Blind? Die man is nooit voor het grote geld bezweken. Snap niet waarom je hem als voorbeeld noemt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Clubliefde wordt bepaald door wie het meeste betaald. Dat schijnheilige gedoe van Heitinga en Blind met de kloppende hand op de bast word ik niet goed van.²
Je weet op wie je reageert?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blind? Die man is nooit voor het grote geld bezweken. Snap niet waarom je hem als voorbeeld noemt.
Wat heeft Blind nu weer misdaan qua geld? Die had ook voor het buitenland en het grote geld kunnen kiezen, hoor. Hij komt nota bene terug nadat hij drie jaar terug door het hele bestuur (weliswaar vervangen inmiddels, maar toch) compleet werd uitgekotst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Clubliefde wordt bepaald door wie het meeste betaald. Dat schijnheilige gedoe van Heitinga en Blind met de kloppende hand op de bast word ik niet goed van.²
Dat is ook weer zo. Maar ik wilde toch even gezegt hebben dat ik Danny Blind een clubman pur sang vindtquote:
quote:"Ik had in het begin van het seizoen ook niet verwacht dat het zo zou lopen", vertelde Stekelenburg dinsdagavond. "Begrijp me niet verkeerd, want ik vind Kenneth Vermeer een hele goede doelman. Hij heeft me voor de winterstop ook uitstekend vervangen toen ik geblesseerd was. Maar ik heb geen begrip voor de beslissing van Marco van Basten om hem eerste doelman te maken. Dat lijkt me ook logisch."
Het voorbeeld van Blind was misplaatst, maar het voorbeeld van Heitinga was wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heeft Blind nu weer misdaan qua geld? Die had ook voor het buitenland en het grote geld kunnen kiezen, hoor. Hij komt nota bene terug nadat hij drie jaar terug door het hele bestuur (weliswaar vervangen inmiddels, maar toch) compleet werd uitgekotst.
Nee, daar heb je gelijk in. Wellicht ongefundeerd, maar in zijn geval ergerde ik me aan dat slijmerige tederige geklop op de bast.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Blind? Die man is nooit voor het grote geld bezweken. Snap niet waarom je hem als voorbeeld noemt.
Ik vind niet dat je Heitinga richting Ajax gebrek aan clubliefde kunt verwijten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het voorbeeld van Blind was misplaatst, maar het voorbeeld van Heitinga was wel toepasselijk.
Lekker on-topic, en dat voor een moderator. Stemmingmakerij. Blind was een hele goede libero.quote:
Al dat geslijm bij de fans door altijd maar naar het logo te wijzen. Het ergste is nog dat al dat simpele volk erin trapt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je Heitinga richting Ajax gebrek aan clubliefde kunt verwijten.
Iemand die net als Blind ook nog wel een eervolle vermelding dient is Sonny Silooy. Al was zijn tijd als trainer niet echt een succes.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar laat dat schijnheilige geklop op de (ietwat vochtige) bast dan liggen. Dat is gewoon ongefundeerd geslijm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Jasza het volgende:
Heitinga is wel een echte Ajacied hoor, maar je moet eerlijk zijn, voor ons is het heel makkelijk om te zeggen dat je altijd bij Ajax zou blijven.
Ja leuk maar je plaat blijft nu wel iets te lang hangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar laat dat schijnheilige geklop op de (ietwat vochtige) bast dan liggen. Dat is gewoon ongefundeerd geslijm.²
Zeker als hij terugkeert. En daar durf ik mijn geld wel op in te zetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
In de nieuwerwetse voetballerij is Heitinga gewoon een echte Ajacied.
Tijden veranderen, contracten en salaris ook.
Ja, je ziet dat inderdaad niet graag. En zeker niet als betreffende speler niet veel later de club verlaat met (krokodillen)tranen en een fijn gespekte portemonnaie .quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja leuk maar je plaat blijft nu wel iets te lang hangen.
Laat ik voorop stellen dat ik het hier helemaal met je eens ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar ik wilde toch even gezegt hebben dat ik Danny Blind een clubman pur sang vindt
Ja natuurlijk, waar denk je anders dat ik me op baseer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Kom je überhaupt wel eens in de Arena?
Ik ook wel ja. Misschien wel leuk om een lijstje te maken met spelers die eventueel terugkeren bij Ajax op het einde van hun carriere. Denk dat je nog een aardig lijstje krijgt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zeker als hij terugkeert. En daar durf ik mijn geld wel op in te zetten.
Die kan én meer verdienen én is te goed voor Ajax. Waarom zou hij het doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef Frankz0rz het volgende:
Ibrahimovic kun je wel doorstrepenDie is Ajax volgens mij allang weer vergeten.. Maxwell twijfel ik over.
Denk dat Ajax nog altijd wel bij Maxwell in het hart zit. Hij heeft tenslotte alle kansen gekregen van Ajax om weer trug op niveau te komen en een mooie transfer te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef Frankz0rz het volgende:
Ibrahimovic kun je wel doorstrepenDie is Ajax volgens mij allang weer vergeten.. Maxwell twijfel ik over.
Maxwell zegt ook altijd wel mooie dingen over Ajaxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Ajax nog altijd wel bij Maxwell in het hart zit. Hij heeft tenslotte alle kansen gekregen van Ajax om weer trug op niveau te komen en een mooie transfer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |