5havo => 5vwo, 8 jaar in totaal dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef porsche1 het volgende:
Blijven zitten in VWO=7jaar
Doorgaan naar HAVO en daarna nog 2 jaar VWO=7jaar
Dus het maakt niet echt uit.
havo/vwo3=>havo/vwo4 = laagste niveau vmboquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef BrokenBond het volgende:
om maar even met een vraag te komen:
Is het nou zo dat als je vwo 4 haalt automatisch je Vmbo diploma hebt?
Dus als je vwo 5 haalt automatisch je Havo diploma hebt?
Voor als je in vwo 6 niet kan halen alsnog meteen van school kan gaan met een havo diploma op zak?
Wat een flauwekul zeg. Dat soort imbecielen vind je ook echt wel op het VWO!quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef GasTurbine het volgende:
HAVO is precies hetzelfde als VWO, alleen heb je bij VWO meer inzicht nodig en moet je een beetje volgens het boekje van de leraar werken. Bij HAVO zitten imbecielen die pas de laatste 2 jaar op de wereld hebben gelet. Mensen die niet weten dat de VS niet in de EU ligt/zit. Dat soort gevogelte.
En wat je TOTAAL niet wilt hebben, is verveling. En dat krijg je met HAVO. Dat kan ik je uit ervaring vertellen.
Nou ff serieus, heb je het topic wel gelezen? We hebben al de hele tijd over éénjarig VWO en dan blijf je beweren dat het 2 jaar duurtquote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Krediax het volgende:
[..]
havo --> 2 jaar Vwo.
je gaat van 5 havo naar 5 vwo --> 6 VWO --> Universiteit.
dus:
4 Havo --> 5 Havo --> 5 VWO --> 6 VWO --> eerste jaar Universiteit = 5 jaar.
of
4 HAvo --> 5 Havo --> 1 Jaar Hbo --> eerste jaar Universiteit = 4 jaar.
Maar ik zou de lange weg nemen en via Vwo gaan. Je krijgt er toch anders les lijkt mij.
Waarom tel je het eerste jaar uni mee? Dat doet de rest toch ook niet als ze het over het regulier VWO pad hebben. Naar mijn idee kan dat alleen maar verwarring gaan zaaien.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Krediax het volgende:
[..]
4 Havo --> 5 Havo --> 5 VWO --> 6 VWO --> eerste jaar Universiteit = 5 jaar.
of
4 HAvo --> 5 Havo --> 1 Jaar Hbo --> eerste jaar Universiteit = 4 jaar.
Maar ik zou de lange weg nemen en via Vwo gaan. Je krijgt er toch anders les lijkt mij.
Na HAVO/VWO onderbouw te hebben afgesloten wordt je direct toegelaten to een MBO4 opleiding, In veel gevallen wordt je bij het niet succesvol afronden van 3VWO ook toegelaten tot MBO4, een vriend van me doet dat nu. Overigens zou ik ditzelf niet als een optie gebruiken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
havo/vwo3=>havo/vwo4 = laagste niveau vmbo
en de laatste is onzin
Nou lijkt me de kans dat iemand die 'noodgedwongen' de overstap van vwo naar havo maakt jaar 5&6 van vwo plotseling 2 maal zo snel doen kan niet direct enorm..quote:Nou ff serieus, heb je het topic wel gelezen? We hebben al de hele tijd over éénjarig VWO en dan blijf je beweren dat het 2 jaar duurt![]()
Ik ben zo iemand die "noodgedwongen" naar HAVO moest en ik kan je zeggen dat iedereen met redelijke punten tot éénjarig VWO wordt toegelaten.quote:Op zondag 5 april 2009 16:18 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Nou lijkt me de kans dat iemand die 'noodgedwongen' de overstap van vwo naar havo maakt jaar 5&6 van vwo plotseling 2 maal zo snel doen kan niet direct enorm..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |