Ik vind de tekeningen technisch zeer verfijnd, gemaakt door iemand met een buitengewoon talent en heel veel doorzettingsvermogen. Een geoefende meesterhand.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef no-look het volgende:
geniaal man. En dan te beseffen dat er 'kunstenaars' zijn die rijk worden door op een doek te ejaculeren en er een keer overheen rollen ofzo. Echt vakmanschap
Is dat voor mij? nou nee dus...maar wat TS vetrelt over puntjes zetten en meten...een beetje doe ik zelf ook, maar uiteindelijk moet je dat loslaten natuurlijk! Dan staan er maar een paar lijntjes niet perfect op hun plek...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe stel je dat voor? Een tekening van tubgirl?
Nou ja, gezien het talent van TS zou hij ook in staat zijn een overtuigende tekening van een stoomtrein rijdend op de maan te maken of zo (met Neil Armstrong als machinist?!), dat wil ik ook wel eens zien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ah zo, mjah dan snap ik het. Ik dacht met buiten de lijnen iets van, doe eens iets geks.
Dat ook. Duik de wildernis in, zoek de randen op. Durf eens iets anders te doen. Vertel een verhaal. Bovenstaande tekeningen zijn ontzettend braaf. Het zijn natuurgetrouwe plaatjes. Netjes en saai. Alles binnen de kaders. Weinig fantasie, alleen een geoefende hand.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ah zo, mjah dan snap ik het. Ik dacht met buiten de lijnen iets van, doe eens iets geks.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef lordluud2 het volgende:
Zoals ik al vermelde in een andere post; erg creatief ben ik niet. Ik kan leuk plaatjes natekenen.
Als ik mezelf 'push', dan kan ik er wel wat origineels van maken en/of verzinnen, maar dat vind ik persoonlijk minder leuk dan gewoon braaf natekenen.
(...)
En nope, geen grafische of kunst opleiding. 6 April begint mijn F-16 vliegtuigwapensystemen technicus opleiding als Korporaal.
Hier waarschijnlijk: http://lordluud2.deviantart.com/quote:Op zondag 12 april 2009 01:31 schreef the_witch het volgende:
Sommige tekeningen in deze topic is gewoon gejat van deviant art hoor - NEPPERS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |