Cool, je moest werken vanavond he! Dan kom ik dan wel even l.... O shit, Crazy leest hier ook mee, sorry!quote:
en ideaal voor eerste datesquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was nog eens relax zitten, flessen wijn wegtanken en borrelhapjes eten...en kaas
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het echt vreselijk irritant
en sorry hoor maar als dat echt de regels zijn in de horeca mogen ze die van mij duidelijk veranderen
ik vond het allemaal erg onbeschoft
dat was inderdaad perfect!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was nog eens relax zitten, flessen wijn wegtanken en borrelhapjes eten...en kaas
ik ben vaak genoeg ergens een wijntje gaan drinken en dat het me helemaal niet op viel wat ze uit spooktequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]moet je eens andersom voorstellen, dat ze je compleet negeren... dan ben je pas over de zeik
owkee alleen als er dan wel suiker bij je thee zit is dat dan wel een pluspunt!
misschien had je dan gisteren niet je dag, of zij niet helemaal, maar in principe is wat ze doen gewoon goedquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vaak genoeg ergens een wijntje gaan drinken en dat het me helemaal niet op viel wat ze uit spookte
en dan doen ze het goed imo
hahaha nou jah zegquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, je moest werken vanavond he! Dan kom ik dan wel even l.... O shit, Crazy leest hier ook mee, sorry!
vals alarm!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:33 schreef PierreTT het volgende:
P2000 zegt brand in het textielmuseum op de goirkestraat, prio1![]()
weet ik niet, maar denk dat het wel weer vals alarm zal zijn, is meestal met dat soort dingenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoor al die sirenes nog steeds hier
Nou nou nou, jij zegt tegen Crazy dat je niet hoeft te werken zodat je hem mooi kan ontwijken en dan loop ik te beflikkeren!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef Messenga het volgende:
Je zit ons te beflikkeren
[ afbeelding ]
Aha, dus jou 's nachts wakker maken met een sirene naast je oor geeft geen leuke reacties?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
sirenes maken me bang
ik ben altijd bang dat mn huis in brand staat maar dat ik dat nog niet weet
of dat er iemand is aangereden die ik lief vind
dat soort dingen
en nu woon ik aan de ringbaan en komen ze continue langs
Ken je de uitzending ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou nou nou, jij zegt tegen Crazy dat je niet hoeft te werken zodat je hem mooi kan ontwijken en dan loop ik te beflikkeren!![]()
neequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aha, dus jou 's nachts wakker maken met een sirene naast je oor geeft geen leuke reacties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |