ik bedoelde het serieus...quote:
We kunnen het dan ook beter op policy changes houdenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Cothen het volgende:
Er is in het verleden al vaker van alles en nog wat geopperd. Maar dat liep steeds spaak op tekortkomingen binnen Replique en het uitblijven van dev-capaciteit.
Zolang er niet gedeved kan worden kunnen we hier roepen wat we willen, maar het komt er amme-never-nooit-niet.
Een V&A link in elk subforum met relevante dingen die te koop staan zou handig zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Negakinu het volgende:
Ik zelf zou het praktisch vinden als de advertenties op categorie gesorteerd zouden kunnen worden. De mogelijkheid om je advertentie een soort meta mee te geven die de gebruiker/lezer de kans geeft op deze steekwoorden te filteren.
Ja gewoon alleen een bod en verder alle zogenaamde goedbedoelde adviezen weg.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:34 schreef zquing het volgende:
[..]
We kunnen het dan ook beter op policy changes houden
daar ben ik 't dus niet mee eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:07 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja gewoon alleen een bod en verder alle zogenaamde goedbedoelde adviezen weg.
Ik denk dat V&A daar niet groot genoeg voor is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Een V&A link in elk subforum met relevante dingen die te koop staan zou handig zijn.
Op zo'n forum ontkom je niet aan lange lijst met van alles in V&A.
Aanbod en Vraag is al gesplitst, op zich kan een subforum tag er wel bij.
Zoals?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Cothen het volgende:
Er is in het verleden al vaker van alles en nog wat geopperd. Maar dat liep steeds spaak op tekortkomingen binnen Replique en het uitblijven van dev-capaciteit.
Zolang er niet gedeved kan worden kunnen we hier roepen wat we willen, maar het komt er amme-never-nooit-niet.
Een user rating mogelijkheid (á la Ebay of kudo's (beide zijn ooit geopperd))quote:
Er wordt atm gedevved voor een rating systeemquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een user rating mogelijkheid (á la Ebay of kudo's (beide zijn ooit geopperd))
Een black user list. (daar is alleen het ervaringen topic uitgekomen)
Rubrieken ipv alleen TK/GEZ/TR
Veilingmogelijkheid (á la Ebay) (dat is inderdaad al eens geprobeerd, maar op een manier dat het niet ging werken)
en zie verder de [V&A]-topics in /17
Begin maar met een opzetjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:35 schreef Werewolf het volgende:
Misschien een (centraal) topic met tips voor het kopen/verkopen van spullen.
Ik heb gezien dat er in de Feedback & Policy wel wat tips staan, maar volgens mij zijn er nog wel meer goede tips.
Laat de users in dat topic zelf goede tips aandragen en update de 'echt handige tips' in de OP...
Zoiets: [GRATIS] Tips voor het kopen en verkopen van spullenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Begin maar met een opzetje. Uiteindelijk kunnen we een mooi topic met een mooie OP maken dan.
Dan is het weer van: Welk subfora wel en welke niet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Meer subfora's?
Zoals auto. digitaal, kleding ?
Maar dan krijg je problemen met topics waar users meerdere dingen aanbieden in 1 topicquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Meer subfora's?
Zoals auto. digitaal, kleding ?
Het is gewoon subforum als je niet in 't subforum zit dan zit je in de AT van 't betreffende forumquote:Op zondag 7 juni 2009 19:40 schreef zquing het volgende:
Zelf vond ik de subsubfora voor V&A een beetje overbodig, vind ze overigens over het hele forum overbodig, zit altijd in het subforum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |