Die ja, geniaalquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Das toch die kerel met die hengel? Dan ken ik hem wel ja
Dus als ik je tijdens de meet de hele tijd rabarbertje ga noemen, ben ik schattig?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
ook voor mijn tijd hoor
maar ik vind het vooral schattig klinken
Zie TT, trek je Ov-chippas ff tevoorschijn!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus als ik je tijdens de meet de hele tijd rabarbertje ga noemen, ben ik schattig?
*proest*quote:
waarom is dat proestquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie TT, trek je Ov-chippas ff tevoorschijn!
[..]
*proest*![]()
Omdat je meteen uitgaat van het ergste, dat Messenga met je wil meetenquote:
en dus zei ik nee om 2 redenenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus als ik je tijdens de meet de hele tijd rabarbertje ga noemen, ben ik schattig?
Oke oke het is al goed hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
hij zei:
[..]
en dus zei ik nee om 2 redenen
de vertaling is niet schatiig en ik meet niet dus zal nooit op een meet zijn om zo genoemt te worden
haha, lijkt het inderdaad wel op zoals messenga het brengtquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat je meteen uitgaat van het ergste, dat Messenga met je wil meeten
ze leren je kennen he...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
doe dan niet![]()
nu voel ik me een arrogante trut
Oke oke het is al goed hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
doe dan niet![]()
nu voel ik me een arrogante trut
quote:
quote:
die is zooo grappig hahaquote:
Nee ik bedoelde eigenlijk die andere van de mannenburger, maar ik postte per ongeluk dezequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die is zooo grappig haha
en probeer je hier mee te zeggen dat ik een echte vrouw vrouw ben?
Bijna 10 minuten! Zoveel tijd heb ik ook weer nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kwaliteit is om te janken, maar de strekking van het verhaal ook... althans bij mij liepen de tranen over mijn wangen van het lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |