quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Neros het volgende:
[..]
Stuur een foto van je ma dan. Ik heb een lage drempel
Jij raad dr af alsof ze lelijk is. Lekkere dochter ben jij!!quote:
dat gaat inderdaad een beetje te ver. Mjah Moeders zijn ok jong geweest. Mischien deden ze toen ook al aan angry dragons je weet maar nooitquote:
Op 25-03-2009 16:16 schreef Nerosquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Neros het volgende:
[..]
Jij raad dr af alsof ze lelijk is. Lekkere dochter ben jij!!
En dan heb ik hbet ook nog eens gedaan!! Lekker dan
Dus... waar is die foto van je ma nu??quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Op 25-03-2009 16:16 schreef Neros
[..]
Ik ken het, had dat laatst met chuppachups, de citroen vooral..
Lange vingers zijn trouwens wel baas! Die dingen zijn echt fucking lekker.
Op het forum post ik nu echt te foute dingen... excuses alvast...
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Neros het volgende:
[..]
Dus... waar is die foto van je ma nu??
Onderandere. Ook gaten in je tanden, verhoogt cholesterol gehalte en een dikke pens... Hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Zeg, van suiker zou je toch energie moeten krijgen?
Het werkt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef Neros het volgende:
[..]
Onderandere. Ook gaten in je tanden, verhoogt cholesterol gehalte en een dikke pens... Hoezo?
wil je dikker worden danquote:
Waar heb je die energie voor nodig dan?quote:
Eeuuuh, geen idee eigenlijk. Misschien was opruimen, vuilnis weg doen enzo. Maar dat kan natuurlijk morgen ook altijd nogquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Neros het volgende:
[..]
Waar heb je die energie voor nodig dan?
Hmm, ik dacht dat het ergens heen ging... maar voor niets dus...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeuuuh, geen idee eigenlijk. Misschien was opruimen, vuilnis weg doen enzo. Maar dat kan natuurlijk morgen ook altijd nog
beter als heel de dag niks doen op werkquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeuuuh, geen idee eigenlijk. Misschien was opruimen, vuilnis weg doen enzo. Maar dat kan natuurlijk morgen ook altijd nog
Mooi, ben het ook wel weer ff zat. Allemaal leuk en aardig hoor, maar als het niet over vrouw onterende seks gaat ben je het gauw zat...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef genakt het volgende:
[..]
beter als heel de dag niks doen op werk
na bijna 9 uur fokken begint het ook te vervelen
daarom opende ik ook dit topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef Neros het volgende:
[..]
Mooi, ben het ook wel weer ff zat. Allemaal leuk en aardig hoor, maar als het niet over vrouw onterende seks gaat ben je het gauw zat...
Logisch, daarom haakte ik erin. Bedankt voor je zeer potentievolle OP. Ik ben nu vrij en ga naar huis.quote:
ik moet nog half uurquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef Neros het volgende:
[..]
Logisch, daarom haakte ik erin. Bedankt voor je zeer potentievolle OP. Ik ben nu vrij en ga naar huis.
Latersss
preciesquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar het gaat er juist om dat je het niet prima vind en dat ik het dan toch voor elkaar krijg
kusje terugquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik vind het al best wel not done hoor als je iemand na het slikken op zijn bek slaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |