quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef xminator het volgende:
Ja dat mag, nee je hebt er geen moer aan.
CKV is nog van vóór zijn tijdquote:
CKV is verplicht, dus zul je een voldoende moeten hebben om te kunnen slagen voor je eindexamens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik zit momenteel in 4 havo en sta voor elk vak een 7 of hoger behalve voor CKV daar sta ik een onvoldoende voor. De docent zegt dat het verplicht is 6 verslagen in te leveren en dat als je het niet doet niet examen mag doen. Kan de school dit wettelijk doen of is dit gewoon een loos dreigement?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een onvoldoende voor CKV? Hoe doe je dat?!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Een onvoldoende voor CKV? Hoe doe je dat?!
Ze willen leerlingen een stukje algemene kennis/cultuur bijbrengen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:55 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik snap niet waarom Geschiedenis niet verplicht is en CKV wel.
Jij had CKV én KCV ? Wat een kutschool dan, KCV behoort CKV te vervangen op t gym. En persoonlijk, KCV is interessanter dan kunst opdringen zoals bij CKV gebeurd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
ach, niet kankeren maar maken...
Wij hadden ook nog KCV als gymnasiastenook verslagen maken en zuiltjes tekenen.
We hadden toffe docenten die het toch wel enigszins leuk maaktemaar verder:
hoe kun je dat vak nou niet halen???
Het is geen hoeksteenvak, maar je moet het halen, get over it
juh, maar categoriaal, dus dat extra KCV dat is/was te verwachten, maar ik vond 't niet erg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:50 schreef Koert het volgende:
[..]
Jij had CKV én KCV ? Wat een kutschool dan, KCV behoort CKV te vervangen op t gym. En persoonlijk, KCV is interessanter dan kunst opdringen zoals bij CKV gebeurd.
CKV is kut, nutteloos, niet-boeiend - snap dan ook niet wat het idee er van is. Misschien leuk voor de creatieve tekenaars enzo, maar voor gros van de scholieren is het nutteloos.
dat heb ik idd ook nog een keer gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
ik maakte altijd verslagen van house parties voor CKV.
kreeg het kaartje nog vergoed ook!
machtig mooi vak dat CKV
Huh hoe doe je dat? 3VWO>MBO>HBO>WO ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:50 schreef KoekjesTwister het volgende:
Gelukkig heb ik nooit CKV gehad!
Nog voor het vierde schooljaar ben ik gelukkig met school gestopt. En nee, ik ben geen kansloze drop-out, want ik ga binnenkort op mijn 20e een Master volgen.
Bijna, 3 HAVO > MBO > HBO > WO, en ook jonge leerling. Heeft mij een hoop frustratie over nutteloze vakken bespaard!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:15 schreef Caroline_88 het volgende:
[..]
Huh hoe doe je dat? 3VWO>MBO>HBO>WO ofzo?
C&Mquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:28 schreef Yesse het volgende:
Ik had zelfs CKV 1, 2 én 3.C&M
1 stelt trouwens geen moer voor![]()
2 was kunstgeschiedenis en 3 was tekenen
Tja, eigenlijk zou het ook wat dieper kunnen gaan. Dat je gewoon iets leert over bepaalde kunstvormen. Maargoed, zie dit als een soort korte introductie. Logisch op zich, want de meeste middelbare scholieren zijn zo acultureel als het maar kan.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
CKV, wat een heerlijk vak was dat![]()
Andere mensen naar musea en voorstellingen laten gaan, kaartje bewaren en zelf even een onzinnig verslag schrijven![]()
Dat het nog steeds bestaat op deze manier vind ik toch wat vreemd, alsof scholieren echt wat van dat vak opsteken
Op VWO kreeg je KCV.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Klinkt nogal kansloos. Heb ik niet gehad toen ik in de HAVO zat. Op het VWO kreeg je dat vak ook niet. Gelukkig heb ik dat gemist.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:50 schreef Blenkah het volgende:
Ik zit op Vwo 4, gelukkig heb ik na 2 maanden vrijstelling voor dit klote vak gekregen omdat ik LOOT-leerling ben en ze vonden dat het te druk voor me was.
watte?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:50 schreef Blenkah het volgende:
Ik zit op Vwo 4, gelukkig heb ik na 2 maanden vrijstelling voor dit klote vak gekregen omdat ik LOOT-leerling ben en ze vonden dat het te druk voor me was.
Begrijp ik nu goed dat je met 6 velletjes met je naam en titel van het verslag er ook aan kan voldoen? (ookal krijg je lage cijfers voor die verslagen?)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik zit momenteel in 4 havo en sta voor elk vak een 7 of hoger behalve voor CKV daar sta ik een onvoldoende voor. De docent zegt dat het verplicht is 6 verslagen in te leveren en dat als je het niet doet niet examen mag doen. Kan de school dit wettelijk doen of is dit gewoon een loos dreigement?
Volgens mij kan je scoren ONVOLDOENDE, VOLDOENDE of GOED. Die eerste is niet genoeg. Je moet dus wel er een beetje iets van maken.quote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef kless het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je met 6 velletjes met je naam en titel van het verslag er ook aan kan voldoen? (ookal krijg je lage cijfers voor die verslagen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |