nah, ben voor geen 1 voetbalclubquote:
ja dat kun je dan over alles gaan zeggen:quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ben voor geen 1 voetbalclub
Vind alleen dat voetbal geneuzel in ander topic thuis hoort
nee maar voor voetbal is al compleet apart forumquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja dat kun je dan over alles gaan zeggen:
er zal ook wel een topic zijn over ijssalons
er zal ook wel een topic zijn over het uitrukken van hulpdiensten
er zal ook wel een topic zijn over stappen
er zal ook wel een topic zijn over xbox'en
er zal ook wel een topic zijn over tentamens
en ga nog maar even door zo....
inderdaad, maar vorige week was dus echt paar dagen achter elkaar over 1 onderwerp. en dat noem ik dan niet meer verschillende onderwerpenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:54 schreef PierreTT het volgende:
Dit is toch gewoon een soort van SC waar je over van alles en nog wat praat
Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, maar vorige week was dus echt paar dagen achter elkaar over 1 onderwerp. en dat noem ik dan niet meer verschillende onderwerpen
misschien dat alleen voor het uitrukken van hulpdiensten geen apart forum is, maar voor de rest wel hoor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar voor voetbal is al compleet apart forum
daarom
en ik zeg al: het boeit me zo echt niet dat het er soms over gaat. houd ik gewoon ff mn klep, maar om nu heel de dag of 2 dagen lang erover te hebben, dan zeg ik van: Ja ga ff naar de afdeling voetbal
het is hier ook wel eens 2 dagen over tentamens gegaan... moet het dan ook naar SES?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, maar vorige week was dus echt paar dagen achter elkaar over 1 onderwerp. en dat noem ik dan niet meer verschillende onderwerpen
Jij leest alleen wat je wil lezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef existenz het volgende:
Ik las rukken van hulpdiensten. Ik snapte het al niet....
denk dat dat meer in SEX of KPD hoort...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef existenz het volgende:
Ik las rukken van hulpdiensten. Ik snapte het al niet....
Je hebt wel een toffe Willem II vlag las ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Je hebt wel een toffe Willem II vlag las ik
Jij ziet zeker geen web icons?quote:Op donderdag 26 maart 2009 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waar heb jij last van ... die ava heb je al kai lang
haha dat bedoel ik, 2 dagen is hier bijna nooitquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef PierreTT het volgende:
Gaat het serieus wel eens een hele dag of 2 dagen over een onderwerp?
Naja, ik ben ook meestal van de avond/nachtploeg en ik lees over het algemeen niet het hele topic terug
same here :dquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik moet trouwens nog ff die gratis Tilburg vlag ophalen!
idd, zie alleen de andere logosquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef toma het volgende:
[..]
Jij ziet zeker geen web icons?
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Mijn webicons staat aan, maar zie jouw oude ava?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef toma het volgende:
[..]
Jij ziet zeker geen web icons?
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
nee dat niet :0quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef PierreTT het volgende:
Anywho, we gaan hier toch geen censuur leggen op de gespreksonderwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |