quote:[b]Op woensdag 25 maart 2009 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft lachen dat zo veel behoorlijk lelijke meiden die jongens wegdrukken. Die hebben het echt te hoog in hun bol
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Kings het volgende:
Kan niet iedereen gewoon verschillende truitjes meenemen? Ik zie Jessie nu al een paar
afleveringen achter elkaar hetzelfde t-shirt aanhebben. Als het dan toch achter elkaar
opgenomen wordt, zou ik toch voor wat afwisseling kiezen! (Eddy draagt wel elke keer wat anders!)
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Maanvis het volgende:
het heeft idd niet meer de charmes van eerst. Het is net alsof ik naar een herhaling zit te kijken iedere keer.
Eddy zegt 'dames willen jullie nog een real mên zien? whoeoeoheoehoeeee'
Kerel komt op.
Emina kijkt Geil.
Edina zegt 'Ik val wel op kerels die crimineel zijn'.
Tara zegt 'Ik hoo nie van juh accèhnt'.
Inge zegt 'ho eens even ik wil niet met je trouwen, alleen daten'.
Ellen zegt 'ik heb ernstige twijfels bij je geaardheid'.
Jorinde zegt 'Ik vin ut wel een lekker ding.. *lege blik in de ruimte zonder eddy aan te kijken*
1e Filmpje komt.
Dames: ploing ploing ploing.. ploing ploing ploing.
Hilde zegt: 'Sorry maar dat behang KAN ECHT NIET HOAH!'
Florentine zegt: 'Tja euh.. ik wil wel een echte man geen jongetje dat een superman poster heeft'
Monique zegt: 'Hij is gewoon niet aantrekkelijk'
Eddy zegt: 'Gelukkig trek jij wel volle zalen hè monique?'
Monique kijkt als een pruim.
Diana zegt: 'Er zit wel iets ontdeugends achter die ogen. Ik wil wel meer zien!'
2e Filmpje wordt ingestart.
Dames: Ploig ploing ploing ploing... ploing ploing... ploing.
Diana klikt altijd als laatste weg.
Oesha zegt 'Ik val eigenlijk helemaal niet op mannen die een leugentje om bestwil plegen te plaatsen.
Daniëlle zegt 'Ik zou je diep in de ogen kijken... en dan..'
Eddy zegt 'ho eens, daniëlle, dat tekstje moet je pas NA de vraag zeggen'.
Uiteindelijk zijn er nog 2 meisjes over. Dit zijn altijd Daniëlle/Priscilla en een oud lelijk mokkel.
Kerel kijkt teleurgesteld.
Kerel stelt een clichématige vraag. "wat zoui je doen als ik je tegen kwam?"
Daniëlle zegt 'Ik zou je diep in de ogen kijken.. en dan... een lekkere massage geven."
Oud mokkel van achterin de 40 zegt 'Tja dat merk je dan wel.. knipoog, zwoelkijk'
Kerel graaft achterin zijn geweten en klikt daniëlle weg.
Daniëlle in rood licht : 'Je weet niet wat je mist!'
Eddy tegen kerel: 'Hoe blij ben je???"
Kerel: 'Ja heeeeeel blij!,
![]()
![]()
![]()
,
'
Kerel loopt met oud mokkel weg.
Kerel: "ja dit is echt m'n droom date!" terwijl je kunt zien dat ie het niet meent.
Oud mokkel: "EUH JA WE ZIEN WEL.
Einde programma.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef Maanvis het volgende:
Vanuit het klaagbaak topic is een WIKI opgestart voor alle leuke weetjes over dit programma.
Iedereen kan die aanvullen met extra informatie/websites/hyves/filmpjes van de dames, heren,
het programma etchttp://wiki.fok.nl/index.php/Take_me_out
Of je leert even internettenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
flikker op met die OP, moet steeds een halve kilometer naar beneden scrollen
Kan het iets fatsoenlijker, je bent niet de enige in dit topic. Aso, toontje lager.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
flikker op met die OP, moet steeds een halve kilometer naar beneden scrollen
hahaha.. van wie heb je dat??quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Tuinfluiter, kun je mijn 'samenvatting van een programma die eigenlijk niet klopt aangezien ellen nooit met daniëlle in een show heeft gezeten' ook in de OP flikkeren?. Hij staat in het KLB topique.
Die is wel leuk voor in de OP jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Tuinfluiter, kun je mijn 'samenvatting van een programma die eigenlijk niet klopt aangezien ellen nooit met daniëlle in een show heeft gezeten' ook in de OP flikkeren?. Hij staat in het KLB topique.
quote:
Ik weet ook niet hoe het komt, normaal heb ik juist een heel slecht geheugen qua namenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die is wel leuk voor in de OP jaDat je al die namen kent trouwens. Ik kan het echt niet uit elkaar houden.
ghehe sorry als ik je OP beledigd hebquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan het iets fatsoenlijker, je bent niet de enige in dit topic. Aso, toontje lager.
Je kan altijd op de laatste post drukken .
haha die voorspellende antwoorden ook iedere keerquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Kings het volgende:
Wat een vreselijk oppervlakkig programma is het.
HEERLIJK
Das nie voorspellend, das verlegenheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha die voorspellende antwoorden ook iedere keer![]()
Hij: Wat doe je om mijn aandacht te trekken?
Zei: Euh euh euh.......daar kom je dan wel achter![]()
Hij: Wat kan ik nog van je leren?
Zei: Euh euh euh.......daar kom je dan wel achter
nouja misschien wel maar 1x zo'n antwoord is leuk maar ik hoor wel vaak iets in die richting. Dat hele publiek ook meteen joelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Das nie voorspellend, das verlegenheid
Of niet snel genoeg iets kunnen bedenken..
Is moeilijk hoor als je opeens word overvallen door Eddy om te antwoorden..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nouja misschien wel maar 1x zo'n antwoord is leuk maar ik hoor wel vaak iets in die richting. Dat hele publiek ook meteen joelenmaar dat zal wel in opdracht zijn.
nouja je weet dat eddy iets kan komen vragen dus je kunt ook van te voren al wat bedenkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:30 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor als je opeens word overvallen door Eddy om te antwoorden..
Niks zeggen is helemaal dom;)
En publiek is vrij om te doen wat ze willenis wel een publieksopwarmer uiteraard, maar die doet vaak alleen het klappen starten bij het begin van een opname ofzo.. Publiek mag ook op eigen initiatief losgaan
Gebrek aan creativiteit noem ik datquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Das nie voorspellend, das verlegenheid
Of niet snel genoeg iets kunnen bedenken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |