quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef Gamer_V het volgende:
TS is niet zo slim want hij kan gewoon rechts om het hoekje lopen, daar is namelijk geen muur.
Dit gebruikte ik als voorbeeldquote:
Hij moet wel uitkijken dat hij z'n hoofd niet stoot aan het lijntjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef Gamer_V het volgende:
TS is niet zo slim want hij kan gewoon rechts om het hoekje lopen, daar is namelijk geen muur.
Waar staat dat ik de persoon ben die naar binnen kijkt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom heb jij dan de onbedwingbare neiging om bij andere mensen naar binnen te kijken?
De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat jouw eigen leven zo oninteressant is dat het leven van anderen je enige lichtpuntje is.
Ah, je maakt het topic aan voor een "vriend" van je zeker. Zo'n lamlul was er vanmiddag ook al.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:50 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik de persoon ben die naar binnen kijkt?
Vrienden die hun gordijnen dicht houden en binnen gaan zitten met de lampen aan ja...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah, je maakt het topic aan voor een "vriend" van je zeker. Zo'n lamlul was er vanmiddag ook al.
Dat is de maan sukkel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef uppie83 het volgende:
Er zijn van die mensen die zelfs met dit weer (dan heb ik het over het zonnetje dat lekker schijnt)
Hmm klacht gegrond...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Je paint klopt niet, of dat wijf binnen is een kabouter, of dat is geen 12"
Hmm zie het nu ook ja... Ach maakt het in ieder geval makkelijker te onderscheiden wie wat zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef KermitKikker het volgende:
Waarom praat die gluurder in het grijs?
Whahaa nu J.Herrer gepost heeft snap ik em pasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |