Hangt er wel van af of dat het enige argument is. Als de verkoper bijvoorbeeld stelt dat er 2 Gb geheugen in zit en er zit bij controle thuis maar 512 Mb in, dan heeft hij je genaaid. Ook wat betreft verborgen gebreken mag je reclameren. Bijvoorbeeld kapotgetrokken kabels is niet echt normaal te noemen voor een computer, zoals ik ooit eens ondervond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dikke vinger geven. Hij koopt dat ding ongezien, op basis van jouw specs. Als hij niet het benul heeft die specs naast de eisen van dat spel te leggen is dat zijn probleem.
waar dan? openbare plek.. gelijk oversteken etc etc.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:42 schreef DeTolk het volgende:
TS, een wijze les voor je: SPREEK NIET THUIS AF VIA MARKTPLAATS!!!!
Makkelijk praten achter je scherm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ruilen tegen een ruggegraat en een paar ballen?
Herder? HERDER?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef SimtekF1 het volgende:
En dan nog snel zeggen dat je het van je vrouw moest doen, dat geld terug geven.
Laffe herder.
Jij bent echt blind he.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:37 schreef GizartFRL het volgende:
Ben toch benieuwd hoe dit afgelopen is.
TS?
Tja, dan vraag ik me af waarom je hier reageert?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:26 schreef swollywood het volgende:
Laatste reactie was al weer bijna 2 weken terug, dus topic was al weer mooi weggezakt in de index van WGR en in de My AT van iedereen die hier gepost heeft, dus actief was het topic niet meer.
Je had het ook gewoon zo kunnen laten i.p.v. het topic omhoog te schoppen.![]()
Nu staat ie opeens weer bovenin.
Ik vrees van wel. En reageren doet ie toch niet meer. Doet ie zelden als ie weer eens afgeserveerd is.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:21 schreef ktnxbye het volgende:
FRL... dat staat toch niet voor Friesland he?
quote:Op maandag 22 februari 2010 08:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. En reageren doet ie toch niet meer. Doet ie zelden als ie weer eens afgeserveerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |