abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 22:12:28 #76
261041 Jasper1990
Jasper Broekhuis
pi_71162728
Heb sinds november 2008 een BlueBlood aangeschaft, model Maverick om precies te zijn. Topbroek: goede kwaliteit en een mooi kleurtje met een bruine tag.

Ik probeer deze zo min mogelijk te wassen, omdat dan de kleur van de broek verandert, hij verwast als het ware. Als je deze laatste zin leest, denk je niet meteen: flopkwaliteit maar niet is minder waar, een goede broek.
pi_71163220
berschka!
voor een euro of 20/30 mooie jeans die lang mee gaan en er absoluut niet goedkoop uitzien ofzo
heb er een stuk of 8 van
  maandag 20 juli 2009 @ 22:46:18 #78
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71163977
Wrangler
Lee
Levi's
Cars

Met name Wrangler heb ik goeie ervaring

Ohja Mustang ook wel goed merk
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71776156
draag de laatste jaren toch erg vaak diesel .
Vooral de zatiny model van diesel ,ik heb er vier van,allemaal verschillende kleuren natuurlijk.
zatinys passen echt perfect bij mij.
Een kleine bootcut die je haast niet ziet maar er wel voor zorgt dat de broekspijpen mooi over mn schoenen heen vallen
De meeste ander diesel modellen staan mij niet zo.
Ik haat het dat tegenwoordig zoveel broeken smal lopen aan de onderkant,wortel model dus.
Iets wat een aantal jaren geleden als totaal fout werd gezien maar nu masaal gedragen word.
Daarom moet ik lachen als ik zon foto van erkel(hoe schrijf je zn naam?)l ziet met zn hoge broek.
Ze lachen het nu uit maar als hoge broeken weer in worden(en dat gaat ook gebeuren) dan draagt iedereen ze en worden ze waarschijnlijk ook gewoon erkel jeans genoemd en iedereen vind ze dan ook cool.
Dat iemand iets leuk vind wat ik niet leuk vind maak me niet uit maar lach het eerst niet uit.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:35:25 #80
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_71778313
Vroeger (pre kids tijd maat 34) Il Dolce, cheap en leuke modelletjes. Met als 1 van de weinigen kontzakken op je kont ipv eronder of op je heupen...

Nu (maat 42) EDC Esprit.
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 01:26:36 #81
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71779119
diesel, polo ralph lauren en hans ubbink (casual) vind ik mooie broeken. Vaak koop ik ze wel afgeprijsd, anders is het niet te doen en vind ik ze te duur.

hoewel de laatste niet echt jeans maakt
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71779214
Nudie
H&M

ftw!
pi_71779720
Mijn ervaringen kwa vrouwenjeans.

Indian Rose: mooi, stevig, maar je loopt ze verschrikkelijk uit. ik koop de strakste modellen en nog loop ik ze uit. jammer.

replay:zelfde verhaal, maar alleen ervaring met niiet-stretch modellen gehad. kan ook daaraan liggen. voordeel bij replay is dat ze net als indian rose broeken heel fijn en nauw op je heupen aansluiten zeg maar. dat je er geen muffin effect van krijgt.

pepe jeans: heb er 1 van en die wil maar niet sijten. ben wat afgevallen dus hij zit nu te wijd. maar opzich goede kwaliteit, loopt wel wat uit.

S.O.S: heb er 2 van en wow echt de beste broeken tot nu toe. lopen niet uit, blijven lekker strak, en kleur blijft mooi. mooi liftend effect voor je achterste, nog beter dan indian rose en diesel. nadeel, ik krijg er een beetje een muffin effect van, maar goed ze blijven strak.
helaas niet overal te verkrijgen en meestal te duur

G-Star: bagger. zit niet lekker, veel te dikke stof, te zwaar enz.

taketwo: ook hier heb ik er maar 1 van. mooi model. maar slijt erg na verloop van tijd, maar kunnen zich mooi aan je figuur aanpassen zeg maar. die zou ik dus nog eens willen aanschaffen, evenals s.o.s en pepe jeans.

de rest laat ik voor wat het is. ik zal zeker een nudie aanschaffen, daar hoor ik nl goeie verhalen over.
pi_71793231
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef TheHolyTiamat het volgende:

de rest laat ik voor wat het is. ik zal zeker een nudie aanschaffen, daar hoor ik nl goeie verhalen over.
zeker aan te raden
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:45:44 #85
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71793651
Beste prijs kwaliteit verhouding is volgens mij al tig jaar Blue Ridge van de WE.

Maar dat toont vooral aan wat een slechte OP het is
Intelligent, but fucked up.
pi_71794419
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Beste prijs kwaliteit verhouding is volgens mij al tig jaar Blue Ridge van de WE.

Maar dat toont vooral aan wat een slechte OP het is
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_71797568
De meeste broeken die ik heb zijn van Diesel en daar ben ik best tevreden over.
pi_71798959
EDWIN
Bier hier.
pi_71803503
Ik zweer bij Tommy Hilfinger en Levi's. Met Nudie Jeans heb ik ook geen slechte ervaringen..
Vroeger veel G-Star gedragen, was opzich niks mis mee.. totdat ik bovenstaande merken ging dragen, wereld van verschil!
pi_71859379
For All Mankind vind ik de allermooiste, zijn wel duur..
pi_71860576
ik draag eigenlijk alleen Esprit jeans. Voor mij de perfecte pasvorm en tenminste lekker lang (ik ben best lang voor een vrouw). Ze gaan heel lang mee, heb er zelfs een liggen die al 4 jaar oud is. Die kan eigenlijk niet meer, maar er zijn nog geen gaten in gevallen ofzo. Alleen de kleur is wat vervaagd.
Verder heb ik een paar dat twee jaar oud is en nog steeds vragen mensen of ik een nieuwe broek heb, de kleur blijft zo goed!
en de prijs varieert tussen de 60 en 90 euro. 90 vind ik eigenlijk wel echt te veel geld, maar als ze zo lekker zitten en lang meegaan heb ik het er wel voor over. Alhoewel ik ze altijd in de SALE of op de internetsite koop, dan kom je niet boven de 70 euro uit.
pi_71860726
Ik vind Nudies de mooiste broeken qua model en wassing en ze zitten ook superfijn, het viel me alleen wel een beetje tegen dat twee van mijn broeken al na anderhalf jaar oid slijten op plekken waar je bijv. op de fiets of op de rand van je stoel zit.

Ik draag ze dan wel veel, maar voor die prijs viel het me een beetje tegen...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_71861071
Ongewassen selvage broeken uit Japan. Denk dat dit wel gewoon de beste kwaliteit is qua spijkerbroeken wat er te krijgen valt en kost zo'n 150 euro per broek. Verder APC/Acne zoals hierboven al wordt benoemd.
pi_71861510
slechte ervaringen gehad met replay en indian rose...na een paar maanden dragen lopen ze heel erg uit en de kleur blijft ook niet optimaal.
Diesel, fornarina, my god, seven for all mankind, nudie zijn top.
Mango vind ik persoonlijk de mooiste pasvorm hebben, alleen is de kwaliteit zo bagger dat ik ze na een seizoen dragen al de deur uit doe.
pi_71877394
Kuyichi!
effe normaal he
pi_71878795
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:55 schreef Chav het volgende:
Levi`s (helaas hebben ze nog weinig lengtemaat 36, 34 is echt net aan) en Indian Rose (heeeeerlijk lang!).
Bij esprit hebben ze ook lengtemaat 36 bij sommige modellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')