Mogeeeequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:10 schreef Juud79 het volgende:
Morning! We zijn verhuisd zie ik nu. Je bent even een paar dagen er tussenuit en meteen is alles veranderd...
Kan ik jouw inschrijfformulier pas ná 1 april verwachten? Wil je eerst de hoax afwachten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef Resco het volgende:
[..]
Mogeeee![]()
Hoezo is alles veranderd? We hebben alleen een prachtige OP gekregen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja!
Ze wilde er serieus over gaan nadenken.![]()
"Ma, je mag niet."![]()
- oh
Als jij nou eens de topics volgt. Ga niet alles nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan ik jouw inschrijfformulier pas ná 1 april verwachten? Wil je eerst de hoax afwachten?
Voor het meeste heb ik een woordenboek, een enceclopedie en internet. Dus bloemtjes, bijtjes etc mag je weglaten. Geef je je nou op of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:14 schreef Resco het volgende:
[..]
Als jij nou eens de topics volgt. Ga niet alles nog een keer uitleggen.
Fijn
Je hebt wel een woordenboek? Wat is een enceclopedie dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor het meeste heb ik een woordenboek, een enceclopedie en internet. Dus bloemtjes, bijtjes etc mag je weglaten. Geef je je nou op of niet?
Wat gaat 'm dan wel worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Werken dan! [TBO] mist voor SC.
Pfff, ik ben twee stoffige, ellenlange rapporten aan het samenvoegen en redigeren. Wat een monnikenwerk.
En daar staat dan max 10 uur voor. Dat gaat 'm niet worden.
UND ORDNUNG MUSS SEIN.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Werken dan! [TBO] mist voor SC.
Pfff, ik ben twee stoffige, ellenlange rapporten aan het samenvoegen en redigeren. Wat een monnikenwerk.
En daar staat dan max 10 uur voor. Dat gaat 'm niet worden.
Zwaai! Ook al hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |