Nou ik krijg het gratis nog niet weggegeven via FOK!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef kraaksandaal het volgende:
Is er al eens gekeken hoeveel er daadwerkelijk via Fok verkocht wordt?
Naar mijn weten niet in ieder geval. Naar mijn gevoel toch wel een redelijk aantal hoor (je kan als je je verveelt de laatste x aantal topics die geslot zijn openen en het even bekijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef kraaksandaal het volgende:
Is er al eens gekeken hoeveel er daadwerkelijk via Fok verkocht wordt?
Daar zie ik nou niet het voordeel van in, users vergeten nu al om TK/GEZ te selecteren laat staan als ze nog een subforum moeten selecterenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Ok, een kleine brainstorm dan. Is het geen idee om een V&A link te maken in een subforum?
Bijv. in Dig een linkje naar alle gerelateerde spullen die te koop staan, kan ook erg goed in LIF, K&W, etc.
Kost wat Dev werk maar lijkt me goed te realiseren.
Niet selecteren kan ook. Dan staat het alleen hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar zie ik nou niet het voordeel van in, users vergeten nu al om TK/GEZ te selecteren laat staan als ze nog een subforum moeten selecteren
Prijszeuren is ok als het terecht is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:40 schreef zquing het volgende:
laat ons weer prijszeuren, een nietsvermoedende koper mag wel beschermd worden tegen zichzelf
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:40 schreef zquing het volgende:
- strengere modding! er staat imho te veel kek in V&A. En dan edoel ik reacties als: omg wat een lelijke bank Dat doe je maar in ONZ.
Die proberen we zo veel mogelijk te deleten, ligt er een beetje aan hoe TS er ook mee omgaat. Als die zelf al zegt van "hardstikke fijn voor je, maar als je geen interesse hebt mag je wegblijven" is het niet meer nodig de reactie alsnog te deleten
Nee, dat zeker niet. Ook V&A moet leuk blijven
- !!! mogelijkheid tot betaald voorrang geven !!! Bij hebben van een type fok! account de mogelijkheid je FOK topic in V&A voor een x aantal dagen te laten rouleren in, zeg, de top 5 posts? oid? weet niet hoe dat netjes uit te werken
nee, geen voordelen voor abo-houders
Het heeft zijn voors en tegens, ik ben er niet zo een fan van
- (sub)categorien, ala marktplaats, zeg maar een aantal basistags die je kunt geven aan je topic
krijg je veel subsubfora met overal weinig in, ik zag al weinig in het scheiden van gez en TK
Wat zquing al noemt, wat ik doe als ik echt opzoek ben naar iets is ctrl+f
- mogelijkheid makkelijk links posten naar verkoopsites of prijstrackers. Bijv: 1 bied cd aan tegen 20 eu, maar op freerecordshop issie 15 eu, dus dat zoiets dan al gemeld wordt. (niet haalbaar, of bijna niet haalbaar, maar brainstormen, dus mag)
laat ons weer prijszeuren, een nietsvermoedende koper mag wel beschermd worden tegen zichzelf
[u][i]Het gaat vaak om de manier TS wordt aangepakt. Sowieso dat er gelijk 4 mensen het melden, en dan soms de manier waarop, in de zin van
"WHAAA bij ..... is hij 5 euro minder, vuile afzetter" of "Op ... is hij ... euro, dus ik zou even kijken naar je vraagprijs". Laatste is geen probleem om te melden.
amen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef RacerDKB het volgende:
Een veiling subforum, waar richtprijzen niet verplicht zijn?
Daar zijn we bmee bezig door middel van de ervaringenlijst, komt er aan dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:10 schreef Wouter36 het volgende:
In de startpost van ervaringen alle namen zetten waarbij een goede deal of een slechte deal of een matige deal was.
Voor onzin ga je maar verder rondbaggeren. Kom terug als je iets zinnigs en ontopics te melden hebtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |