vloeistofquote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef Kersjes het volgende:
Beterschap Troel![]()
Gebruik je de vloeistof of de tabletten van Gaviscon?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:09 schreef Tan het volgende:
@Huup, mijn schoonzusje had baat bij een appel voor het slapen gaan, een grootmoeders-truukje, dat bij haar heel goed hielp. Heb zelf nooit zo'n last gehad van zuur, dus kan er niet over meepraten.
Mayo nee, fritessaus wel. Niet zelfgemaakt overigens. En ik eet ook gewoon brood en margarine en kroketten en frikadellen (met gesnipperde uitjes, oei! rauw!) en allerlei andere dingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef seilram het volgende:
Eten jullie mayo en frietsaus? En tiramisu?
ik meen (correct me if I'm wrong) dat die dingen, en chocolademousse alleen "gevaarlijk" zijn als ze vers gemaakt zijn. Dus in een restaurant waar ze zelf hun mayo of desserts bereiden zeg maar. Verpakt supermarkt spul is niet salmonella-gevaarlijk dacht ik. en in de meeste niet-sterren restaurants worden dit soort dingen ook niet zelfgemaakt...quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef seilram het volgende:
Eten jullie mayo en frietsaus? En tiramisu?
Voor de rauwe eieren vroeg ik het idd. Op de fritessaus van hollands glorie staat nl wel dat er rauwe eieren in zittenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Mayo enzo uit de supermarkt is idd absoluut niet met rauw eieren gemaakt!
Het zou wat zijn zeg...Dan kan het toch nooit een houdbaarheidsdatum van 400 jaar hebben? Zelfde als tiramisu uit de supermarkt trouwens, ook dat is volgens mij nooit echt vers of rauw. Ik zou het dan hooguit om de alcohol laten, maar ook daar zitten er geen liters van in dus dat valt op zich ook wel mee...
Zelfgemaakte mayo at/maakte ik toch al nooit.
Rivella ja Leah? Mss dat we het daarom vroeger van mijn moeder kregen als we ziek waren...
Mayo maken met gekookte eieren gaat ook wat moeilijk hequote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef seilram het volgende:
[..]
Voor de rauwe eieren vroeg ik het idd. Op de fritessaus van hollands glorie staat nl wel dat er rauwe eieren in zitten. Heb het net toch een beetje op hoor. Maar vroeg het me af. Ik heb trouwens ook mayo van de supermarkt waarop staat dat er rauwe eieren inzitten. Oja in tiramisu zit ook alcohol,... daarom heb ik het met de kerst afgeslagen, nu weet ik het weer
Lol, geen idee troel. Qua koken ben ik niet echt een wonder hihi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mayo maken met gekookte eieren gaat ook wat moeilijk he![]()
![]()
Staat dat er echt op? Heb ik nog nooit naar gekeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef seilram het volgende:
[..]
Voor de rauwe eieren vroeg ik het idd. Op de fritessaus van hollands glorie staat nl wel dat er rauwe eieren in zitten. Heb het net toch een beetje op hoor. Maar vroeg het me af. Ik heb trouwens ook mayo van de supermarkt waarop staat dat er rauwe eieren inzitten. Oja in tiramisu zit ook alcohol,... daarom heb ik het met de kerst afgeslagen, nu weet ik het weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |