abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67371273
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Clubliefde wordt bepaald door wie het meeste betaald. Dat schijnheilige gedoe van Heitinga en Blind met de kloppende hand op de bast word ik niet goed van.

²
Blind? Die man is nooit voor het grote geld bezweken. Snap niet waarom je hem als voorbeeld noemt.
pi_67371379
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Blind? Die man is nooit voor het grote geld bezweken. Snap niet waarom je hem als voorbeeld noemt.
Je weet op wie je reageert?
pi_67371433
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Clubliefde wordt bepaald door wie het meeste betaald. Dat schijnheilige gedoe van Heitinga en Blind met de kloppende hand op de bast word ik niet goed van.

²
Wat heeft Blind nu weer misdaan qua geld? Die had ook voor het buitenland en het grote geld kunnen kiezen, hoor. Hij komt nota bene terug nadat hij drie jaar terug door het hele bestuur (weliswaar vervangen inmiddels, maar toch) compleet werd uitgekotst.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67371434
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar ik wilde toch even gezegt hebben dat ik Danny Blind een clubman pur sang vindt
pi_67371443
quote:
"Ik had in het begin van het seizoen ook niet verwacht dat het zo zou lopen", vertelde Stekelenburg dinsdagavond. "Begrijp me niet verkeerd, want ik vind Kenneth Vermeer een hele goede doelman. Hij heeft me voor de winterstop ook uitstekend vervangen toen ik geblesseerd was. Maar ik heb geen begrip voor de beslissing van Marco van Basten om hem eerste doelman te maken. Dat lijkt me ook logisch."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:20:25 #56
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67371474
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wat heeft Blind nu weer misdaan qua geld? Die had ook voor het buitenland en het grote geld kunnen kiezen, hoor. Hij komt nota bene terug nadat hij drie jaar terug door het hele bestuur (weliswaar vervangen inmiddels, maar toch) compleet werd uitgekotst.
Het voorbeeld van Blind was misplaatst, maar het voorbeeld van Heitinga was wel toepasselijk.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:20:42 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67371482
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in. Wellicht ongefundeerd, maar in zijn geval ergerde ik me aan dat slijmerige tederige geklop op de bast.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67371537
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het voorbeeld van Blind was misplaatst, maar het voorbeeld van Heitinga was wel toepasselijk.
Ik vind niet dat je Heitinga richting Ajax gebrek aan clubliefde kunt verwijten.

Iemand die net als Blind ook nog wel een eervolle vermelding verdient is Sonny Silooy. Al was zijn tijd als trainer niet echt een succes.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:23:34 #59
13462 BansheeBoy
pi_67371570
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lekker on-topic, en dat voor een moderator. Stemmingmakerij. Blind was een hele goede libero.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:24:17 #60
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67371594
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je Heitinga richting Ajax gebrek aan clubliefde kunt verwijten.

Iemand die net als Blind ook nog wel een eervolle vermelding dient is Sonny Silooy. Al was zijn tijd als trainer niet echt een succes.
Al dat geslijm bij de fans door altijd maar naar het logo te wijzen. Het ergste is nog dat al dat simpele volk erin trapt.
pi_67371609
Heitinga is wel een echte Ajacied hoor, maar je moet eerlijk zijn, voor ons is het heel makkelijk om te zeggen dat je altijd bij Ajax zou blijven.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:26:40 #62
13462 BansheeBoy
pi_67371680
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Jasza het volgende:
Heitinga is wel een echte Ajacied hoor, maar je moet eerlijk zijn, voor ons is het heel makkelijk om te zeggen dat je altijd bij Ajax zou blijven.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar laat dat schijnheilige geklop op de (ietwat vochtige) bast dan liggen. Dat is gewoon ongefundeerd geslijm.

²
pi_67371697
In de nieuwerwetse voetballerij is Heitinga gewoon een echte Ajacied.
Tijden veranderen, contracten en salaris ook.
pi_67371715
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens, maar laat dat schijnheilige geklop op de (ietwat vochtige) bast dan liggen. Dat is gewoon ongefundeerd geslijm.

²
Ja leuk maar je plaat blijft nu wel iets te lang hangen.
pi_67371729
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
In de nieuwerwetse voetballerij is Heitinga gewoon een echte Ajacied.
Tijden veranderen, contracten en salaris ook.
Zeker als hij terugkeert. En daar durf ik mijn geld wel op in te zetten.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:39:04 #66
13462 BansheeBoy
pi_67372177
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja leuk maar je plaat blijft nu wel iets te lang hangen.
Ja, je ziet dat inderdaad niet graag. En zeker niet als betreffende speler niet veel later de club verlaat met (krokodillen)tranen en een fijn gespekte portemonnaie .

²
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:40:02 #67
13462 BansheeBoy
pi_67372215
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Maar ik wilde toch even gezegt hebben dat ik Danny Blind een clubman pur sang vindt
Laat ik voorop stellen dat ik het hier helemaal met je eens ben.

²
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:41:18 #68
13462 BansheeBoy
pi_67372263
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef toma het volgende:

[..]

Wat lul jij nou? Kom je überhaupt wel eens in de Arena?
Ja natuurlijk, waar denk je anders dat ik me op baseer?

²
pi_67372548
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zeker als hij terugkeert. En daar durf ik mijn geld wel op in te zetten.
Ik ook wel ja. Misschien wel leuk om een lijstje te maken met spelers die eventueel terugkeren bij Ajax op het einde van hun carriere. Denk dat je nog een aardig lijstje krijgt.

Chivu - 28 jaar
Maxwell - 27 jaar - heb ik m'n twijfels bij
Ibrahimovic - 27 jaar - heb ik ook m'n twijfels bij
Heitinga - 25 jaar

[ Bericht 3% gewijzigd door Nashje op 24-03-2009 22:05:27 ]
pi_67372681
Ibrahimovic kun je wel doorstrepen Die is Ajax volgens mij allang weer vergeten.. Maxwell twijfel ik over.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:52:23 #71
13462 BansheeBoy
pi_67372747
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef Frankz0rz het volgende:
Ibrahimovic kun je wel doorstrepen Die is Ajax volgens mij allang weer vergeten.. Maxwell twijfel ik over.
Die kan én meer verdienen én is te goed voor Ajax. Waarom zou hij het doen?

²
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:53:33 #72
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67372796
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef Frankz0rz het volgende:
Denk dat Ajax nog altijd wel bij Maxwell in het hart zit. Hij heeft tenslotte alle kansen gekregen van Ajax om weer trug op niveau te komen en een mooie transfer te maken.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:54:16 #73
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_67372817
Wat denken jullie, worden jullie nog 2e?
Het kan alle kanten nog op.

Iedereen heeft nog een (redelijk) lastig programma.
Zou wat zijn als het de laatste speeldag nog beslist moet worden. ( Ajax - Twente )

En als jullie van AZ winnen en wij ook, komen we wel erg dichtbij.
droomt verder
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_67372837
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Denk dat Ajax nog altijd wel bij Maxwell in het hart zit. Hij heeft tenslotte alle kansen gekregen van Ajax om weer trug op niveau te komen en een mooie transfer te maken.
Maxwell zegt ook altijd wel mooie dingen over Ajax
pi_67372846
Toch zie ik Chivu niet zo snel terugkeren. Helaas.

Kiwoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')