quote:
Ja, ik kan dit heel vaag uitleggen. Officiele lapo (#300) heb ik, maar de echte lapo (ook officieel?) heb jij.quote:
sinds wanneer kan je tot 302? Of is dat alleen uitzondering als je echt exact te gelijk op Invoeren drukt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit heel vaag uitleggen. Officiele lapo (#300) heb ik, maar de echte lapo (ook officieel?) heb jij.
Ik zat dus in dubio
Het record staat volgens mij op 307quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je tot 302? Of is dat alleen uitzondering als je echt exact te gelijk op Invoeren drukt?
Laatste inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je tot 302? Of is dat alleen uitzondering als je echt exact te gelijk op Invoeren drukt?
Ja ooit gebeurde dit wel vaak, en toen zei Adelante dat degene die #301 had (bij de nummering van het topic zelf) het nieuwe topic moest openen geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit heel vaag uitleggen. Officiele lapo (#300) heb ik, maar de echte lapo (ook officieel?) heb jij.
Ik zat dus in dubio
Heuy je bent weer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zat dus in dubio
Haha nee, veel meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het record staat volgens mij op 307
Goed, ik spreek haar even aan, doe wel groeten van skylarkquote:
Fenks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed, ik spreek haar even aan, doe wel groeten van skylark
Eigenlijk wil ik gewoon extra hits genereren.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het record staat volgens mij op 307
Florian!quote:
Nas is die lekkere blonde chick?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed, ik spreek haar even aan, doe wel groeten van skylark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |