Graag gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
Dankuwel voor de TT :
Cuemeisje!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn ouders zijn geen kindermensen en ik ook niet. Dus zou me niks verbazen dat wanneer ik kinderen zou krijgen, het niet veel zal verschillen.
That's mequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die in de verkeerde kringen rondzwerft?
Maar nu is de conclusie dat jij báng bent voor homo aangezien te worden. Of je daar nou zo blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik probeer uit te sluiten dat ze die conclusie trekken
welke verkeerde kringen waren dat precies?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was hij niet diegene die in de verkeerde kringen rondzwerft?
Mijn ouders hebben in het verleden een aantal dingen gedaan die ik nog steeds geen plaats heb kunnen geven. Daar komt dat andere probleem nog bij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmm, sterkte.
Ik neem aan dat je uit een soortgelijke situatie als mij komt? Of nog een stuk gekker?
Hiermee bereik je juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik probeer uit te sluiten dat ze die conclusie trekken
De generatie breezahsletjes en daarbij dus ook vaak de mensen die niet verder kunnen denken dan hun neus lang isquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
welke verkeerde kringen waren dat precies?
Dat ik geen kindermens ben? Dat is m'n dnaquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Cuemeisje!
Dat heb je zelf in de hand hè?
Ik wil inderdaad geen verkeerde indruk van mezelf scheppenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar nu is de conclusie dat jij báng bent voor homo aangezien te worden. Of je daar nou zo blij mee moet zijn?
[..]
welke verkeerde kringen waren dat precies?
Dan moeten zij me maar niet geloven, aan het einde van de dag hebben ze daar alleen zichzelf meequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hiermee bereik je juist het tegenovergestelde
Als ik mijn kindjes 50% van de opvoeding en jeugd kan geven die ik had zal ik een meer dan gelukkige vader zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat rottig is
Ik heb me ook voorgenomen om de dingen die mijn vader met mij heeft gedaan, ook later met mijn kinderen te gaan
Lijkt me echt geweldig, dat nostalgische gevoel...
Stelling: willen jullie je eigen kinderen de zelfde opvoeding geven als je ouders jou hebben gegeven ?
Zo ja: wat zijn typische dingetjes
Zo nee: waarom niet, en hoe wil je het wel doen.
En als je al kinderen hebt, hoe ben je er nu mee bezig ?
Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en zij heeft mij in het verleden mishandeld. Mijn vader stond erbij keek erna en gaf vaak ook nog een trap na.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
tijn je maakt trouwens wel vaker toespelingfen op je ouders.. in welke richting moet ik denken?
Of te wel het heeft geen zin om het er specifiek bij te vermeldenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan moeten zij me maar niet geloven, aan het einde van de dag hebben ze daar alleen zichzelf mee![]()
Zinloze discussie trouwens
Dat klopt misschien wel, maar toch heb jij de keuze hoe je voor je eventuele kinderen zorgt..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik geen kindermens ben? Dat is m'n dna
Nee maar natuurlijk heb je wel iets zelf in de hand, bijvoorbeeld het niet nemen van kinderen![]()
hoe was je vakantie trouwens?
Voor de kenners:quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ouders zijn echt zwaar relaxedmaar wel weer heel liefdevol en zorgzaam.
Ze laten me lekker gaan, waardoor ik vanzelf wel fouten maak waar ik van leer.
Maar ze laten het ook weer niet uit de hand lopen
Ze hebben mij ook erg vroeg alleen thuis gelaten (ze werken allebei) waardoor ik vroeg geleerd heb voor mezelf te zorgen (en voor mijn zusje)
Ik denk dat ik dat ook zo bij mijn eigen kinderen ga doen.
Maar dat zeg ik nu, wanneer ik over 10 / 15 jaar kinderen heb zit de hele maatschappij anders in elkaar.
Heftig manquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en zij heeft mij in het verleden mishandeld. Mijn vader stond erbij keek erna en gaf vaak ook nog een trap na.
Jah natuurlijk! Zou wel heel vreemd zijn als je daar zelf geen invloed op hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt misschien wel, maar toch heb jij de keuze hoe je voor je eventuele kinderen zorgt..![]()
Mijn vakantie was top! Heerlijk weer, lekker bruine kop gekregen
Nietus ikkequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens de meest geweldige ouders die iemand zich maar kan wensen.!
! okequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of te wel het heeft geen zin om het er specifiek bij te vermelden
Jakkes! Begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en zij heeft mij in het verleden mishandeld. Mijn vader stond erbij keek erna en gaf vaak ook nog een trap na.
Op zich goed. Alleen er zijn nog een aantal dingen die ik een plaatsje moet geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heftig man![]()
Hoe gaat dat nu dan ?!
Sterkte manquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook al hebben mijn ouders die dingen gedaan ze hebben ook genoeg goede dingen voor mij gedaan. Dat maakt het soms zo moeilijk. Maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik ze kan vergeven en verder kan gaan met mij leven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:56 schreef Howl het volgende:
[..]
Jakkes! Begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt.
Dat zijn idd wel de bevolkingsgroepen waar laagschedeligheid veel voorkomt, kan me voorstellen dat je gewend bent om je vaak te moeten verklaren en indekken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil inderdaad geen verkeerde indruk van mezelf scheppen![]()
Ik ga om met bouwvakkers, boeren, vrachtwagenchauffeurs en grondwerkers.
Ik bezoek breezahkroegen en housefeesten
Uiteraard valt d'r mee te lachen, anders zou ik er ook zeer zeker niet komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel de bevolkingsgroepen waar laagschedeligheid veel voorkomt, kan me voorstellen dat je gewend bent om je vaak te moeten verklaren en indekken.
Maar er valt ook mee te lachen. Laten we dat niet vergeten.
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
iedereen met een beetje herseninhoud gaan richting Groningen of Zwolle.
Jij woont ook in een achterstandsgebied en blijft zuipen om je niveau gelijk te houden met de rest?quote:
Mishandeling en moeder die ziek is. Zulke dingen kan je als kind niet bevatten. En als je dan als ouders daarop een verkeerde manier mee omgaat. Dan kunnen zulke dingen gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sterkte man![]()
Dénk dat de mishandelingen bij mij wel een stuk minder waren, maar begrijp goed dat 't moeilijk is.
Gelukkig kan ik het nu ook wel een beetje realtiveren. Het kan altijd erger.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
kut voor je tijn!
ff mijn reactie nuanceren hoor van net
mn ouders zijn wel heel lief en zo hoor
alleen het had allemala net wat anders gemoeten
Maar als Groningen of Zwolle de plekken zijn waar je naartoe gaat als je meer herseninhoud hebt dan de anderen, dan is dat een even droevig als verontrustend signaal.quote:
Nee, maar ik kom wel uit een achterstandsgebied. Nu woon ik in een achterstandswijk in een voorstandstad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij woont ook in een achterstandsgebied en blijft zuipen om je niveau gelijk te houden met de rest?
Daar komt het wel op neer. Then again, ik ben geboren in Zwolle dus mag niets zeggen. Alhoewel dat geen vrije keuze was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als Groningen of Zwolle de plekken zijn waar je naartoe gaat als je meer herseninhoud hebt dan de anderen, dan is dat een even droevig als verontrustend signaal.
Dat wilde je zeggen, hè.
Zo erg is Heerde toch niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel uit een achterstandsgebied. Nu woon ik in een achterstandswijk in een voorstandstad.
Punt was dat daar fatsoenlijke HBO's zitten, hier zitten agrarische HBO's met voornamelijk duitse en aziatische studenten, waar de samenleving hier dus niets aan heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als Groningen of Zwolle de plekken zijn waar je naartoe gaat als je meer herseninhoud hebt dan de anderen, dan is dat een even droevig als verontrustend signaal.
Dat wilde je zeggen, hè.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso dan komen die euhm oudere manlijke fokkers hier pimpen met al hun shit en daar wint zo'n knullie niet van hoor
die mannen kopen al jaren van die zooi zoals wij vrouwen kleren kopen![]()
U riep??quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
en gaat ado een specifieke lijst posten met alle apparatuur die hij heeft
Nouja, Zwolle was wellicht ook niet helemaal wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat er mensen naar "grotere" steden trekken om te studeren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Then again, ik ben geboren in Zwolle dus mag niets zeggen. Alhoewel dat geen vrije keuze was.
Nog Grotere Steden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, Zwolle was wellicht ook niet helemaal wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat er mensen naar "grotere" steden trekken om te studeren.
Eigenlijk heb je dan juist des te meer recht van spreken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
Daar komt het wel op neer. Then again, ik ben geboren in Zwolle dus mag niets zeggen. Alhoewel dat geen vrije keuze was.
Hey Nouk ook weer in het landquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een hele zorgeloze en leuke jeugd gehad. Natuurlijk waren mijn ouders niet altijd tof, maar ik was zelf ook geen lieverdje.. Thuis dan, voor de rest was ik altijd té braaf. Mijn ouders hebben het met mij getroffen
Dat klopt!!quote:
Negerquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt!!Met asociaal bruine kop en permanente zonnebril
Jaaaa, was tof!quote:
Streepjequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik werd depri van dat ouders gedoe dus ik ga shoppen en naar de kapper
pony of lok of iets anders? ik weet het niet....
Boeiende film. Daarna moet je Tropa de Elite kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Bel, hoe vond jij de film Cidade de Deus ?
City of god...
En heeft iemand anders hem wel eens bezien ?
http://www.moviemeter.nl/film/7959
Een lekker vlot kort kapsel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik werd depri van dat ouders gedoe dus ik ga shoppen en naar de kapper
pony of lok of iets anders? ik weet het niet....
wat mn ouders ook doen ze moeten echt heul heul heul ver gaan wil ik het contact verbrekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef Intelligence het volgende:
Jullie mogen allemaal van geluk spreken dat jullie zo goed met jullie ouders kunnen ... ik wens geen eens contact meer met mn ouders, gescheiden, mijn vader neukt alles wat los en vast zit en heeft daarmee mijn moeder ooit pijn gedaan ... en mijn moeder sinds kort omdat ze me keihard in de steek gelaten heeft in een moeilijke tijd. Ach, als je ziet hoe het niet moet, kun je later je eigen kinderen een stuk beter leven geven
quote:
quote:
Dat is inderdaad beter.quote:
altijd blondquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter.![]()
Welke kleur? Of is de kleur niet van belang?
Mee eens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mn ouders ook doen ze moeten echt heul heul heul ver gaan wil ik het contact verbreken
het blijven toch je ouders en ik denk dat contact verbreken ook geen closure geeft zeg maar
iig zo zie ik het bij een vriendin van me
Die ben ik serieus nog nooit tegengekomen op me Nanoquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
was helemaal vergeten dat er op een ipod een agendafunctie zit
Met mijn vader heb ik nu sinds november ofzo geen contact meer, geeft een goed gevoel ... dat met mijn moeder speelt nog maar sinds zeer kort, heb ik 2 uur geleden nog aan de telefoon gehad (helaas) ... maar, wat mij betreft hoeft ze me niet meer te bellen, tis dat ze nummerweergave aan had staan anders had ik niet eens opgenomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mn ouders ook doen ze moeten echt heul heul heul ver gaan wil ik het contact verbreken
het blijven toch je ouders en ik denk dat contact verbreken ook geen closure geeft zeg maar
iig zo zie ik het bij een vriendin van me
Heb je dan ook nog blauwe ogen, grote borsten en veel geld? Zo ja dan ben je de perfecte vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
altijd blond
ik ben een wandelen cliché
En ze moet kunnen koken en goed zijn in bed en humor hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog blauwe ogen, grote borsten en veel geld? Zo ja dan ben je de perfecte vrouw.
Ik mag jouw vriend nu alquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
vriendje vroeg zich gister nog hardop af waarom vrouwen uberhaubt hun haar kort knippen en dat geen enkele kerel daar voor valt, of we dat wel snapte?
Tegenvaller is dat je het toch eerst in de comp moet gooienquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ben ik serieus nog nooit tegengekomen op me Nano
Moet jij ook 100% van je hersencapaciteit aanwenden voor het tuiten van je lippen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
altijd blond
ik ben een wandelen cliché
ik snap best dat je soms zo boos of gekwetst bent dat je het overweegt en zou willen doen maar ik zou het zelf nooit doen omdat het op de lange termijn alleen maar meer shit geeftquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Met mijn vader heb ik nu sinds november ofzo geen contact meer, geeft een goed gevoel ... dat met mijn moeder speelt nog maar sinds zeer kort, heb ik 2 uur geleden nog aan de telefoon gehad (helaas) ... maar, wat mij betreft hoeft ze me niet meer te bellen, tis dat ze nummerweergave aan had staan anders had ik niet eens opgenomen
dat vond ik een erg aangrijpende film.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
City of god...
dat dan weer niet en heb groene ogen maar verder klopt het wel hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet jij ook 100% van je hersencapaciteit aanwenden voor het tuiten van je lippen?
Met wat?quote:
Blond, flink in de 3D-artikelen en nu ook nog groene ogen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
dat dan weer niet en heb groene ogen maar verder klopt het wel haha
Hele goede filmquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
City of god...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
En? Hoe vond je hem?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Boeiende film. Daarna moet je Tropa de Elite kijken
ze horen blauw te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Blond, flink in de 3D-artikelen en nu ook nog groene ogen?
Dit wordt allemaal iets te fraai zo.
En dat het nog allemaal waar is ook he. Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Blond, flink in de 3D-artikelen en nu ook nog groene ogen?
Dit wordt allemaal iets te fraai zo.
Wist ik dat al? Dat zal ik dan uit mijn geheugen geblockt hebben, uit zelfbescherming ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
ze horen blauw te zijn
maar je wist de kleur van mn ogen toch al!
dat gezwets over mn blik is nu ook een stuk minder waard![]()
Ik had het alleen over uiterlijk. En als ze rijk is hoeft ze niet goed te kunnen koken. Daar heb je dan personeel voor. Die ander dingen zijn inderdaad wel belangrijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ze moet kunnen koken en goed zijn in bed en humor hebben
Soms wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
grapjes maken over de rug van een ander![]()
maar het is zo makkelijk
valt er eentje door de mandquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
maar je wist de kleur van mn ogen toch al!
dat gezwets over mn blik is nu ook een stuk minder waard![]()
Dan ga je niet shoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
ow for fucks sake!
het wil gewoon niet stoppen met regenen he!
shoppen in de regen is zo niet tof
ik moetquote:
Lekker droog hier hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
ow for fucks sake!
het wil gewoon niet stoppen met regenen he!
shoppen in de regen is zo niet tof
Als een meid zich aanbied is het ook een beetje een kadootje voor jou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet
moet wat dingen hebben ivm dat project in het buitenland en vriendje is dit weekend jarig en aangezien geen van die meiden hier zich aanbied om als kado te dienen moet ik ook nog een kado gaan kopen
Oude liefde roest nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:52 schreef Ripley het volgende:
Mijn ouders zijn 3 keer van elkaar gescheiden en mijn vader heeft 2 keer kanker gehad, dus een zorgeloze jeugd heb ik niet gehad.
Toch zijn ze superlief en zou ik ze voor niemand willen ruilen. Oh, en ze zijn nu weer verloofd. Met elkaar
Kennelijkquote:
Best geinig iig, ik zou er niets voor voelen om weer samen te komen met iemand die ik verlaten heb voor een reden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
KennelijkMijn opa en oma waren overigens ook gescheiden en vervolgens gewoon weer bij elkaar gekomen
Een goede film! En ik vind het bizar hoe het er aan toe gaat met de pliesie. Vind het alleen jammer dat die kerel werd afgeknald toen hij een zonnebril ging brengen.quote:
Klinkt bijna als mijn afgelopen relatie... ookal eerder uit geweestquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
KennelijkMijn opa en oma waren overigens ook gescheiden en vervolgens gewoon weer bij elkaar gekomen
Een relatie en getrouwd zijn is wel een groot verschil, imo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Klinkt bijna als mijn afgelopen relatie... ookal eerder uit geweest
Ja, en ze bestaan nog steeds, dat soort brigades.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een goede film! En ik vind het bizar hoe het er aan toe gaat met de pliesie. Vind het alleen jammer dat die kerel werd afgeknald toen hij een zonnebril ging brengen.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar deed me er wel gelijk aan denken op de een of andere manier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een relatie en getrouwd zijn is wel een groot verschil, imo.
Don't get your hopes upquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar deed me er wel gelijk aan denken op de een of andere manier.
Misschien omdat het zo recent is.
Nee, het is nu wel "definitief" hoor.quote:
Het wordt er meestal niet beter van, is mijn ervaring..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, het is nu wel "definitief" hoor.
Maar de vorige 2x bouncete het toch weer terug, zegmaar.
het gaat meestal niet voor niets uit nee!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het wordt er meestal niet beter van, is mijn ervaring..
Precies...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
het gaat meestal niet voor niets uit nee!
en vaak gaan mensen dan weer samen omdat dat beter is dan alleen zijn ito
ik vind het vooral knap als ze laten zien dat het wél kan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Vreemd genoeg hebben mijn ouders genoeg sjans van andere mensen dus zijn ze niet samen omdat ze anders alleen zouden zijn. En momenteel zijn ze gelukkiger dat ik ze ooit heb gezien.
Maar goed, dat is idd verre van de maatstaf
Mensen vervallen, hoe graag ze ook willen veranderen, toch vaak terug in patronen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Precies...
Was ook een reden dat ik kort samen geweest ben met een ex van me, nadat we 3maanden uit elkaar waren hebben we weer een hele tijd gedate...
Maar op een gegeven moment maar weer een punt achter gezet. Het zou namelijk toch wéér fout gaan.
Nou... Als dat geen neuken wordquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Ben ik weer
Net even zelfgemaakt spagetti gegeten(vanavond weer trainen
)
En er werkt hier nu een meisje via een uitzenf bureau, echt een stuk ouder dan mij, maar zóo lief koppie dat ze heeft
Net toen ik wat te drinken ging halen gevraagt of ze ook wilde: " aah wat een heer! "
Dan zijn ze dus uit liefde weer bij elkaar en dat lijkt me erg mooi om te zien, ondanks dat ze al een aantal keer gescheiden zijn..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
Vreemd genoeg hebben mijn ouders genoeg sjans van andere mensen dus zijn ze niet samen omdat ze anders alleen zouden zijn. En momenteel zijn ze gelukkiger dat ik ze ooit heb gezien.
Maar goed, dat is idd verre van de maatstaf
je gaat de verkeerde ladder opquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Net toen ik wat te drinken ging halen gevraagt of ze ook wilde: " aah wat een heer! "
Zo heb ik ooit geprobeerd om helemaal van de drank af te stappen of te minderen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen vervallen, hoe graag ze ook willen veranderen, toch vaak terug in patronen.
Ik hoop mijn patroon nu eindelijk uit mijn systeem te hebben, maar ik ben er bang voor
Ik zou me er pas blij om maken als ze m'n nummer vroeg voor een privéafspraakjequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
is toch lachen om te doen?
Ze vroeg ook of ze me spagetti mocht proeven, die ze overigens overheerlijk vond
Oneens, waardeloos onderzoek ook trouwens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: vrouwen zijn oppervlakkiger dan mannen
http://www.spitsnieuws.nl(...)mannen_in_een_b.html
quote:
Ja dat onderzoek slaat nergens opquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oneens, waardeloos onderzoek ook trouwens.
Nee dus..quote:
Goed!quote:
Succes!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
Behalve dan dat mijn hele hoofd aan het vervellen is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:
Wat is jouw patroon dan waar je liever niet in terug valt ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mensen vervallen, hoe graag ze ook willen veranderen, toch vaak terug in patronen.
Ik hoop mijn patroon nu eindelijk uit mijn systeem te hebben, maar ik ben er bang voor
Liters after sun melk gebruiken. Deed mijn vader ook in Brazilie, werkte primaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed!Behalve dan dat mijn hele hoofd aan het vervellen is..
Met jou?
Haha, dat zat er wel aan te komen jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed!Behalve dan dat mijn hele hoofd aan het vervellen is..
Met jou?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Stomme regen! Alhoewel hier de zon nu even doorbreekt. Krijg er honger van, tijd om hamburgers te bakken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
Aloha allemaal wat een K*T weer grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
After sun op mijn hoofd? Dat is pukkel-technisch niet handigquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liters after sun melk gebruiken. Deed mijn vader ook in Brazilie, werkte prima
Ja best wel, haha. Op kantoor is prima te zien wie er weg zijn geweest en ik ben het ergste, haha.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat zat er wel aan te komen ja![]()
Met mij gaat het ook goed!
thuiswerken heeft duidelijk zijn voordelen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme regen! Alhoewel hier de zon nu even doorbreekt. Krijg er honger van, tijd om hamburgers te bakken..
nee zeker niet!quote:
Jazeker een geweldige tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
Hey nouk weer terug meis, ga niet terug lezen maar je hebt vast een geweldige tijd gehad!
Geen probleempjes met die ene collega gehad!?
Ja, dat geloof ik wel! Ach... Je kan in ieder geval zien dat je weg bent geweestquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja best wel, haha. Op kantoor is prima te zien wie er weg zijn geweest en ik ben het ergste, haha.
Mooi!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker een geweldige tijd
Haha, nee geen probleempjes, behalve een stomme discussie hoe vaak hij me nu al mee had uitgevraagd.
Quite! Nog maar weinig gewerkt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
thuiswerken heeft duidelijk zijn voordelen!
Inderdaad.. Maar het zou prettig zijn als het er íets langer op zou blijven zitten..quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
nee zeker niet!
maarja, wat doe je er aan?
met after sun heb je alleen afstel, geen uitstel
Minimaal!quote:
Inderdaad..quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel! Ach... Je kan in ieder geval zien dat je weg bent geweest
Jaaa zeker!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
ah mag best een keertje, op je vorige werk zat je de hele dag op fok, nu kan dat niet meer, moet je zo nu en dan een dagje schade inhalenquote:
Jij snapt het! Ik heb nu op mn werk nog niet eens de FP bezocht! Doe ik goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah mag best een keertje, op je vorige werk zat je de hele dag op fok, nu kan dat niet meer, moet je zo nu en dan een dagje schade inhalen
hallowquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
Nogal ja!quote:
Is dit nou definitief of gewoon tot je de proeftijd voorbij bent?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:21 schreef Q. het volgende:
Jij snapt het! Ik heb nu op mn werk nog niet eens de FP bezocht! Doe ik goed.
Ja. Ik had net een hele PM geschreven en die was wegquote:
Oei.. dat is niet zo mooi!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had net een afspraak met een detacheeringsbureau. Blijkt de enige vacature die ze op dit moment hebben bij een bedrijf te zijn waar ik al eens een keer op gesprek ben geweest.
Wat voor werk wil je doen dan Tijn ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had net een afspraak met een detacheeringsbureau. Blijkt de enige vacature die ze op dit moment hebben bij een bedrijf te zijn waar ik al eens een keer op gesprek ben geweest.
Nou als je die naar mij bedoelt, die heb ik 3x gehadquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Ik had net een hele PM geschreven en die was weg
Ik sta al bij een heleboel verschillende bureaus ingeschreven. Maar dit soort dingen kunnen gebeuren. Alleen leuk is het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei.. dat is niet zo mooi!
Ander bureau?
Ik ben chemisch laborant. Met ICT heb ik niks. Ik ben een functioneel digibeet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je doen dan Tijn ?
Als het ICT is, en je woont in noord of zuid holland kan ik wel wat regelen
Dat is ook zo irritant, denk je dat het niet verstuurd is komt het wel gewoon aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je die naar mij bedoelt, die heb ik 3x gehad
Oeps...!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou als je die naar mij bedoelt, die heb ik 3x gehad
Ik ben de proeftijd al bijna een maand voorbij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
[..]
Is dit nou definitief of gewoon tot je de proeftijd voorbij bent?
Gast, houd die nutteloze opmerkingen toch eens voor je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
Yeeeey, weer een heleboel geld op me rekening!!!!
Hoiquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:halloww daar zijn we weer ffies
pff wat een klote dag hier zeg
21 en al ¤3000 schuld gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En heb vorige week ook een schuld van 3.000 euro afgelost
En blijf gewoon 500 euro per maand weg zetten
Nou ik vind het weer ook bagger hoorquote:
Ik wil ook niks doen. Maar ik moet zo nog gaan werken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik vind het weer ook bagger hoorvandaag wil helemaal niks
Studieschuldquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
21 en al ¤3000 schuld gehad?
Doe je goed
en nu heeft ie die 3000,- afgelost met een nieuwe schuld en heeft ie weer extra geld op zn rekeningquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
21 en al ¤3000 schuld gehad?
Doe je goed
Allemaal eerlijk zelf (hard)verdiend salarisquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nu heeft ie die 3000,- afgelost met een nieuwe schuld en heeft ie weer extra geld op zn rekening
Nou ik zit nu op me werk maar heb het helemaal gehad met al dat gezeik hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook niks doen. Maar ik moet zo nog gaan werken.
dus je woont nog thuis, hoeft geen kost en inwoning te betalen alleen wat centjes voor leuke dingen en klerenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Allemaal eerlijk zelf (hard)verdiend salaris
Je moet het zelf weten maar het zou je sieren als je zo volwassen doet als je pretendeert te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
Sorry Nouk, ik zei dat omdat ik hiervoor zei dat ik al een paar dagen geen geld had en dat ik dat al jaren niet mee gehad heb
Sorry sorry sorry
Haha, inderdaad.. A piece of cake, I tell yaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je woont nog thuis, hoeft geen kost en inwoning te betalen alleen wat centjes voor leuke dingen en kleren
en gaat hier dan stoer doen alsof je zo goed kan sparen!?!?
Ik betaal mijn ouders welquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je woont nog thuis, hoeft geen kost en inwoning te betalen alleen wat centjes voor leuke dingen en kleren
en gaat hier dan stoer doen alsof je zo goed kan sparen!?!?
Gezeik op je werk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ik zit nu op me werk maar heb het helemaal gehad met al dat gezeik hier![]()
ok je woont thuis betaald een schijntje kost en inwoning blablablaquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik betaal mijn ouders wel
Weer van die vooroordelen...
Niet te vergelijken met huur, elektriciteit, verzekeringen, boodschappen enz enz enz enzquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
¤400 per maand + genoeg werkzaamheden die ik in huis uitvoerquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok je woont thuis betaald een schijntje kost en inwoning blablabla
Wacht maar tot je op jezelf gaat wonen. Dan merk je pas hoe duur alles is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
400,- is een schijntje dat is nog geeneens de huur als je op jezelf woontquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
¤400 per maand + genoeg werkzaamheden die ik in huis uitvoer
Er zijn genoeg vrienden van me die ouder zijn, nog thuis wonen, maar niks betalen of hoeven te doen.
Daarom word ik een beetje schijt ziek van die vooroordelen van sommige van jullie...
waarom maakt iedereen zich toch zo druk om wat de rest er van denktquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
Daarom word ik een beetje schijt ziek van die vooroordelen van sommige van jullie...
400 euro per maand. Als jij op jezelf gaat wonen ben je veel meer kwijt dan 400 euro. Dus wees blij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
¤400 per maand + genoeg werkzaamheden die ik in huis uitvoer
Er zijn genoeg vrienden van me die ouder zijn, nog thuis wonen, maar niks betalen of hoeven te doen.
Daarom betaal ik mijn ouders per maand dus al wat, zodat ik er al iets aan kan wennen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op jezelf gaat wonen. Dan merk je pas hoe duur alles is.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg een beetje de schijt van pubertjes die stoer praten en zichzelf heel wat vinden maar eigenlijk nog niet eens aan het echte leven gesnuffeld hebben
Toen ik nog bij mijn ouders woonde moest ik ook kost geld betalen. Maar dat is in geen enkele vergelijking met wat je kwijt bent als jij op jezelf gaat wonen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daarom betaal ik mijn ouders per maand dus al wat, zodat ik er al iets aan kan wennen.
ik ken anders genoeg 3 kamer app vinden voor rond de 350 euro huurquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
400,- is een schijntje dat is nog geeneens de huur als je op jezelf woont
Sociale huur ja, met 10 jaar inschrijftijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken anders genoeg 3 kamer app vinden voor rond de 350 euro huur
Waar de f*ck zeg ik dan dat ik aan het echte leven gesnuffeld heb ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
400,- is een schijntje dat is nog geeneens de huur als je op jezelf woont
en dan moet je ook zelf huishouden, koken en die klusjes doen die je nu ook doet
zijn geen vooroordelen
ik krijg een beetje de schijt van pubertjes die stoer praten en zichzelf heel wat vinden maar eigenlijk nog niet eens aan het echte leven gesnuffeld hebben
Vanavond lekker ontspannenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
Zucht het is vandaag niet veel beter op kantoorNou liggen bij de helft van de klanten de servers eruit en die beheren wij niet. Dus wij krijgen de klachten dat onze software niet werkt maar het is neit onze schuld en kunnen er ook niks aan doen, zucht.
En dat bovenop een slechte nacht slapen omdat de stomme buren besluiten ruzie te gaan maken tot 2 uur s'nachts
Ja maar met die 350 ben je er nog niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken anders genoeg 3 kamer app vinden voor rond de 350 euro huur
Maar wat krijg ik voor die 400 euro per maand die ik me ouders geef ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar met die 350 ben je er nog niet.
Huursubsidie scheelt een beetje... voor 350 per maand heb je wel 'n huurwoning hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet in een fatsoenlijke plaats.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Huursubsidie scheelt een beetje... voor 350 per maand heb je wel 'n huurwoning hoor.
Ben jij mijn lang verloren broer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil even zeggen tegen de dames hier, dat ik broke door het leven ga omdat ik al mijn geld verkwansel aan auto's en bier!
dat ging over de huurprijsquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein popcorn pakt en gaat er eens lekker voor zittenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil even zeggen tegen de dames hier, dat ik broke door het leven ga omdat ik al mijn geld verkwansel aan auto's en bier!
Ik kan vast ook wel een koeienstront hutje betalen in Keniaquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jij mijn lang verloren broer?
Oh nee, wacht, ik heb een eigen huis aan de andere kant van de wereld
Onderdak, eten, schonen was, etc.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar wat krijg ik voor die 400 euro per maand die ik me ouders geef ?
Dan heb ik alleen me eigen zolderkamer...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan vast ook wel een koeienstront hutje betalen in Kenia![]()
Wtf moet je met een huis aan de andere kant van de wereld?
Ja, ik kan wel gaan opscheppen met een 94cm TV en mijn goede spaargewoontes, maar die heb ik niet.quote:
hardop lachen doe ik niet vaak achter fok, maar je hebt het net voor elkaar gekregen hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
Ik maak ALTIJD me eigen eten, en ook 9 van de 10 keer voor de rest van de familie en ik was ook ALTIJD me eigen kleding, en wéér, ook 9 van de 10 keer voor de rest van de familie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onderdak, eten, schonen was, etc.
Daar ben ik al vaka genoeg op gewezenquote:
Klassiekers zijn geen roestbakkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Rauw. het volgende:
Het enige wat ik heb is een oude roestbak en passie![]()
als jij dat vind mag je dat best zeggen, je zei toch ook dat je scheitziek werd van vooroordelen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar de f*ck zeg ik dan dat ik aan het echte leven gesnuffeld heb ?
Ik ben er gewoon mee bezig, al zoveel als ik kan.
Nu het huis uit is nog geen optie, omdat ik het nog niet kan betalen.
(alleen in ieder geval nog niet)
Dus om me er al zoveel mogelijk op voor te bereiden zet ik geld apart, betaal ik mijn ouders, en doe ik klusjes in huis... (en daar valt koken / boodschappen / was / schoonmaken OOK onder !! )
Toch moet jij weer negatief lopen doen...
Ik ga toch ook niet lopen janken van "Ik heb een schijt hekel aan volwassen vrouwen op fok die 'puberende' (oftewel, volwassen beginnend te worden) jongens als minder zien...
Dus je doet ook nog het huishouden. Goed zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik maak ALTIJD me eigen eten, en ook 9 van de 10 keer voor de rest van de familie en ik was ook ALTIJD me eigen kleding, en wéér, ook 9 van de 10 keer voor de rest van de familie.
doe niet zo je best om je te bewijzen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik maak ALTIJD me eigen eten, en ook 9 van de 10 keer voor de rest van de familie en ik was ook ALTIJD me eigen kleding, en wéér, ook 9 van de 10 keer voor de rest van de familie.
Ik betaal mee aan de huur en het eten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onderdak, eten, schonen was, etc.
Samen naar taalles dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar ben ik al vaka genoeg op gewezen
Ik ben er mee bezig
quote:
Verborgen talenten, ik vond hem zelf niet eens zó hilarisch.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
hardop lachen doe ik niet vaak achter fok, maar je hebt het net voor elkaar gekregen hoor
Moet lukkenquote:
het is ook maar net waar je interesses liggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel gaan opscheppen met een 94cm TV en mijn goede spaargewoontes, maar die heb ik niet.
Het enige wat ik heb is een oude roestbak en passie![]()
It's all love baby
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
doe niet zo je best om je te bewijzen!![]()
A) hoe harder je dit soort dingen roept, hoe minder men gelooft
B) alsof iemand er nog over nadenkt nadat ze fok uit zetten?
c) de moeite alleen al
B zei letterlijk, tering, zo een brandstofpomp is wel een dure grap!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Maar vind het een beetje raar dat als ik een keer iets zeg over dat ik zin heb om van het weekend op de PS3 van mijn zwager te spelen op mijn tv, dat ik dan opmerkingen krijg dat ik opschep.
Maar als het over PK's van een Subaru gaat wordt er niks gezegd.
Mij maakt het zelf niet uit hoor over die auto's
Maar het is een principe kwestie
B patst niet, jij wel (t lukt alleen niet zo, zoals rival al zei, hoe harder je de dingen roept hoe ongeloofwaardiger ze worden!)quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het is ook maar net waar je interesses liggen
Maar vind het een beetje raar dat als ik een keer iets zeg over dat ik zin heb om van het weekend op de PS3 van mijn zwager te spelen op mijn tv, dat ik dan opmerkingen krijg dat ik opschep.
Let op, let op!! Tijn regelt een datequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen naar taalles dan.Mijn Nederlands laat ook te wensen over.
Niet Kenia joh, Braziliequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wtf moet je met een huis aan de andere kant van de wereld?
Nee, het verschil is dat je met een 94cm TV opschept betekent dat je een nerd bent.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het is ook maar net waar je interesses liggen
kf is een kloon van jou!?!?!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
hey, nu heb ik een vet dure brandstofpomp nodig voor mijn subaru GT 246pk op 1600kilo die ik een tijdje geleden kon krijgen voor maar 6500 euro.. die ene waar ik de hele dag 200 mee rijd...
Oh jij gaat ook mee dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Let op, let op!! Tijn regelt een date
Ok bring itquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij dat vind mag je dat best zeggen, je zei toch ook dat je scheitziek werd van vooroordelen?
(het waren geen vooroordelen maar gewoon even wat feitjes op een rij dat de kosten die je nu maakt een schijntje zijn van wat je in het echte leven moet gaan betalen!)
En verder was het met een dikke vette knipooggewoon je eigen taalgebruik terug vuren op jezelf.
Jij roept verder zelf hier continue dat je t zo geweldig doet in het echte leven etc. en nu geef je EINDULUK toe dat je gewoon een pubertje bent die nog enorm veel moet leren top eerlijk van je!
verder kom je binnen met de melding dat je veel geld op je rekening hebt staan loop je te patsen dat je wel 500,- per maand aan de kant legt daar wordt dan op gereageerd, op jouw manier kan iedereen patsen (thuis wonend etc etc) dat is dus eigenlijk patsen met helemaal niets.
Gezien t feit je continue zo loopt te patsen (eerder met je sporten, met vrouwen etc etc) vond ik het wel een strak plan dit pubertje es een beetje terug te fluiten.
welcome to the real world!
Braziliëquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet Kenia joh, Brazilie![]()
Maar voor denk wel de 20ste keer het verhaal:
Ik had een relatie met een vrouw daar en werkte hier om een huis voor ons daar te laten bouwen. Huis af, Belsezar erheen op vakantie. Tijdens de vakantie ben ik een potje gaan voetballen in de avond met vrienden. Ik kom thuis en daar ligt ze in ons bed met een andere vent. Dus ik heb haar het huis uit gezet en die vent een paar klappen gegeven.
Het huis heb ik nog steeds al is het nu verhuurd.
Ik hoef niet mee naar NLse lesquote:
als je de andere reacties leest ben ik niet de enige die vind dat je de dingen dan een beetje te patserig (en ongeloofwaardig) brengt, dus of dit dan aan mijn interpretatie ligt of jouw manier van je trots laten blijken mag je zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok bring it
Heb je al eerder verteld over zelfkennis
Dat ik zeg dat ik veel geld op me rekening heb, is omdat ik vanmorgen zei dat ik nog maar 5 euro er op had staan, en vergeleken met 5 euro is alles 'veel'.
Ik bedoelde dit dus helemaal niet om te pronken.
En er worden dus weer conclusies getrokken.
En ik zeg helemaal niet dat ik 'geweldig' bezig ben in het echte leven, dat is wéér hoe jij het interpeteert.
Ik vind zelf gewoon dat ik lekker bezig ben, en ben daar ook trots op.
Ben jij niet ergens trots op waar je hard voor werkt ?
Dat is dus bij mijn werk en sport ook zo.
Jij kan dat zien als pronken, terwijl het pure trots is.
Je kunt ook laten zien wat je hebt op een minder opzichtige manier, je trots uitten in je gedrag in plaats van materiele dingen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok bring it
Dat ik zeg dat ik veel geld op me rekening heb, is omdat ik vanmorgen zei dat ik nog maar 5 euro er op had staan, en vergeleken met 5 euro is alles 'veel'.
En ik zeg helemaal niet dat ik 'geweldig' bezig ben in het echte leven, dat is wéér hoe jij het interpeteert.
ik denk nog steeds dat jij gaat janken als ik op straat boe tegen je zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok bring it
Welcome backquote:
Is zo'n huis daaro nog een leuke inkomsten bron of denkt het net alle kosten ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet Kenia joh, Brazilie![]()
Maar voor denk wel de 20ste keer het verhaal:
Ik had een relatie met een vrouw daar en werkte hier om een huis voor ons daar te laten bouwen. Huis af, Belsezar erheen op vakantie. Tijdens de vakantie ben ik een potje gaan voetballen in de avond met vrienden. Ik kom thuis en daar ligt ze in ons bed met een andere vent. Dus ik heb haar het huis uit gezet en die vent een paar klappen gegeven.
Het huis heb ik nog steeds al is het nu verhuurd.
Ja, paar maanden rot gevoeld. En nee, alles staat op mijn naam. Ze had ook pas een sleutel toen ik die laatste vakantie daar aankwam. Recht ergens op, een paar petsen jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Brazilië![]()
Wel een facked verhaal trouwens man, maarja lijkt me ook snel mis gaan over zo'n grote afstand.
Verder wel goed overheen gekomen? Ze heeft geen recht op iets van je ofzo?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
Ik zal dan van jullie aannemen dat het aan mij ligt, en zoals ik al zei, proberen dingen anders te verwoorden
Een huis daar levert toch alleen maar kosten op lijkt mij ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is zo'n huis daaro nog een leuke inkomsten bron of denkt het net alle kosten ?
Nah, ik vind de AutoRai een beetje te kak, ga liever naar Essen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Welcome back!
Gaan de gasten hier nog naar de AutoRAI trouwens ?
Ik ben er nog nooit geweestmaar zat er aan te denken om er dit jaar heen te gaan.
Het is van 1 t/m 11 april
Kosten zijn nihil voor onze begrippen. Waterrekening van 20 euro in 3 maanden tijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is zo'n huis daaro nog een leuke inkomsten bron of denkt het net alle kosten ?
Daar vind ik dus echt niks aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
Gaan de gasten hier nog naar de AutoRAI trouwens ?
Waarom is er geen reet aan danquote:
je komt daar. en dan staan er allemaal brute wagens, en daar mag je niks mee. of met mazzel in zitten.quote:
Ooooquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kosten zijn nihil voor onze begrippen. Waterrekening van 20 euro in 3 maanden tijd
Ik hou afhankelijk van de koers rond de 280 euro over
Kijkaan, nu al wel weer een stuk gelukkiger met de chica's als ik het hier soms hoor? Zij heeft zeker recht op een paar fikse klappenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, paar maanden rot gevoeld. En nee, alles staat op mijn naam. Ze had ook pas een sleutel toen ik die laatste vakantie daar aankwam. Recht ergens op, een paar petsen jaMaar dat hebben mijn nichtjes toen al gedaan hehe. (Ik ben half braziliaans
) Ik doe vrouwen absoluut nooit pijn. Hooguit een tik op de billen of ze moeten het willen in de slaapkamer
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen fuck aan. Auto's zijn stom.
Goh, die Subaur MOET volhangen met loden spoilers dan zekerquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
B zei letterlijk, tering, zo een brandstofpomp is wel een dure grap!
er was dus iets kapot.
ik was de enige die over zijn pk's begon
jouw verhaal zou zo gaan
hey, nu heb ik een vet dure brandstofpomp nodig voor mijn subaru GT 246pk op 1600kilo die ik een tijdje geleden kon krijgen voor maar 6500 euro.. die ene waar ik de hele dag 200 mee rijd...
snappie?
had gewoon gezegt, dit weekend komen mijn maten weer gamen, daar heb ik zin in. dan zou niemand erover vallen.. maar jij moest meteen een foto plaatsen van je dikke vette 94cm tv
jammer dan dat de huishoudbeurs net geweest isquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto's!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Grote TV is wel lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:22 schreef KudFokker het volgende:
Net alsof ik het van die TV bedoel om op te scheppen / pronken ?
Ik vind het gewoon een vet ding, en ben benieuwd hoe zo'n PS3 speelt op zo'n scherm...
Och de kamasutra komt nog weer dit jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
jammer dan dat de huishoudbeurs net geweest is
ahhhhhhhhh leuk, binnenkort de lentebeurs in t mecc whooopieeeeeeeeequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
jammer dan dat de huishoudbeurs net geweest is
Auto's zijn leuk vermaak.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar is nou echt geen FUCK aan. Letterlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och de kamasutra komt nog weer dit jaar
De watquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh leuk, binnenkort de lentebeurs in t mecc whooopieeeeeeeee
mijn excuses!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goh, die Subaur MOET volhangen met loden spoilers dan zeker1600 kilo zeg
Ben er zelf nog nooit geweest, en het lijkt me ook helemaal nietsquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar is nou echt geen FUCK aan. Letterlijk.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja best lekkerquote:
Nee inderdaad, het kan gewoon niet. Mannen die het doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kijkaan, nu al wel weer een stuk gelukkiger met de chica's als ik het hier soms hoor? Zij heeft zeker recht op een paar fikse klappenWat een lef heeft ze.
Ik heb vroeger altijd gezegd dat ik zou terugslaan als een vrouw mij zou slaan, totdat een ex mij op m'n oog stompte. Toen besefde ik dat ik het gewoon niet kon, mits als ze er om vragen tussen de lakens inderdaad
1210quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
mijn excuses!![]()
hij is wel groot maar geen S-klasse natuurlijk......![]()
1100 leeggewicht?
Omdat ik het zeg. Autorijden is saai en frustrerend en automobielen (quote:
Daar had ik dus een totaal verkeerd beeld bij...quote:
Och, gasten die hun vriendin slaan ben ik sowieso wel gauw klaar mee, die krijgen er direct een laag op. Al moet ik zeggen dat ik het een lastige situatie vind als de vriendin eerst slaat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja best lekker![]()
[..]
Nee inderdaad, het kan gewoon niet. Mannen die het doen![]()
Ik heb er al een aantal keer ruzie over gehad als ik het zag als ik uitgingKom mij dan maar slaan ipv je vriendin, ik vecht wel terug.
En het zit wel goed met de dames ja
ja en morgen mag ik mijn "nieuwe" halen dus je hoort de komende 2 weken niks andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef Ripley het volgende:
gaan jullie nou weer neuzelen over auto's?
78 kilotjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
en dan die 100 kilo van jou er nog bij
Ligt er maar net aan wat ik gedaan heb, maar denk dat als het om iets kleins is dat ik niets meer met haar te maken wil hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ex heeft me ook wel een keer ram hard met haar platte hand op me wang geslagen ...
Gelukkig niet in het openbaar..
Nja dat had ook niet echt uitgemaakt, die rode afdruk was 3 dagen blijven zitten
Ik was toen maar heel beheerd weggelopen en hadden het later uitgesproken toen we allebei afgekoeld waren...
Ik moest haar natuurlijk toen wel terugpakken, dus haar een zuigzoen in haar hals gegeven die 4x zo lang bleef zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |