Graag gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
Dankuwel voor de TT :
Cuemeisje!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn ouders zijn geen kindermensen en ik ook niet. Dus zou me niks verbazen dat wanneer ik kinderen zou krijgen, het niet veel zal verschillen.
That's mequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die in de verkeerde kringen rondzwerft?
Maar nu is de conclusie dat jij báng bent voor homo aangezien te worden. Of je daar nou zo blij mee moet zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik probeer uit te sluiten dat ze die conclusie trekken
welke verkeerde kringen waren dat precies?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Was hij niet diegene die in de verkeerde kringen rondzwerft?
Mijn ouders hebben in het verleden een aantal dingen gedaan die ik nog steeds geen plaats heb kunnen geven. Daar komt dat andere probleem nog bij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hmm, sterkte.
Ik neem aan dat je uit een soortgelijke situatie als mij komt? Of nog een stuk gekker?
Hiermee bereik je juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
Nee, ik probeer uit te sluiten dat ze die conclusie trekken
De generatie breezahsletjes en daarbij dus ook vaak de mensen die niet verder kunnen denken dan hun neus lang isquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
welke verkeerde kringen waren dat precies?
Dat ik geen kindermens ben? Dat is m'n dnaquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Cuemeisje!
Dat heb je zelf in de hand hè?
Ik wil inderdaad geen verkeerde indruk van mezelf scheppenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar nu is de conclusie dat jij báng bent voor homo aangezien te worden. Of je daar nou zo blij mee moet zijn?
[..]
welke verkeerde kringen waren dat precies?
Dan moeten zij me maar niet geloven, aan het einde van de dag hebben ze daar alleen zichzelf meequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hiermee bereik je juist het tegenovergestelde
Als ik mijn kindjes 50% van de opvoeding en jeugd kan geven die ik had zal ik een meer dan gelukkige vader zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat rottig is
Ik heb me ook voorgenomen om de dingen die mijn vader met mij heeft gedaan, ook later met mijn kinderen te gaan
Lijkt me echt geweldig, dat nostalgische gevoel...
Stelling: willen jullie je eigen kinderen de zelfde opvoeding geven als je ouders jou hebben gegeven ?
Zo ja: wat zijn typische dingetjes
Zo nee: waarom niet, en hoe wil je het wel doen.
En als je al kinderen hebt, hoe ben je er nu mee bezig ?
Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en zij heeft mij in het verleden mishandeld. Mijn vader stond erbij keek erna en gaf vaak ook nog een trap na.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
tijn je maakt trouwens wel vaker toespelingfen op je ouders.. in welke richting moet ik denken?
Of te wel het heeft geen zin om het er specifiek bij te vermeldenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan moeten zij me maar niet geloven, aan het einde van de dag hebben ze daar alleen zichzelf mee![]()
Zinloze discussie trouwens
Dat klopt misschien wel, maar toch heb jij de keuze hoe je voor je eventuele kinderen zorgt..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik geen kindermens ben? Dat is m'n dna
Nee maar natuurlijk heb je wel iets zelf in de hand, bijvoorbeeld het niet nemen van kinderen![]()
hoe was je vakantie trouwens?
Voor de kenners:quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ouders zijn echt zwaar relaxedmaar wel weer heel liefdevol en zorgzaam.
Ze laten me lekker gaan, waardoor ik vanzelf wel fouten maak waar ik van leer.
Maar ze laten het ook weer niet uit de hand lopen
Ze hebben mij ook erg vroeg alleen thuis gelaten (ze werken allebei) waardoor ik vroeg geleerd heb voor mezelf te zorgen (en voor mijn zusje)
Ik denk dat ik dat ook zo bij mijn eigen kinderen ga doen.
Maar dat zeg ik nu, wanneer ik over 10 / 15 jaar kinderen heb zit de hele maatschappij anders in elkaar.
Heftig manquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en zij heeft mij in het verleden mishandeld. Mijn vader stond erbij keek erna en gaf vaak ook nog een trap na.
Jah natuurlijk! Zou wel heel vreemd zijn als je daar zelf geen invloed op hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt misschien wel, maar toch heb jij de keuze hoe je voor je eventuele kinderen zorgt..![]()
Mijn vakantie was top! Heerlijk weer, lekker bruine kop gekregen
Nietus ikkequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens de meest geweldige ouders die iemand zich maar kan wensen.!
! okequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of te wel het heeft geen zin om het er specifiek bij te vermelden
Jakkes! Begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn moeder heeft een persoonlijkheidsstoornis en zij heeft mij in het verleden mishandeld. Mijn vader stond erbij keek erna en gaf vaak ook nog een trap na.
Op zich goed. Alleen er zijn nog een aantal dingen die ik een plaatsje moet geven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heftig man![]()
Hoe gaat dat nu dan ?!
Sterkte manquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook al hebben mijn ouders die dingen gedaan ze hebben ook genoeg goede dingen voor mij gedaan. Dat maakt het soms zo moeilijk. Maar ik ben nu wel op een punt gekomen dat ik ze kan vergeven en verder kan gaan met mij leven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:56 schreef Howl het volgende:
[..]
Jakkes! Begrijpelijk dat je het er moeilijk mee hebt.
Dat zijn idd wel de bevolkingsgroepen waar laagschedeligheid veel voorkomt, kan me voorstellen dat je gewend bent om je vaak te moeten verklaren en indekken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil inderdaad geen verkeerde indruk van mezelf scheppen![]()
Ik ga om met bouwvakkers, boeren, vrachtwagenchauffeurs en grondwerkers.
Ik bezoek breezahkroegen en housefeesten
Uiteraard valt d'r mee te lachen, anders zou ik er ook zeer zeker niet komen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel de bevolkingsgroepen waar laagschedeligheid veel voorkomt, kan me voorstellen dat je gewend bent om je vaak te moeten verklaren en indekken.
Maar er valt ook mee te lachen. Laten we dat niet vergeten.
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
iedereen met een beetje herseninhoud gaan richting Groningen of Zwolle.
Jij woont ook in een achterstandsgebied en blijft zuipen om je niveau gelijk te houden met de rest?quote:
Mishandeling en moeder die ziek is. Zulke dingen kan je als kind niet bevatten. En als je dan als ouders daarop een verkeerde manier mee omgaat. Dan kunnen zulke dingen gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sterkte man![]()
Dénk dat de mishandelingen bij mij wel een stuk minder waren, maar begrijp goed dat 't moeilijk is.
Gelukkig kan ik het nu ook wel een beetje realtiveren. Het kan altijd erger.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
kut voor je tijn!
ff mijn reactie nuanceren hoor van net
mn ouders zijn wel heel lief en zo hoor
alleen het had allemala net wat anders gemoeten
Maar als Groningen of Zwolle de plekken zijn waar je naartoe gaat als je meer herseninhoud hebt dan de anderen, dan is dat een even droevig als verontrustend signaal.quote:
Nee, maar ik kom wel uit een achterstandsgebied. Nu woon ik in een achterstandswijk in een voorstandstad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij woont ook in een achterstandsgebied en blijft zuipen om je niveau gelijk te houden met de rest?
Daar komt het wel op neer. Then again, ik ben geboren in Zwolle dus mag niets zeggen. Alhoewel dat geen vrije keuze was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als Groningen of Zwolle de plekken zijn waar je naartoe gaat als je meer herseninhoud hebt dan de anderen, dan is dat een even droevig als verontrustend signaal.
Dat wilde je zeggen, hè.
Zo erg is Heerde toch niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel uit een achterstandsgebied. Nu woon ik in een achterstandswijk in een voorstandstad.
Punt was dat daar fatsoenlijke HBO's zitten, hier zitten agrarische HBO's met voornamelijk duitse en aziatische studenten, waar de samenleving hier dus niets aan heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als Groningen of Zwolle de plekken zijn waar je naartoe gaat als je meer herseninhoud hebt dan de anderen, dan is dat een even droevig als verontrustend signaal.
Dat wilde je zeggen, hè.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso dan komen die euhm oudere manlijke fokkers hier pimpen met al hun shit en daar wint zo'n knullie niet van hoor
die mannen kopen al jaren van die zooi zoals wij vrouwen kleren kopen![]()
U riep??quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
en gaat ado een specifieke lijst posten met alle apparatuur die hij heeft
Nouja, Zwolle was wellicht ook niet helemaal wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat er mensen naar "grotere" steden trekken om te studeren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Then again, ik ben geboren in Zwolle dus mag niets zeggen. Alhoewel dat geen vrije keuze was.
Nog Grotere Steden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, Zwolle was wellicht ook niet helemaal wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat er mensen naar "grotere" steden trekken om te studeren.
Eigenlijk heb je dan juist des te meer recht van spreken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
Daar komt het wel op neer. Then again, ik ben geboren in Zwolle dus mag niets zeggen. Alhoewel dat geen vrije keuze was.
Hey Nouk ook weer in het landquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een hele zorgeloze en leuke jeugd gehad. Natuurlijk waren mijn ouders niet altijd tof, maar ik was zelf ook geen lieverdje.. Thuis dan, voor de rest was ik altijd té braaf. Mijn ouders hebben het met mij getroffen
Dat klopt!!quote:
Negerquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat klopt!!Met asociaal bruine kop en permanente zonnebril
Jaaaa, was tof!quote:
Streepjequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik werd depri van dat ouders gedoe dus ik ga shoppen en naar de kapper
pony of lok of iets anders? ik weet het niet....
Boeiende film. Daarna moet je Tropa de Elite kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Bel, hoe vond jij de film Cidade de Deus ?
City of god...
En heeft iemand anders hem wel eens bezien ?
http://www.moviemeter.nl/film/7959
Een lekker vlot kort kapsel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens ik werd depri van dat ouders gedoe dus ik ga shoppen en naar de kapper
pony of lok of iets anders? ik weet het niet....
wat mn ouders ook doen ze moeten echt heul heul heul ver gaan wil ik het contact verbrekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef Intelligence het volgende:
Jullie mogen allemaal van geluk spreken dat jullie zo goed met jullie ouders kunnen ... ik wens geen eens contact meer met mn ouders, gescheiden, mijn vader neukt alles wat los en vast zit en heeft daarmee mijn moeder ooit pijn gedaan ... en mijn moeder sinds kort omdat ze me keihard in de steek gelaten heeft in een moeilijke tijd. Ach, als je ziet hoe het niet moet, kun je later je eigen kinderen een stuk beter leven geven
quote:
quote:
Dat is inderdaad beter.quote:
altijd blondquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter.![]()
Welke kleur? Of is de kleur niet van belang?
Mee eens.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mn ouders ook doen ze moeten echt heul heul heul ver gaan wil ik het contact verbreken
het blijven toch je ouders en ik denk dat contact verbreken ook geen closure geeft zeg maar
iig zo zie ik het bij een vriendin van me
Die ben ik serieus nog nooit tegengekomen op me Nanoquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
was helemaal vergeten dat er op een ipod een agendafunctie zit
Met mijn vader heb ik nu sinds november ofzo geen contact meer, geeft een goed gevoel ... dat met mijn moeder speelt nog maar sinds zeer kort, heb ik 2 uur geleden nog aan de telefoon gehad (helaas) ... maar, wat mij betreft hoeft ze me niet meer te bellen, tis dat ze nummerweergave aan had staan anders had ik niet eens opgenomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat mn ouders ook doen ze moeten echt heul heul heul ver gaan wil ik het contact verbreken
het blijven toch je ouders en ik denk dat contact verbreken ook geen closure geeft zeg maar
iig zo zie ik het bij een vriendin van me
Heb je dan ook nog blauwe ogen, grote borsten en veel geld? Zo ja dan ben je de perfecte vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
altijd blond
ik ben een wandelen cliché
En ze moet kunnen koken en goed zijn in bed en humor hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog blauwe ogen, grote borsten en veel geld? Zo ja dan ben je de perfecte vrouw.
Ik mag jouw vriend nu alquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
vriendje vroeg zich gister nog hardop af waarom vrouwen uberhaubt hun haar kort knippen en dat geen enkele kerel daar voor valt, of we dat wel snapte?
Tegenvaller is dat je het toch eerst in de comp moet gooienquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ben ik serieus nog nooit tegengekomen op me Nano
Moet jij ook 100% van je hersencapaciteit aanwenden voor het tuiten van je lippen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
altijd blond
ik ben een wandelen cliché
ik snap best dat je soms zo boos of gekwetst bent dat je het overweegt en zou willen doen maar ik zou het zelf nooit doen omdat het op de lange termijn alleen maar meer shit geeftquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Met mijn vader heb ik nu sinds november ofzo geen contact meer, geeft een goed gevoel ... dat met mijn moeder speelt nog maar sinds zeer kort, heb ik 2 uur geleden nog aan de telefoon gehad (helaas) ... maar, wat mij betreft hoeft ze me niet meer te bellen, tis dat ze nummerweergave aan had staan anders had ik niet eens opgenomen
dat vond ik een erg aangrijpende film.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
City of god...
dat dan weer niet en heb groene ogen maar verder klopt het wel hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet jij ook 100% van je hersencapaciteit aanwenden voor het tuiten van je lippen?
Met wat?quote:
Blond, flink in de 3D-artikelen en nu ook nog groene ogen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
dat dan weer niet en heb groene ogen maar verder klopt het wel haha
Hele goede filmquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
City of god...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
En? Hoe vond je hem?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Boeiende film. Daarna moet je Tropa de Elite kijken
ze horen blauw te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Blond, flink in de 3D-artikelen en nu ook nog groene ogen?
Dit wordt allemaal iets te fraai zo.
En dat het nog allemaal waar is ook he. Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Blond, flink in de 3D-artikelen en nu ook nog groene ogen?
Dit wordt allemaal iets te fraai zo.
Wist ik dat al? Dat zal ik dan uit mijn geheugen geblockt hebben, uit zelfbescherming ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
ze horen blauw te zijn
maar je wist de kleur van mn ogen toch al!
dat gezwets over mn blik is nu ook een stuk minder waard![]()
Ik had het alleen over uiterlijk. En als ze rijk is hoeft ze niet goed te kunnen koken. Daar heb je dan personeel voor. Die ander dingen zijn inderdaad wel belangrijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ze moet kunnen koken en goed zijn in bed en humor hebben
Soms wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
grapjes maken over de rug van een ander![]()
maar het is zo makkelijk
valt er eentje door de mandquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
maar je wist de kleur van mn ogen toch al!
dat gezwets over mn blik is nu ook een stuk minder waard![]()
Dan ga je niet shoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
ow for fucks sake!
het wil gewoon niet stoppen met regenen he!
shoppen in de regen is zo niet tof
ik moetquote:
Lekker droog hier hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
ow for fucks sake!
het wil gewoon niet stoppen met regenen he!
shoppen in de regen is zo niet tof
Als een meid zich aanbied is het ook een beetje een kadootje voor jou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet
moet wat dingen hebben ivm dat project in het buitenland en vriendje is dit weekend jarig en aangezien geen van die meiden hier zich aanbied om als kado te dienen moet ik ook nog een kado gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |