eindhoven, vandaar die zachte 'g'
Heb je niet goed opgelet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Rhona heb ik eigenlijk nog niet gezien in de show, vind haar looks een beetje jammer eigenlijk.. het staat haar niet op de een of andere manier. Ze had beter iets zwarts of donkerbruin/donkerrood aan kunnen trekken.
Nee Mandyquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Ken daqt hele KLB topic niet, zit alleen in deze![]()
Fluvo is Simone, vrahtwagenchauffeuse
Dan zal het wel gebrek aan interesse geweest zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Heb je niet goed opgelet!Die had DE date met Nick.. de jongen die als enigste ooit in de 1e ronde door niemand werd weggedrukt en na de laatste ronde 11 van de 13 moest wegdrukken!! :S
Voetbalquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
okeBrabant klinkt altijd goed
![]()
PSV fan? of geef je niks om voetbal?
Karina inderdaad jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Nee Mandy
Fluvie = Simone
Fluvo = Conchita
En dan wij twee
op KLB weet ik alleen dat Karina daar post...
Nut is gewoon vermaken. Verder niks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef hetismijrobbert het volgende:
kan iemand mij even het nut van het programma uitleggen? Ik zie telkens vrouwen terug die al een keer een date hebben gehad?En de prangende vraag na elke aflevering is natuurlijk hoe gingen de dates maar dat krijgen we niet te horen/zien?
Wil je het echt weten en heb je tijd over, lees dan de gesloten topics! Als je het dan nog niet snapt, is er iets serieus mis met je...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef hetismijrobbert het volgende:
kan iemand mij even het nut van het programma uitleggen? Ik zie telkens vrouwen terug die al een keer een date hebben gehad?En de prangende vraag na elke aflevering is natuurlijk hoe gingen de dates maar dat krijgen we niet te horen/zien?
En alle anderen meiden lezen meequote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Maanvis het volgende:
Dus nu hebben we:
Frankiejay = Mandy
Fluvie = Simone
Fluvo = Conchita
xEllebelx = Ellen
Lilliebillie = Lilian
Born2die4u = Karina
Zijn wij het enige forum dan waar we over dit programma praten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
En alle anderen meiden lezen mee
dat 2de zowiesoquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zijn wij het enige forum dan waar we over dit programma praten?
Of zijn wij gewoon het beste forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |