Dank uquote:Op zondag 29 maart 2009 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Onder welke naam en teamID?
Welkom overigens
Oh was er een meet? Wat leukquote:Op maandag 30 maart 2009 08:30 schreef Flappekz het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar de meet van afgelopen zaterdag, en/of die op de hoogte willen blijven van de besprekingen van nieuwe meets:
[Hattrick] Meet bij Nico, part IV: The Day After..
En weer ben je een beetje genaaid ja....quote:
Ach dat is pas de 5e keer dit seizoen dus ik ben er wel aan gewent inmquote:Op maandag 30 maart 2009 09:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En weer ben je een beetje genaaid ja....
Misschien een idee om je middenveld toch wat te versterken, om zo tegen ploegen met een vrij zwak middenveld niet te hoeven counteren?
Dus tegen de mindere goden kun je met een normaal middenveld spelen, en tegen de ploegen met echt een sterk middenveld kun je dan nog steeds goed counteren.
Zo heb ik het ook ooit gedaan, en momenteel train ik nog maar 8 verdedigers...En win ik ongeveer alles met mijn middenveld
Oja, geld... best handig jaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dat is pas de 5e keer dit seizoen dus ik ben er wel aan gewent inm
Tja moet je er wel geld voor hebben
Ik kijk t nog een paar wedstrijden aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, geld... best handig ja
Maar goed, op deze manier kun je dus 2 trainees verkopen. Met dat geld kun je je middenveld versterken toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Sponsors 100 090 ¤ Wages 13 480 ¤ Financial 24 300 ¤ Interest 0 ¤ Temporary 0 ¤ Temporary 0 ¤ Staff 39 600 ¤ Youth expenses 20 000 ¤ Total revenue 124 390 ¤ Total expenses 98 093 ¤ Expected income/loss 26 298 ¤ |
Nu maar hopen dat z'n PM op redelijk zit ofzo, da's dan toch best ok.quote:Matthé de Wijs looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
I would say as an allrounder, he's inadequate. Given the chance to improve his Scoring skills, this guy might well reach weak in that department. Without any further training, this player will remain with weak Winger.
Ik heb ze hier maar opgegooid, want ontslaan duurt zo lang ookquote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die tussen de 1000 en 10000 op de TL aangeven, die moet je ontslaan... Maar die wat er nu opstaan, die zul je wel verkocht krijgen inderdaad.
ervaring is wel handig..quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga deze week nog 1 of 2 nieuwe spitsen kopen, wat is belangrijker voor mijn aanvalsratings naast scoren... vleugelspel of passen? Liefst natuurlijk beiden maar goed... ik wil ze allebei naar de vleugels laten spelen namelijk...
Als je ze als FTW gebruikt is vleugelspel belangrijker dan passen. En ervaring, zoals 't maantje al zegt.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga deze week nog 1 of 2 nieuwe spitsen kopen, wat is belangrijker voor mijn aanvalsratings naast scoren... vleugelspel of passen? Liefst natuurlijk beiden maar goed... ik wil ze allebei naar de vleugels laten spelen namelijk...
Zou wel leuk zijn, een P/D tegen elkaarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef ScudRaket het volgende:
5-2 verloren, het stond 4-0 na een half uur. En dat terwijl de (hat)stats vrijwel identiek waren.
Ik denk dat ik voor P/D ga.
Ok, ja ervaring neem ik altijd wel mee... en conditie ook tegenwoordigquote:
Daily updates:quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef augurkenkoning het volgende:
De gezondheidsupdate is op dinsdagavond toch? Ik kan het zo snel nergens vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |