Ik zie heel veel ijsblokjes en lime. Dat is een Caipiroska zo te zien. Lekker, maar ik wil gewoon een Stolichnaya met één ijsblokje en verder niks.quote:
goedemiddagquote:
heb je er niet stiekum iets bij ingegooit ?quote:
Ja! Ijsblokjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heb je er niet stiekum iets bij ingegooit ?
Hoi Copycat!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:48 schreef Gert het volgende:
Aan de andere kant: twee SC's zijn nu nog wel bij te houden.
Neequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi Copycat!
Mag je je rapporten al bijna dichtslaan?
Jij, stomme fouten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb ze voor vandaag wel aan de kant gelegd, want ik ging stomme fouten maken. Dus ben ik nu bezig met dom redigeerwerk.
En collega's pesten, maar dat is uiteraard.
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.quote:
Ik vind het nog knap dat je daar slechts moe van wordt en niet pissig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.
Ik kan niks weglaten, want alles is relevant. Maar dubbels moeten er weer wel uit en dan moet ik ook nog nadenken wat prioriteit heeft.
En dan ga ik na 5 uur alleen maar daarmee bezig zijn dubbel zien. En fouten maken, zoals een hele pagina vergeten ...
ah joh wat kan jou t schelen, je bent gestopt met roken, veel belangrijkerquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik. En dit keer was ik niet eens pissig, maar gewoon moe van al die cijfertjes en pdf bestanden die de Word layout verneukten en dat dan van twee rapporten die één moeten worden.
Ik kan niks weglaten, want alles is relevant. Maar dubbels moeten er weer wel uit en dan moet ik ook nog nadenken wat prioriteit heeft.
En dan ga ik na 5 uur alleen maar daarmee bezig zijn dubbel zien. En fouten maken, zoals een hele pagina vergeten ...
Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef Marrije het volgende:
ah joh wat kan jou t schelen, je bent gestopt met roken, veel belangrijker
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ik kreeg van een collega net funsigaretten. Nepsigaretten waar wel een pluimpje rook uitkomt. Niet dat ik ze uit de blisterverpakking ga halen: hangt veel te cute op mijn magneetbord boven mijn beeldscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |