ik had hem expres in 't vet gezet zodat mn fout nog zichtbaar wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:25 schreef Snarf het volgende:
flauw hoor nu is mijn plaatje niet meer actueel.
edit: nu weer wel
ja maar da snapt niemand nu meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:36 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik had hem expres in 't vet gezet zodat mn fout nog zichtbaar was
dus? leef je uit in Paint zou ik zeggen.quote:
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:51 schreef Snarf het volgende:
[..]
dus? leef je uit in Paint zou ik zeggen.
hehe anders moet je een nieuwe paint maken, dat wil ik je niet aandoen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan![]()
Hij negeert het alleen
Verbeter het dan potverdriedubbeltjes!quote:Op woensdag 25 maart 2009 02:03 schreef SamStar het volgende:
[..]
hehe anders moet je een nieuwe paint maken, dat wil ik je niet aandoen.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
incl tieten en knipoog
wat me opvalt is de recentheid van t plaatje
waar heeft TS t plaatje vandaan
fikkie's 2 de topic >> klikken op eigen risicoquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:17 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
incl tieten en knipoog
wat me opvalt is de recentheid van t plaatje
waar heeft TS t plaatje vandaan
vanavond eens wat meer tijd besteden aan soepenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:29 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Tis tenminste niet zo'n paint_prul![]()
OH MY GOD ik heb het hele 2e topic gemist! DIE FOTO MET DIE SCHOEN!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef SamStar het volgende:
[..]
fikkie's 2 de topic >> klikken op eigen risico
Geweldig fikkiequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:59 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
zo doe je dat, amateur:D:D:D
dat kreng heeft hem wel wat vergroot werd ie niet echt beter van, maarjah ik had haast:D
hoe heb je dit gedaan dan? eerst photoshop en daarna flash ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:09 schreef slaaf_fikkie het volgende:
thanks, ach ik heb dat hele Cs4 master pakketje, komische naam trouwens in mijn geval.
je hebt het dus alleen met photoshop gedaan? Want met flash kun je ook een gif maken.quote:
I Knowquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
je hebt het dus alleen met photoshop gedaan? Want met flash kun je ook een gif maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |