quote:
Ja, ik kan dit heel vaag uitleggen. Officiele lapo (#300) heb ik, maar de echte lapo (ook officieel?) heb jij.quote:
sinds wanneer kan je tot 302? Of is dat alleen uitzondering als je echt exact te gelijk op Invoeren drukt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit heel vaag uitleggen. Officiele lapo (#300) heb ik, maar de echte lapo (ook officieel?) heb jij.
Ik zat dus in dubio
Het record staat volgens mij op 307quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je tot 302? Of is dat alleen uitzondering als je echt exact te gelijk op Invoeren drukt?
Laatste inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je tot 302? Of is dat alleen uitzondering als je echt exact te gelijk op Invoeren drukt?
Ja ooit gebeurde dit wel vaak, en toen zei Adelante dat degene die #301 had (bij de nummering van het topic zelf) het nieuwe topic moest openen geloof ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit heel vaag uitleggen. Officiele lapo (#300) heb ik, maar de echte lapo (ook officieel?) heb jij.
Ik zat dus in dubio
Heuy je bent weer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zat dus in dubio
Haha nee, veel meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het record staat volgens mij op 307
Goed, ik spreek haar even aan, doe wel groeten van skylarkquote:
Fenks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed, ik spreek haar even aan, doe wel groeten van skylark
Eigenlijk wil ik gewoon extra hits genereren.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het record staat volgens mij op 307
Florian!quote:
Nas is die lekkere blonde chick?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed, ik spreek haar even aan, doe wel groeten van skylark
Juup toen hij nog mod was zei gewoon 300quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ooit gebeurde dit wel vaak, en toen zei Adelante dat degene die #301 had (bij de nummering van het topic zelf) het nieuwe topic moest openen geloof ik.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nas is die lekkere blonde chick?
#300 is de één na laatste als je in het topic zelf kijktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Juup toen hij nog mod was zei gewoon 300![]()
Goed beleid
Ik geil gewoon niet op online aandachtshoertjes die je toch nooit in het echt gaat of wilt ontmoeten. Tevens vind ik ventjes die van een beetje tekst en een stel smileys een stramme plasser krijgen een beetje raar, that's all.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Florian!
Wat hoorde ik, ben jij anti-vrouw in de SC?
Bij mij niet, bij mij telt de OP niet mee bij de nummering. Kun je instellenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
#300 is de één na laatste als je in het topic zelf kijkt?
Ben ik het op zich wel mee eens ja, maar ik stoor me er niet echt aan. Sowieso FoK!-hosselaarsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik geil gewoon niet op online aandachtshoertjes die je toch nooit in het echt gaat of wilt ontmoeten. Tevens vind ik ventjes die van een beetje tekst en een stel smileys een stramme plasser krijgen een beetje raar, that's all.
Ah, nou bij mij welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij niet, bij mij telt de OP niet mee bij de nummering. Kun je instellen
Dankjewel! Maar wat stuurde jij nou voor plaatje, kreeg hem niet geopendquote:
Soms lijkt het hier net de TMF chat manquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben ik het op zich wel mee eens ja, maar ik stoor me er niet echt aan. Sowieso FoK!-hosselaars!
Is ie uit zijn ikea-kast gekomen ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Florian!
Wat hoorde ik, ben jij anti-vrouw in de SC?
Ik kom hier te weinig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms lijkt het hier net de TMF chat manHet is verdomme de KLB FUCKING BAZEN SC
Bazenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Soms lijkt het hier net de TMF chat manHet is verdomme de KLB FUCKING BAZEN SC
Ik kopieerde het gesprek maar hij deed de helft dubbel ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar wat stuurde jij nou voor plaatje, kreeg hem niet geopend?
Ik denk eerlijk gezegd dat als er één SC op dit forum is die de 'baaste' mensen IRL herbergt, het toch wel deze is. Of VBL, als die er een hebben.quote:
Inderdaad, ik heb zo'n benaming niet nodig: Ik ben gewoon al stoerquote:
Een beetje bi is niet bah.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een beetje gay is okay [ afbeelding ]
Daar ben ik het nog wel redelijk mee eens, maar dan nog, om jezelf dan ook echt baas te gaan noemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als er één SC op dit forum is die de 'baaste' mensen IRL herbergt, het toch wel deze is. Of VBL, als die er een hebben.
Ja. Toch jammer dat users als Beauregard, Chriz2k en Scaurus hier niet posten. Dan zou het nog meer baas zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat als er één SC op dit forum is die de 'baaste' mensen IRL herbergt, het toch wel deze is. Of VBL, als die er een hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |