FOK! moet toch ergens van betaald worden lijkt me, maar dat was niet direct de boodschap. Ik heb het voor de abonnementen er uberhaupt waren al eens aangekaart. Alleen scheen dat niet zo makkelijk te kunnen voor één forum.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:45 schreef Blackviper het volgende:
Dus als je het wilt moet je maar abbo nemen is eigenlijk de boodschap
Liever niet, het uitgangspunt is dat het voor en door FOK!kers is. Neem een kijkje op marktplaats, daar zie je door de bedrijfsadvertenties de particulieren niet meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:12 schreef Peter het volgende:
Vacatures en diensten laten aanbieden met een andere kleur TT en OP. Betaalde functie voor bedrijven etc.
(er was toch al eens een plan in die richting achter de schermen? Qua samenwerking etc...)
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een langere editduur zit in het abonnementensysteem, ik ga er dan ook niet van uit dat dit aangepast zal worden voor V&A.
Natuurlijk kan je wel editten, alleen niet meer na de gebruikelijke 24 uur.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jezus dat is wel heel triest. Ik dacht al, wie heeft dit in godsnaam bedacht dat je niet meer kan editten. Wat kost zo'n abonnement.
Nee, dat is niet haalbaar. Simpelweg omdat mensen ook per PM bieden, en wij wel wat beters te doen hebben dan overal alle prijzen aan te passen. Een langere editduur voor de users zit er niet in namelijk vanwege de abonnementen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef PatriotOnline het volgende:
is het mogelijk om (ter verbetering van het topic) om een hoogst geboden prijs te vermelden op dat moment? Daarvoor moet de content van de OT wel editable zijn bij meerdere items.
Een paar jaar geleden toen FredvZ en ik mods waren, hebben we zo een dergelijk systeem al geprobeerd te introduceren, maar de hoegere Admins wilde dat toen niet. Ik geloof dat achter de schermen nog een topic daarover ergens bestaat met een zeer uitgebreide info hoe we dat wilden aanpakken toen... misschien handig om een kijkje te nemen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef rene90 het volgende:
Gezocht, input van users voor een verbetering van Vraag & Aanbod
Ondertussen zijn we achter de schermen al bezig om een puntensysteem op te zetten zodat je als koper kan zien hoe tevreden andere users zijn over de verkoper.
Heb je hier misschien een wat duidelijkere titel over, en ben jij de TS daarvan? Wel handig om even door te nemen inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden toen FredvZ en ik mods waren, hebben we zo een dergelijk systeem al geprobeerd te introduceren, maar de hoegere Admins wilde dat toen niet. Ik geloof dat achter de schermen nog een topic daarover ergens bestaat met een zeer uitgebreide info hoe we dat wilden aanpakken toen... misschien handig om een kijkje te nemen?
Daarnaast hebben we ook een optie aangegeven om je account te laten verifiëren. Door middel van een 1 cent of een euro over te laten maken op FOK rekening, laat je merken dat je een echte user bent d.m.v. kenbaar te maken van je gegevens a la rekeningnummer, bank en volledige naamOok daar liep er een topic over...
Ik weet het niet meer. Het is alweer 2 jaar geleden geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je hier misschien een wat duidelijkere titel over, en ben jij de TS daarvan? Wel handig om even door te nemen inderdaad
Ik ga even zoeken, thanksquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Het is alweer 2 jaar geleden geloof ik.
TS was ik of FredvZ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |