16.15uquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe laat wordt bekend in welke stad het glazen huis komt te staan?? Ik hoop zo in Enschede
Ik had die ontbrekende text ook al lang gevondenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef TIM-846 het volgende:
Roeketoeketoeketoeketoeketoeketoeketoeketoekekoekekoekekoenk!!![]()
![]()
![]()
Oja, diequote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is Emilíana Torrini Davíðsdóttirweer
.
het is enschede gegunt, maar hoop dan toch maar op de groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe laat wordt bekend in welke stad het glazen huis komt te staan?? Ik hoop zo in Enschede
Ik hoop op de maan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Typisch weer 3FM, een plaatje met 'iets bijzonders' en we zijn er meteen gek op. Zie ook die liedjes uit de reclames (ik dacht Audi) van die kerel die dan ook zit te pruttelen of van dat grietje waar ik even niet meer op kom.quote:
Terechte klacht! Ik hou ook meer van liedjes die niets bijzonders hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Typisch weer 3FM, een plaatje met 'iets bijzonders' en we zijn er meteen gek op.
Nou, geniet er van nuquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Terechte klacht! Ik hou ook meer van liedjes die niets bijzonders hebben.
Volgens mij snap jij heus wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Terechte klacht! Ik hou ook meer van liedjes die niets bijzonders hebben.
Kut, je hebt me door.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Volgens mij snap jij heus wel wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |