abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 20:00:03 #101
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_69804592
Ik kijk altijd bij aanbod zodat die gez en gesloten topics er niet tussenstaan
maar als er 2x zoveel topics zijn zonder subforum kijk ik wel gewoon bij die waar alles staat...?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_69805006
De gesloten topics staan sowieso afgeschermd en die kan je ook wegklikken (op het minnetje drukken). Het is een beetje de vraag of het nou echt een toegevoegde waarde heeft of niet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 7 juni 2009 @ 20:15:34 #103
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_69805174
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:10 schreef rene90 het volgende:
De gesloten topics staan sowieso afgeschermd en die kan je ook wegklikken (op het minnetje drukken). Het is een beetje de vraag of het nou echt een toegevoegde waarde heeft of niet.
Ik gebruik FOK!silver
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_69805219
Aha, ik bagger. Daarin is het het minnetje links van "hieronder staan alle.."
Top 5 China producten
  zondag 7 juni 2009 @ 20:25:29 #105
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69805541
Misschien een functionaliteit waarmee je in 1 oogopslag kunt zien (bv in de OP) wat het hoogste bod is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_70015362
Misschien handig om de begindatum van het topic te vermelden in het 'index - vraag en aanbod' overzicht scherm. Zodat je zo kan zien welke topics nieuw zijn voor je en beetje recent, dat je niet in oude topics aan het zoeken bent
E-?
pi_70016102
Als het goed is (althans, dat heb ik hier) hebben topics die je nog niet gelezen hebt een rood mapje ervoor, andere waar je aleens hebt ingekeken zijn dat niet meer.
Top 5 China producten
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:16:30 #108
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_70126494
Ik weet niet of het al gezegd is.. Maar de mogelijkheid tot het maken van 1 of meerdere persoonlijke zoek filters..

Bijvoorbeeld alles waar in de Titel XBOX of Nintendo staat..

Of gewoon aantal velden bovenaan... Topics vanaf ... tot ... en dan keyword (enkelt op titel voor de rest heb je nog de search)
Bla Bla Bla :P
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:30:05 #109
122997 zquing
Drama Junk
pi_70126987
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Blackviper het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is.. Maar de mogelijkheid tot het maken van 1 of meerdere persoonlijke zoek filters..
je weet dat ctrl-F bestaat?
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:37:56 #110
76625 Blackviper
pi_70127235
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:30 schreef zquing het volgende:

[..]

je weet dat ctrl-F bestaat?
Ow bedankt sherlock..

Ik vind het toch handiger dat ik een korter overzicht krijg.. En als ik weer terugkeer naar het lijstje met topics dat deze nog net zo kort is.. Scrollt toch makkelijker en is overzichtelijker..
pi_70190605
quote:
Op maandag 15 juni 2009 08:42 schreef rene90 het volgende:
Als het goed is (althans, dat heb ik hier) hebben topics die je nog niet gelezen hebt een rood mapje ervoor, andere waar je aleens hebt ingekeken zijn dat niet meer.
bij mij is dat niet zo.. ik dacht dat rode mapjes gewoon recente items waren?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:01:04 #112
76625 Blackviper
pi_70388970
Volgens mij wordt er ook geen ruk met je input gedaan wordt niet echt op gereageerd
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:23:09 #113
122997 zquing
Drama Junk
pi_70389773
heb je dit topic uberhaupt gelezen?
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:43:50 #114
76625 Blackviper
pi_70390550
Ja heb je er iets van gemerkt dan?

Edit: Er stond volgens mij dus als het volgens jou wel zo is is het natuurlijk prima!
pi_70493414
Ik kan steeds geen plaatjes plakken, dus heb allemaal links..
Zou iemand afbeeldingen ervan kunnen maken?
[TK] Kleding!

Thanks alvast!
pi_70493596
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Arwyn het volgende:
Ik kan steeds geen plaatjes plakken, dus heb allemaal links..
Zou iemand afbeeldingen ervan kunnen maken?
[TK] Kleding!

Thanks alvast!
Voortaan even [V&A Feedback en Policy] Stel hier je vragen daar vragen

Ik ga even kijken.
ijs_beer fan!
pi_70493627
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:01 schreef Blackviper het volgende:
Volgens mij wordt er ook geen ruk met je input gedaan wordt niet echt op gereageerd
Natuurlijk doen we er wél iets mee, verwacht alleen niet dat we gelijk opspringen en dat alle veranderingen doorgevoerd zijn
ijs_beer fan!
pi_70493798
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef NanKing het volgende:

[..]

Voortaan even [V&A Feedback en Policy] Stel hier je vragen daar vragen

Ik ga even kijken.
Haha, ik dacht echt dat ik in het goede topic zat te kijken.. Vond het al zo vreemd dat er niet meer van dat soort vragen waren! [:$]

Edit: Kan ook al geen smilies invoeren, weird...
pi_70493896
:$ is een msn smiley en geen FOK! smiley hier is dat : @ (zonder spatie)
Mocht je nog meer vragen hebben, graag even in 't andere topic was ik aangaf
ijs_beer fan!
pi_70496638
Facts don't care about your feelings
pi_70821063
Mag ik een slotje?
This is written by a lunatic!!!!
pi_70821440
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, het is een stokpaardje van me, maar er zou een manier gevonden moeten worden om te voorkomen, dat iemand buiten een topic om gaat handelen. Het is heel vervelend als je in een topic het hoogste bod hebt, om vervolgens in FB te zien dat het topic dicht kan omdat er via PM gehandeld is, waardoor je niet hebt kunnen reageren op een hoger bod.
Ik zie het probleem niet zo.

Stel, ik zet nu iets op Fok te koop voor 20 euro en jij biedt 18 euro en hebt het hoogste bod. Echter, voor ik het zie zegt mijn buurman dat hij het wil hebben voor 18 euro, waarom zou ik het dan niet aan hem kunnen/mogen verkopen? We hebben toch nog geen overeenkomst? Of op de markt bij de laatste paar aardbeien, als jij staat te kijken en onderhandelen en iemand anders biedt het dubbele dan krijgt hij ze gewoon, dat is vrij normaal.

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, maar dan schrijf je die verkoper voor jezelf toch af? Het is puur een persoonlijke ergenis, misschien moet je de PM zelf ook gaan gebruiken?

----

Op de andere kwestie van het beoordelen, dat is een heel heel lastig punt. Je zou een systeem als eBay op kunnen zetten dat de verkoper moet aangeven aan wie hij verkoopt, zodat die persoon commentaar terug kan geven. Niet helemaal sluitend, maar wel te doen technisch. Gewoon een knop erbij "artikel verkocht' en dat je dan de nick aangeeft van de koper, die vervolgens een PM krijgt of het inderdaad klopt en daarna of hij commentaar wil geven. Voorwaarde is dan dat je PM aanstaat. Of je doet het met een soort push-message zoals Tweakers dat ook kent. Stel ik koop iets van user A, de volgende keren dat ik kom krijg ik dan een melding of het klopt. Na het akkoord geven verdwijnt deze dan. Hier is eenvoudig een IP check achter te bouwen, hoewel dit niet waterdicht zal zijn. Je kan altijd een proxy oid gebruiken.

Een geverifieerd verkoper idee is ook goed idee, maar dan moet je echt mensen hebben die post gaan versturen enzo dus lijkt me niet haalbaar.

Belangrijk is ook dat een verkoper kan aangeven hoe een koper was. Dus snelle betaling, goede communicatie, etc. etc. Dit zorgt voor een eerlijk systeem (eigenlijk net als eBay) en bevorderd het handelen.

Maar uiteindelijk zal alles staan of vallen met controle, en dat is lastig. Je moet goed kijken of iemand zich niet omhoog kloont. Dit moet makkelijk te zien zijn, maar wel goed over nadenken. Bijvoorbeeld als iemand nooit iets verkoopt en dan opeens 3 dingen in 1 week dan moet er eigenlijk een mod kijken of het allemaal klopt. Als iemand een topic opent en zonder posts of met een enkele post opeens vermeld dat het verkocht is en een kloon gebruikt om zichzelf te belonen dan moet dat opvallen.
pi_70821476
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef The_Foxz het volgende:
Mag ik een slotje?
Zit erop, in het vervolg even hier melden: [V&A Feedback en Policy] Stel hier je vragen. Of niet.
Top 5 China producten
pi_70821548
Trouwens ook een ergernis, de 48 uurs block op een post. Zeker in V&A wil je regelmatig nog iets in je OP aanpassen. Misschien een idee om de OP voor de poster langer editbaar te maken? Alleen in V&A bijvoorbeeld in plaats van 48 uur (2 dagen) dit zetten op 1 week. Als je veel artikelen verkoopt is dat wel zo handig.

Misschien combineren met het beoordelingssysteem. Iemand met een overall positieve score zou meer privileges kunnen krijgen zoals het langer editten van de OP.
pi_71101932
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Trouwens ook een ergernis, de 48 uurs block op een post. Zeker in V&A wil je regelmatig nog iets in je OP aanpassen. Misschien een idee om de OP voor de poster langer editbaar te maken? Alleen in V&A bijvoorbeeld in plaats van 48 uur (2 dagen) dit zetten op 1 week. Als je veel artikelen verkoopt is dat wel zo handig.

Misschien combineren met het beoordelingssysteem. Iemand met een overall positieve score zou meer privileges kunnen krijgen zoals het langer editten van de OP.
Een langere editduur zit in het abonnementensysteem, ik ga er dan ook niet van uit dat dit aangepast zal worden voor V&A. Een beoordelingssysteem zit in de spreekwoordelijke pijplijn, de developer die daar mee bezig is geniet nu van zijn vakantie.