dat is vreemd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn webicons staat aan, maar zie jouw oude ava?
ok thanksquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:35 schreef existenz het volgende:
Als je vanuit de boekanier naar de bartsmit loopt, bij de bart smit in dat zijstraatje
niet klantgericht ofzo ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet heel even kotsen op het personeel van de anvers hoor
wat een slecht personeel
ik hoop dat iemand van hier er werkt! doe er wat mee en zo
porque?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
wat een slecht personeel
nou vond altijd het personeel daar heel erg goed, juist een voorbeeld voor de rest van tilburg, ben er wel een paar maanden niet geweest, maar er stonden altijd mensen die al langer in de horeca werkten en meeste zelfs hotelschool deden!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
wat een slecht personeel
kom ik vanavond in de stad ben jij er nietquote:
Tja denk ook niet dat ze gaan staan wachtenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
als ik midden in een zin zit consequent komen vragen of ik wat wil drinken
Heel simpel, als jullie zeggen dat je gaat weten ze dat ze die tafel weer kunnen gaan gebruikenquote:als degene met wie ik ben opstaat en naar de toilet gaat komen vragen of we nog wat willen
das dom!quote:als je thee bestelt met suiker de suiker gewoon standaard vergeten etc
Ik wilde je ontwijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom ik vanavond in de stad ben jij er niet
ze zouden wel ff meoten wachten of iig je zin moeten laten afmakenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tja denk ook niet dat ze gaan staan wachten
[..]
Heel simpel, als jullie zeggen dat je gaat weten ze dat ze die tafel weer kunnen gaan gebruiken
[..]
das dom!
quote:
Denk wel dat ze wat meer te doen hebben dan gaan staan wachten tot mensen klaar zijn met sprekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze zouden wel ff meoten wachten of iig je zin moeten laten afmaken
dan zieje dat er iemand staat en kun je je zin afronden en omhoog kijken
niet gewoon midden door je verhaal heen bleren
en ik zat er nog dus was het duidelijk dat we niet gingen
(degene met wie ik was had dr drankje ook nog niet half op)
ik vond het echt vreselijk irritantquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat ze wat meer te doen hebben dan gaan staan wachten tot mensen klaar zijn met sprekenen dat jij blijft zitten zegt niets, als diegene even gaat kleien en dan een 5 minuten later terug komt kunnen ze er wel rekening mee houden, ze doen het juist volgens de regels van actieve verkoop in de horeca
dus Anvers is nog steeds goed merk ik wel
Met mij welquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mag toch niet over Ajax praten met je
ik ook maar ja die is dan weer weg!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik was altijd meer fan van de Living dan van de Anvers
Dat was nog eens relax zitten, flessen wijn wegtanken en borrelhapjes eten...en kaasquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook maar ja die is dan weer weg!!
Cool, je moest werken vanavond he! Dan kom ik dan wel even l.... O shit, Crazy leest hier ook mee, sorry!quote:
en ideaal voor eerste datesquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was nog eens relax zitten, flessen wijn wegtanken en borrelhapjes eten...en kaas
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het echt vreselijk irritant
en sorry hoor maar als dat echt de regels zijn in de horeca mogen ze die van mij duidelijk veranderen
ik vond het allemaal erg onbeschoft
dat was inderdaad perfect!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was nog eens relax zitten, flessen wijn wegtanken en borrelhapjes eten...en kaas
ik ben vaak genoeg ergens een wijntje gaan drinken en dat het me helemaal niet op viel wat ze uit spooktequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]moet je eens andersom voorstellen, dat ze je compleet negeren... dan ben je pas over de zeik
owkee alleen als er dan wel suiker bij je thee zit is dat dan wel een pluspunt!
misschien had je dan gisteren niet je dag, of zij niet helemaal, maar in principe is wat ze doen gewoon goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vaak genoeg ergens een wijntje gaan drinken en dat het me helemaal niet op viel wat ze uit spookte
en dan doen ze het goed imo
hahaha nou jah zegquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, je moest werken vanavond he! Dan kom ik dan wel even l.... O shit, Crazy leest hier ook mee, sorry!
vals alarm!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef PierreTT het volgende:
P2000 zegt brand in het textielmuseum op de goirkestraat, prio1![]()
weet ik niet, maar denk dat het wel weer vals alarm zal zijn, is meestal met dat soort dingenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoor al die sirenes nog steeds hier
Nou nou nou, jij zegt tegen Crazy dat je niet hoeft te werken zodat je hem mooi kan ontwijken en dan loop ik te beflikkeren!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef Messenga het volgende:
Je zit ons te beflikkeren
[ afbeelding ]
Aha, dus jou 's nachts wakker maken met een sirene naast je oor geeft geen leuke reacties?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
sirenes maken me bang
ik ben altijd bang dat mn huis in brand staat maar dat ik dat nog niet weet
of dat er iemand is aangereden die ik lief vind
dat soort dingen
en nu woon ik aan de ringbaan en komen ze continue langs
Ken je de uitzending ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou nou nou, jij zegt tegen Crazy dat je niet hoeft te werken zodat je hem mooi kan ontwijken en dan loop ik te beflikkeren!![]()
neequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aha, dus jou 's nachts wakker maken met een sirene naast je oor geeft geen leuke reacties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |