abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:17:49 #51
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_67674624
HAVO is precies hetzelfde als VWO, alleen heb je bij VWO meer inzicht nodig en moet je een beetje volgens het boekje van de leraar werken. Bij HAVO zitten imbecielen die pas de laatste 2 jaar op de wereld hebben gelet. Mensen die niet weten dat de VS niet in de EU ligt/zit. Dat soort gevogelte.

En wat je TOTAAL niet wilt hebben, is verveling. En dat krijg je met HAVO. Dat kan ik je uit ervaring vertellen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  FOK!fotograaf zaterdag 4 april 2009 @ 00:17:57 #52
145146 Andyy
pi_67695103
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef porsche1 het volgende:
Blijven zitten in VWO=7jaar
Doorgaan naar HAVO en daarna nog 2 jaar VWO=7jaar

Dus het maakt niet echt uit.
5havo => 5vwo, 8 jaar in totaal dus
pi_67699232
om maar even met een vraag te komen:
Is het nou zo dat als je vwo 4 haalt automatisch je Vmbo diploma hebt?
Dus als je vwo 5 haalt automatisch je Havo diploma hebt?
Voor als je in vwo 6 niet kan halen alsnog meteen van school kan gaan met een havo diploma op zak?
  FOK!fotograaf zaterdag 4 april 2009 @ 11:44:33 #54
145146 Andyy
pi_67700196
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef BrokenBond het volgende:
om maar even met een vraag te komen:
Is het nou zo dat als je vwo 4 haalt automatisch je Vmbo diploma hebt?
Dus als je vwo 5 haalt automatisch je Havo diploma hebt?
Voor als je in vwo 6 niet kan halen alsnog meteen van school kan gaan met een havo diploma op zak?
havo/vwo3=>havo/vwo4 = laagste niveau vmbo
en de laatste is onzin
pi_67712997
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef GasTurbine het volgende:
HAVO is precies hetzelfde als VWO, alleen heb je bij VWO meer inzicht nodig en moet je een beetje volgens het boekje van de leraar werken. Bij HAVO zitten imbecielen die pas de laatste 2 jaar op de wereld hebben gelet. Mensen die niet weten dat de VS niet in de EU ligt/zit. Dat soort gevogelte.

En wat je TOTAAL niet wilt hebben, is verveling. En dat krijg je met HAVO. Dat kan ik je uit ervaring vertellen.
Wat een flauwekul zeg. Dat soort imbecielen vind je ook echt wel op het VWO! Ik ben ook van 3 VWO naar 4 HAVO gegaan. Ik vond het verschil in niveau niet zo groot, alleen de manier van toetsen verschilt wel: er wordt inderdaad minder inzicht gevraagd.
Ik vond het echt een geweldige overstap, dus Nick, als ik jou was zou ik naar 4 HAVO gaan. Dan kun je in je eindexamenklas altijd nog kijken of je nog steeds naar de universiteit wil en hoe je dat dan wilt bereiken. Als je nu blijft zitten in 3 VWO heb je volgend jaar weer die vakken waar je niet goed in bent en als je het dan niet haalt is het al helemaal vervelend.
  zondag 5 april 2009 @ 15:57:36 #56
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_67731329
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Krediax het volgende:

[..]

havo --> 2 jaar Vwo.

je gaat van 5 havo naar 5 vwo --> 6 VWO --> Universiteit.
dus:
4 Havo --> 5 Havo --> 5 VWO --> 6 VWO --> eerste jaar Universiteit = 5 jaar.
of
4 HAvo --> 5 Havo --> 1 Jaar Hbo --> eerste jaar Universiteit = 4 jaar.

Maar ik zou de lange weg nemen en via Vwo gaan. Je krijgt er toch anders les lijkt mij.
Nou ff serieus, heb je het topic wel gelezen? We hebben al de hele tijd over éénjarig VWO en dan blijf je beweren dat het 2 jaar duurt
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Krediax het volgende:

[..]

4 Havo --> 5 Havo --> 5 VWO --> 6 VWO --> eerste jaar Universiteit = 5 jaar.
of
4 HAvo --> 5 Havo --> 1 Jaar Hbo --> eerste jaar Universiteit = 4 jaar.

Maar ik zou de lange weg nemen en via Vwo gaan. Je krijgt er toch anders les lijkt mij.
Waarom tel je het eerste jaar uni mee? Dat doet de rest toch ook niet als ze het over het regulier VWO pad hebben. Naar mijn idee kan dat alleen maar verwarring gaan zaaien.
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:44 schreef Andyy het volgende:

[..]

havo/vwo3=>havo/vwo4 = laagste niveau vmbo
en de laatste is onzin
Na HAVO/VWO onderbouw te hebben afgesloten wordt je direct toegelaten to een MBO4 opleiding, In veel gevallen wordt je bij het niet succesvol afronden van 3VWO ook toegelaten tot MBO4, een vriend van me doet dat nu. Overigens zou ik ditzelf niet als een optie gebruiken.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  zondag 5 april 2009 @ 16:18:44 #57
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_67732013
quote:
Nou ff serieus, heb je het topic wel gelezen? We hebben al de hele tijd over éénjarig VWO en dan blijf je beweren dat het 2 jaar duurt
Nou lijkt me de kans dat iemand die 'noodgedwongen' de overstap van vwo naar havo maakt jaar 5&6 van vwo plotseling 2 maal zo snel doen kan niet direct enorm..
Oh really?
  zondag 5 april 2009 @ 19:33:38 #58
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_67737209
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:18 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Nou lijkt me de kans dat iemand die 'noodgedwongen' de overstap van vwo naar havo maakt jaar 5&6 van vwo plotseling 2 maal zo snel doen kan niet direct enorm..
Ik ben zo iemand die "noodgedwongen" naar HAVO moest en ik kan je zeggen dat iedereen met redelijke punten tot éénjarig VWO wordt toegelaten.
En even ter verduidelijking, je doet geen 2 jaar in 1 maar ongeveer 1-1,5 jaar in een. Je hebt door je HAVO tenslotte geen jaar achterstand opgebouwd.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  zondag 5 april 2009 @ 20:11:23 #59
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_67738423
Dat lijkt mee te vallen inderdaad. Toevallig heb ik er slechte ervaringen mee: zit nu in VWO6 en heb 2 overstappers in de klas vanuit HAVO, die gewoon VWO 5 én 6 volledig hebben doorlopen, maar het beiden niet zullen halen. Zullen uitzonderingen zijn.
Oh really?
pi_67752413
Ben ook van t VWO naar de HAVO gegaan, kan voor iedereen anders uitpakken.. Moet zeggen dat ik nu goed terecht ben gekomen na mn HBO, maar was niet altijd even easy
Het begin na de overgang naar de HAVO was alle lesstof zo ontzettend simpel, dat ik er helemaal niks voor hoefde te doen en overal 8en voor haalde.. Later met examens en op het HBO, toen er wel hard gewerkt moest worden, was ik dat verleerd doordat ik jaren lang uit mn neus zat te vreten en was alles een stuk lastiger.. Zou zeggen blijf op t VWO en zet je er ff voor in ofzo

Bovendien is er een kloof van behandelde lesstof tussen de afronding van 5 HAVO en start 5 VWO waardoor je extra (zomer)cursussen nodig kunt hebben in de hoop dat dat het grotendeels wegpoetst
Just being curious.. ofzo
pi_67816413
Ik zou blijven zitten na de 3e kan je cruisen naar je examen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')