hoeveel kost dat (konthaar laseren) ongeveer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:28 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde denk dat ik het ga laten laseren.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
hoeveel kost dat (konthaar laseren) ongeveer?
Vraag je ouders maar alvast om hun spaarrekening te plunderenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Laser op je bil. No thanksquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:32 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
tis gewoon een vorm van mannelijkheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:36 schreef Hyman het volgende:
Ik zou gewoon zeggen:
Lekker belangrijk
Ik ben zelf ook flink behaard, maar het maakt me niet heel erg veel uit.
Nou lachen ze nog.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
1 : Ja ik ben nu al begonnen
2 : Ja maar ik wil het zeg maar zo aanpakken : steeds een heel klein beetje trimmen zodat het niet zo opvalt.
3 : Nee het hoeft ook niet zo glad te zijn maar ik wil ook niet de rest van mijn leven 5 kilo haar aan m'n lichaam.
Zou het iig niet doen voordat je kinderen hebt zie de bijsluiter.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:28 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde denk dat ik het ga laten laseren.
voor een joggie van 14?quote:
Je bent er inderdaad vroeg bij. Maar wie zegt dat anderen niet net zo veel haar krijgen later?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
voor een joggie van 14?
dan zijnn al myn klasgenoten abnormaal want die hebben bijna helemaal niks.
je bent er miss wat vroeg bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
voor een joggie van 14?
Zie mijn nickname...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:51 schreef Subeta het volgende:
Ik bedoel, wie kan er nog meer zeggen dat ze hun konthaar kunnen vlechten?
Gewoon laten voor wat het is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
voor een joggie van 14?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |