abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 maart 2009 @ 22:58:09 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67375696
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef kraaksandaal het volgende:
Is er al eens gekeken hoeveel er daadwerkelijk via Fok verkocht wordt?
Nou ik krijg het gratis nog niet weggegeven via FOK!
pi_67375749
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef kraaksandaal het volgende:
Is er al eens gekeken hoeveel er daadwerkelijk via Fok verkocht wordt?
Naar mijn weten niet in ieder geval. Naar mijn gevoel toch wel een redelijk aantal hoor (je kan als je je verveelt de laatste x aantal topics die geslot zijn openen en het even bekijken ). Zeker ook de wat bekendere users van FOK! verkopen het eerder aan een FOK!ker dan via iets anders, zoals ik het zie dan. Nan/DD kunnen daar wel meer over uitweiden omdat ik nog een newbie ben
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67376069
Ik vroeg 't me af, zie toch erg vaak verkocht staan terwijl er geen Fokker een fatsoenlijk bod heeft gedaan.
***** Kraak.....
pi_67376288
Meestal staat er in de TR wel wat meer info . Van verkocht via mp tot aan mijn broertje gegeven .

Ik vind 't trouwens echt tof dat er zo mee gedacht wordt.
ijs_beer fan!
pi_67376664
Ok, een kleine brainstorm dan. Is het geen idee om een V&A link te maken in een subforum?
Bijv. in Dig een linkje naar alle gerelateerde spullen die te koop staan, kan ook erg goed in LIF, K&W, etc.

Kost wat Dev werk maar lijkt me goed te realiseren.
***** Kraak.....
pi_67376762
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Ok, een kleine brainstorm dan. Is het geen idee om een V&A link te maken in een subforum?
Bijv. in Dig een linkje naar alle gerelateerde spullen die te koop staan, kan ook erg goed in LIF, K&W, etc.

Kost wat Dev werk maar lijkt me goed te realiseren.
Daar zie ik nou niet het voordeel van in, users vergeten nu al om TK/GEZ te selecteren laat staan als ze nog een subforum moeten selecteren
pi_67376930
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Daar zie ik nou niet het voordeel van in, users vergeten nu al om TK/GEZ te selecteren laat staan als ze nog een subforum moeten selecteren
Niet selecteren kan ook. Dan staat het alleen hier.
Leek me wel handig, ik zoek boormachine, ga naar K&W en druk daar op V&A linkje en je krijgt lijst met relevante dingen.
***** Kraak.....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:33:58 #58
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_67377193
Even brainstormen kan zijn dat er niets nuttigs tussen zit of wat dubbels, maar ik ga even 2 minuten brainstormen.

- Misschien een idee om een apart invulvenster te maken voor richtprijs bijvoorbeeld? Dat je dan een topic opent, aan kan vinken TK of GEZ, en dan een richtprijs MOET zetten

- (sub)categorien, ala marktplaats, zeg maar een aantal basistags die je kunt geven aan je topic

- rankingsysteem meteen zichtbaar in de vorm van sterretjes oid als tag bij verkoper (of cijfer)

- knop met 'andere verkopen / aanbiedingen van gebruiker'

- mogelijkheid zetten van een 'direct kopen', ook al weet iedereen natuurlijk ook wel dat je dat in de tekst kan zetten

- bij het maken van een deal, dat de verkoper dan kan klikken op een knop van koper oid, dat er dan meteen naar bieder en ontvanger de mailadressen worden uitgewisseld?

- overicht biedingen? Dat je kunt zien wat er geboden is allemaal in 1 oogopslag

- countdown timer, tijd zetten tot verkoop

- !!! mogelijkheid tot betaald voorrang geven !!! Bij hebben van een type fok! account de mogelijkheid je FOK topic in V&A voor een x aantal dagen te laten rouleren in, zeg, de top 5 posts? oid? weet niet hoe dat netjes uit te werken

- introduceren link naar een soort low-level koop-actie voor banner ruimte op fok. Dus als je geld er voor over hebt dat je a la hyves advertentie je ad op fok kunt spammen tegen een betaling naar gelang je keuze. Misschien met instellen filter: show deze aanbieding (40 hdd's ) alleen op fok-dig

- mogelijkheid makkelijk links posten naar verkoopsites of prijstrackers. Bijv: 1 bied cd aan tegen 20 eu, maar op freerecordshop issie 15 eu, dus dat zoiets dan al gemeld wordt. (niet haalbaar, of bijna niet haalbaar, maar brainstormen, dus mag)

- strengere modding! er staat imho te veel kek in V&A. En dan edoel ik reacties als: omg wat een lelijke bank Dat doe je maar in ONZ.

Dat was het , 2 min zijn om
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:34:53 #59
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_67377229
hopelijk toch een beeeetje nuttige inbreng?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:40:21 #60
122997 zquing
Drama Junk
pi_67377436
- strengere modding! er staat imho te veel kek in V&A. En dan edoel ik reacties als: omg wat een lelijke bank Dat doe je maar in ONZ.

Nee, dat zeker niet. Ook V&A moet leuk blijven

- !!! mogelijkheid tot betaald voorrang geven !!! Bij hebben van een type fok! account de mogelijkheid je FOK topic in V&A voor een x aantal dagen te laten rouleren in, zeg, de top 5 posts? oid? weet niet hoe dat netjes uit te werken

nee, geen voordelen voor abo-houders

- (sub)categorien, ala marktplaats, zeg maar een aantal basistags die je kunt geven aan je topic
krijg je veel subsubfora met overal weinig in, ik zag al weinig in het scheiden van gez en TK

- mogelijkheid makkelijk links posten naar verkoopsites of prijstrackers. Bijv: 1 bied cd aan tegen 20 eu, maar op freerecordshop issie 15 eu, dus dat zoiets dan al gemeld wordt. (niet haalbaar, of bijna niet haalbaar, maar brainstormen, dus mag)

laat ons weer prijszeuren, een nietsvermoedende koper mag wel beschermd worden tegen zichzelf
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_67377689
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:40 schreef zquing het volgende:

laat ons weer prijszeuren, een nietsvermoedende koper mag wel beschermd worden tegen zichzelf
Prijszeuren is ok als het terecht is.
***** Kraak.....
pi_67382265
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:40 schreef zquing het volgende:

Die proberen we zo veel mogelijk te deleten, ligt er een beetje aan hoe TS er ook mee omgaat. Als die zelf al zegt van "hardstikke fijn voor je, maar als je geen interesse hebt mag je wegblijven" is het niet meer nodig de reactie alsnog te deleten

Nee, dat zeker niet. Ook V&A moet leuk blijven

nee, geen voordelen voor abo-houders

Het heeft zijn voors en tegens, ik ben er niet zo een fan van

krijg je veel subsubfora met overal weinig in, ik zag al weinig in het scheiden van gez en TK

Wat zquing al noemt, wat ik doe als ik echt opzoek ben naar iets is ctrl+f

[u][i]Het gaat vaak om de manier TS wordt aangepakt. Sowieso dat er gelijk 4 mensen het melden, en dan soms de manier waarop, in de zin van
"WHAAA bij ..... is hij 5 euro minder, vuile afzetter" of "Op ... is hij ... euro, dus ik zou even kijken naar je vraagprijs". Laatste is geen probleem om te melden.
Top 5 China producten
pi_67382449
Op dinsdag 24 maart 2009 23:33 schreef Holy_Goat het volgende:
Even brainstormen kan zijn dat er niets nuttigs tussen zit of wat dubbels, maar ik ga even 2 minuten brainstormen.

- Misschien een idee om een apart invulvenster te maken voor richtprijs bijvoorbeeld? Dat je dan een topic opent, aan kan vinken TK of GEZ, en dan een richtprijs MOET zetten
Goed idee

- rankingsysteem meteen zichtbaar in de vorm van sterretjes oid als tag bij verkoper (of cijfer)
Volgens mij is dit weleens besproken achter de schermen maar zou het veel werk zijn forumtechnisch

- knop met 'andere verkopen / aanbiedingen van gebruiker'
Leuk idee, of het in te bouwen is vraag ik mij af. Dan moet het in het topic zelf komen of als je het topic maakt dat het in het forum is ingebouwd of iets

- mogelijkheid zetten van een 'direct kopen', ook al weet iedereen natuurlijk ook wel dat je dat in de tekst kan zetten
Lijkt mij een beetje dubbelop met gewoon de richtprijs, richtprijs is verplicht en dat is de prijs die TS er ongeveer voor wilt hebben

- bij het maken van een deal, dat de verkoper dan kan klikken op een knop van koper oid, dat er dan meteen naar bieder en ontvanger de mailadressen worden uitgewisseld?
Daar wordt PM voor gebruikt voornamelijk. Ik heb geen slechte berichten gehoord over PM en dat zorgt er ook voor dat de deals op FOK! blijven i.p.v. mail etc.

- overicht biedingen? Dat je kunt zien wat er geboden is allemaal in 1 oogopslag
Zou leuk zijn als het in te bouwen is. Echter zijn de meeste topics niet zo groot dat je tig pagina's moet doorlopen om tot het eindbod te komen.

- countdown timer, tijd zetten tot verkoop
Ik vind zelf dat het geen verplichting moet worden. Nu is het nog redelijk vrij, en als je al die regels gaat toevoegen zou ik het alleen maar irritant vinden. Je hebt nu soms dat users vragen als het lang duurt hoelang het nog gaat duren waar Ts dan op reageert. Of waarin TS zelf aangeeft dat hij hem tot ..... openlaat.

- introduceren link naar een soort low-level koop-actie voor banner ruimte op fok. Dus als je geld er voor over hebt dat je a la hyves advertentie je ad op fok kunt spammen tegen een betaling naar gelang je keuze. Misschien met instellen filter: show deze aanbieding (40 hdd's ) alleen op fok-dig
Hmm...hmm, beetje gemengde gevoelens

Dat was het , 2 min zijn om
Thanks voor je input
Top 5 China producten
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:03:30 #64
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_67382517
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef RacerDKB het volgende:
Een veiling subforum, waar richtprijzen niet verplicht zijn?
amen.
pi_67463318
Een RSS feed van de topics, dan update hij die automatisch in mijn RSS reader, dan weet ik of er iets nieuws is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_67487901
In de startpost van ervaringen alle namen zetten waarbij een goede deal of een slechte deal of een matige deal was.
Goede deals met: W00fer, Papabear, Drummerdude.
Slecht deals met: -
pi_67487915
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:10 schreef Wouter36 het volgende:
In de startpost van ervaringen alle namen zetten waarbij een goede deal of een slechte deal of een matige deal was.
Daar zijn we bmee bezig door middel van de ervaringenlijst, komt er aan dus
Top 5 China producten
  maandag 30 maart 2009 @ 13:30:57 #68
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_67544651
Ik ben hele goede input
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_67546757
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben hele goede input
Zoals? (heeft weinig nut op deze manier)
Top 5 China producten
  maandag 30 maart 2009 @ 15:44:59 #70
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_67548990
Precies zoals ik zeg eigenlijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_67549752
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Precies zoals ik zeg eigenlijk.
Voor onzin ga je maar verder rondbaggeren. Kom terug als je iets zinnigs en ontopics te melden hebt

Verder top van iedereen die zo meedenkt
  maandag 30 maart 2009 @ 18:15:19 #72
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_67553459
Edit; lezen is ook niet je sterkste kant. Baggeren is dus niet nodig dus blijf dan weg.
(En nee, je hoeft hier niet op te reageren.)

[ Bericht 82% gewijzigd door rene90 op 30-03-2009 18:30:34 ]
  woensdag 1 april 2009 @ 13:17:04 #73
131603 Afwazig
Serious business
pi_67609866
Misschien een makkelijkere manier om foto's in de OP toe te voegen voor de leken? En een langere edittijd van OP's in V&A topics?
pi_67609973
Ik zelf zou het praktisch vinden als de advertenties op categorie gesorteerd zouden kunnen worden. De mogelijkheid om je advertentie een soort meta mee te geven die de gebruiker/lezer de kans geeft op deze steekwoorden te filteren.

Ik vind het ook prettiger als er minder advertenties onder elkaar staan maar dat er bij elke advertentie juist iets meer info staat. Dat vergroot m.i. de leesbaarheid enorm.
  Moderator donderdag 2 april 2009 @ 01:42:27 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_67634315
Edit; graag even serieus houden

[ Bericht 20% gewijzigd door rene90 op 02-04-2009 07:02:07 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')