Mijn ervaringen kwa vrouwenjeans.
Indian Rose: mooi, stevig, maar je loopt ze verschrikkelijk uit. ik koop de strakste modellen en nog loop ik ze uit. jammer.
replay:zelfde verhaal, maar alleen ervaring met niiet-stretch modellen gehad. kan ook daaraan liggen. voordeel bij replay is dat ze net als indian rose broeken heel fijn en nauw op je heupen aansluiten zeg maar. dat je er geen muffin effect van krijgt.
pepe jeans: heb er 1 van en die wil maar niet sijten. ben wat afgevallen dus hij zit nu te wijd. maar opzich goede kwaliteit, loopt wel wat uit.
S.O.S: heb er 2 van en wow echt de beste broeken tot nu toe. lopen niet uit, blijven lekker strak, en kleur blijft mooi. mooi liftend effect voor je achterste, nog beter dan indian rose en diesel. nadeel, ik krijg er een beetje een muffin effect van, maar goed ze blijven strak.
helaas niet overal te verkrijgen en meestal te duur
G-Star: bagger. zit niet lekker, veel te dikke stof, te zwaar enz.
taketwo: ook hier heb ik er maar 1 van. mooi model. maar slijt erg na verloop van tijd, maar kunnen zich mooi aan je figuur aanpassen zeg maar. die zou ik dus nog eens willen aanschaffen, evenals s.o.s en pepe jeans.
de rest laat ik voor wat het is. ik zal zeker een nudie aanschaffen, daar hoor ik nl goeie verhalen over.