Wat heerlijk naïefquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:22 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik vond het een geschikt topic om mezelf te presenteren als ware internet superheld.
Ja, ja... dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:23 schreef XtremeNL het volgende:
Behehe, niet.
Ik heb/ben trouwens geen kloon.
mja, een jaar of 10 / 12.. zal dan wel eerder af zijn bij mij omdat normaliter ouwe hufters zo'n ding krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Drie weekjes, uhuh.![]()
En kun je er dan ook flink lang mee voort, als je voor de kunstfuck kiest?
Ik doe binnenkort wel een trollkloon maken voor je, ok?quote:
Is niet nodig joh, heb ik alquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:26 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik doe binnenkort wel een trollkloon maken voor je, ok?
Wat is er dan leuk aan een kloon?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is niet nodig joh, heb ik al![]()
Maar ja, ik troll dan weer niet met m'n kloon![]()
Zou idd kunnen, maar soms wil je ook wel eens even posten zonder dat iedereen gelijk weet dat jij het bentquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:29 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan een kloon?
Kan je net zo goed je echte account gebruiken
5 Hele notes in ruim 3 jaar, jij deugniet!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou idd kunnen, maar soms wil je ook wel eens even posten zonder dat iedereen gelijk weet dat jij het bent
Erger nog, alleen deze account heeft notes (wel 5 stuks ofzo) terwijl m'n kloon note-vrij is
Ja ik weet.... 5 notes in 3½ jaar en 37.000 posts.... ik had het zelf niet durven voorspellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:33 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
5 Hele notes in ruim 3 jaar, jij deugniet!
Ik zit er nu al op 2. Maar ik ben dan ook een baggeraar.
Leandra, sticking it to the man since 2005.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik weet.... 5 notes in 3½ jaar en 37.000 posts.... ik had het zelf niet durven voorspellen
Neuh, dat kwam pas laterquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:38 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Leandra, sticking it to the man since 2005.
En een sport gaan doen waarbij je die knie minder belast is zeker geen optie? One hundred and eeeeeeighty!quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mja, een jaar of 10 / 12.. zal dan wel eerder af zijn bij mij omdat normaliter ouwe hufters zo'n ding krijgen.
een andere mogelijkheid, onderzoek loopt nog, met kunststof ipv metaal und die methode is minder ingrijpend. oja, belangrijke vraag is ook nog wat de verwachting is als ik bijv. 2 jaar nog niets onderneem maar wel blijf sporten etc.
Ik heb buren die ook grappig denken te zijn en meteen willen zuipen op m'n verjaardag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu nog visite?? Darn, in welke tijdzone zit jij eigenlijk??
Tot morgen LS
Mogeeeequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:10 schreef Juud79 het volgende:
Morning! We zijn verhuisd zie ik nu. Je bent even een paar dagen er tussenuit en meteen is alles veranderd...
Kan ik jouw inschrijfformulier pas ná 1 april verwachten? Wil je eerst de hoax afwachten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef Resco het volgende:
[..]
Mogeeee![]()
Hoezo is alles veranderd? We hebben alleen een prachtige OP gekregen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja!
Ze wilde er serieus over gaan nadenken.![]()
"Ma, je mag niet."![]()
- oh
Als jij nou eens de topics volgt. Ga niet alles nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan ik jouw inschrijfformulier pas ná 1 april verwachten? Wil je eerst de hoax afwachten?
Voor het meeste heb ik een woordenboek, een enceclopedie en internet. Dus bloemtjes, bijtjes etc mag je weglaten. Geef je je nou op of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:14 schreef Resco het volgende:
[..]
Als jij nou eens de topics volgt. Ga niet alles nog een keer uitleggen.
Fijn
Je hebt wel een woordenboek? Wat is een enceclopedie dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor het meeste heb ik een woordenboek, een enceclopedie en internet. Dus bloemtjes, bijtjes etc mag je weglaten. Geef je je nou op of niet?
Wat gaat 'm dan wel worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Werken dan! [TBO] mist voor SC.
Pfff, ik ben twee stoffige, ellenlange rapporten aan het samenvoegen en redigeren. Wat een monnikenwerk.
En daar staat dan max 10 uur voor. Dat gaat 'm niet worden.
UND ORDNUNG MUSS SEIN.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
Pfff, ik ben twee stoffige, ellenlange rapporten aan het samenvoegen en redigeren. Wat een monnikenwerk.
Zwaai! Ook al hier?quote:
Cc!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwaai! Ook al hier?
Ik ga weer verder integreren.
Even pauzequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef Resco het volgende:
[..]
Tot 1 april is korter, en dan is het gedaan met the bunker.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef Resco het volgende:
[..]
Tot 1 april is korter, en dan is het gedaan met the bunker.
Ja. Zo werkt het helaas niet in de echte wereld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef snetje het volgende:
uitprinten ... nietje erdoor ... en klaar
Ja zeker! Good girl!! Je omgeving geterroriseerd? Gordijnen gesloopt? Hond geslagen? Afkick verschijnselen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even pauze.
Had ik jou al verteld dat ik ben gestopt met roken?
Mezelf kennende heb ik daar waarschijnlijk wel een pm of wat aan besteed.
Zit ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in de organisatie zit?
Denk na.. natuurlijk is het geen grap!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef Resco het volgende:
[..]
Zit ik niet.
Denk naTuurlijk is het een grap.
Niet! Want voor het effect is het een 1april grap met uitloop.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:45 schreef Gert het volgende:
Maakt niet uit wie er gelijk heeft, maar over een week zijn we gelukkig van dat gezeik af, over dat het een 1 april-grap is.
Én met aanloop. Misschiken komt het wel in het Guinness BOR als "langstdurende 1 april-grap van de Benelux".quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet! Want voor het effect is het een 1april grap met uitloop.
![]()
Kunnen dooie mussen vliegen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
Gek word ik! Gek! En dan vliegt er ook nog eens een dooie mus tegen mijn raam.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
Hoi Mark.
Mag ik een Stoli van je? Met één ijsblokje alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |