abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67365803
Ik vind echt niet dat je Heitinga na 7 seizoenen Ajax het kwalijk neemt om weg te gaan en een andere competitie te proeven. Lekker makkelijk om met Gerard of Raul te vergelijken, maar die gasten spelen wel elk jaar op het allerhoogste niveau. Dat kan je met Roda uit, Volendam uit en ADO uit in een leeg stadion niet zeggen.

Als we net zo aansprekende, grote competitie hadden gehad als in Engeland, Italie of Spanje. Ja, dan hadden ze altijd moeten blijven voetballen bij Ajax, maar nu kan je dat toch niet echt verwachten?

Als Johnny na een jaar of 4 het weer gezien heeft in het buitenland en dan terugkomt, dan is het gewoon een echte Ajacied naar mijn mening.
pi_67366987
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind echt niet dat je Heitinga na 7 seizoenen Ajax het kwalijk neemt om weg te gaan en een andere competitie te proeven. Lekker makkelijk om met Gerard of Raul te vergelijken, maar die gasten spelen wel elk jaar op het allerhoogste niveau. Dat kan je met Roda uit, Volendam uit en ADO uit in een leeg stadion niet zeggen.
Veul langer nog dan zeven jaar. Verder eens.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:45:42 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67367934
Toch altijd kut, zo'n interlandweekend.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:01:34 #29
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67368515
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad Als ergens niks aan is, is het wel een Nederlands Elftal dat net aan met 1-0 gaat winnen van een voetbaldwerg als Macedonië (geen idee of dat woensdag is of zaterdag).
pi_67368604
Nederlands elftal is sowieso kut. Altijd. Vind ik dan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:06:17 #31
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_67368668
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:51 schreef Silenus het volgende:
Je moet de 'Echte Ajacieden' niet (meer) op het veld zoeken. Welke recente voetballers zijn er echte Ajacieden? Jari Litmanen is er één. John Heitinga ook.

Wim Schoevaart, dát is pas een echte Ajacied. Heeft alle 29 titels meegemaakt. Zelf in de Ajaxjeugd gespeeld, in de jaren '20. De Meer was er zelfs nog niet! In 1954 kwam hij in de 'elftallencommissie', die destijds bepaalde wie er in Ajax-1 moest spelen en op welke plek. (Een trainer die zoiets deed, dat was toen van de zotte ) Hij weet ALLES van Ajax. Echt alles. Kan je over elke wedstrijd wel wat vertellen, wandelende encyclopedie. Heb 'm een paar keer mogen ontmoeten, erg geestige man ook. Komt nauwelijks meer overeind, doet 10 minuten over de 100 meter, maar is er nog élke thuiswedstrijd. Ik sprak 'm ooit na de zoveelste kutwedstrijd, waarin hij verzuchtte dat het 'allemaal weer zo slecht was. Vooral voor al die kinderen die voor het eerst komen! Voor mij maakt het niks uit, ik kom toch wel, maar die kleine kinderen worden toch niet vrolijk van dit voetbal! En daar liep 'ie dan de trap af, op weg naar de chauffeur die 'm altijd ophaalt en thuisbrengt. Over elk treetje doet 'ie dan een minuut, omdat de beste man anders uit elkaar valt. Ik zal even doorlopen, maak nog even een flinke koprol en ben weer zo beneden, zei 'ie dan.

Geboren op 24 maart 1918, kwam als klein jochie al bij Ajax, toen Ajax nog gewoon een onbeduidend kutclubje was, heeft álle successen, en dieptepunten meegemaakt. Wordt vandaag 91 jaar, grote hulde voor deze Ajacied!

Niet dat ik hiermee iets wil zeggen, of een discussie over wie echt is en wie niet wil aanwakkeren, maar toch...gefeliciteerd meneer Schoevaart!
Mooi beeld dat je schetst. Zit me alleen af te vragen of je het uit je duim zuigt. Desalniettemin zijn dat soort mensen inderdaad de echte Ajacieden.
En wat Johnny betreft. Die houdt echt wel van de club. Die komt ook wel weer terug naar zijn jeugdliefde als hij in Spanje veel heeft bijgeleerd.
Life is what you make it.
pi_67368694
quote:
Precies, krijg je weer van die 1-0 wedstrijden
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:10:54 #33
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67368822
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:04 schreef kevin6188 het volgende:
Nederlands elftal is sowieso kut. Altijd. Vind ik dan.
Ek en Wk zijn geweldig.
#FreeHat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:11:06 #34
175985 Silaz
drie bier
pi_67368831
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:06 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Mooi beeld dat je schetst. Zit me alleen af te vragen of je het uit je duim zuigt. Desalniettemin zijn dat soort mensen inderdaad de echte Ajacieden.
En wat Johnny betreft. Die houdt echt wel van de club. Die komt ook wel weer terug naar zijn jeugdliefde als hij in Spanje veel heeft bijgeleerd.

Meneer Schoevaart
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67368902
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ek en Wk zijn geweldig.
Europese duels van Ajax die er echt toe doen (Fiorentina, L'OM) beleef ik vele malen intenser. Maargoed, dat is ook persoonlijk natuurlijk.
pi_67368917
- Spam -

[ Bericht 93% gewijzigd door RayMania op 24-03-2009 20:17:06 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:17:23 #37
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67369019
quote:
week.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:21:53 #38
166976 DuvelDuvel
pi_67369182
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:13 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Europese duels van Ajax die er echt toe doen (Fiorentina, L'OM) beleef ik vele malen intenser. Maargoed, dat is ook persoonlijk natuurlijk.
ja dat wel.Ik zelf ook. Maar dat zijn maar heel weinig in een jaar. Ek en Wk is ook leuk door dat heel het land meeleeft en het heel de dag 3 weken lang voetbal is.
#FreeHat
pi_67369367
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

ja dat wel.Ik zelf ook. Maar dat zijn maar heel weinig in een jaar. Ek en Wk is ook leuk door dat heel het land meeleeft en het heel de dag 3 weken lang voetbal is.
Daar heb ik zelf minder mee. Zit totaal niet in spanning, juichen doe ik amper tot niet en als ze eruit vliegen zoals tegen Rusland dan is dat maar zo. Kan ik echt geen minuut om treuren.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:29:33 #40
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67369459
Ik zal wel de enige zijn hier, maar ik vind de wedstrijden van het Nederlands elftal op een groot toernooi veel belangrijker dan de wedstrijden van Ajax, ook al is het dan in de eindfase van een Europees toernooi.
pi_67370001
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef thewishmaster het volgende:
Ik zal wel de enige zijn hier, maar ik vind de wedstrijden van het Nederlands elftal op een groot toernooi veel belangrijker dan de wedstrijden van Ajax, ook al is het dan in de eindfase van een Europees toernooi.
Ik denk idd dat je 1 van de weinig bent ja . Ajax wedstrijden zijn voor mij een tikkie belangrijker, Nederlands Elftal boeit me alleen echt op eindtoernooien (want dan is er geen ander voetbal) .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:49:17 #42
166976 DuvelDuvel
pi_67370253
Vind het Nederlands elftal op een ek of wk echt wel belangrijk. Deze oefenwedstrijden doen me niks maar de sfeer van een Wkwedstrijd en bijvoorbeeld afgelopen zomer zijn echt geweldig. Misschien nog wel beter dan bij Ajax wedstrijden.
#FreeHat
pi_67370309
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vind het Nederlands elftal op een ek of wk echt wel belangrijk. Deze oefenwedstrijden doen me niks maar de sfeer van een Wkwedstrijd en bijvoorbeeld afgelopen zomer zijn echt geweldig. Misschien nog wel beter dan bij Ajax wedstrijden.
Dat laatste kun je wel zeggen ja, maar wat wil je, als je met 150.000 zingende klapjosti's afreist naar Zwitserland, in de Arena is maar een relatief klein gedeelte fanatieke aanhang
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:04:40 #44
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_67370848
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:11 schreef Silaz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Meneer Schoevaart
Des te mooier
Life is what you make it.
pi_67370897
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:49 schreef DuvelDuvel het volgende:

Machtig mooi.

De enorme invasie van de Nederlandse supporters daar zal me voor altijd bijblijven. Wat een geweldige beelden leverde dat op. Kippenvel!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:07:33 #46
166976 DuvelDuvel
pi_67370967
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Machtig mooi.

De enorme invasie van de Nederlandse supporters daar zal me voor altijd bijblijven.
Alleen juich ik voor Huntelaar en Sneijder en Van der Vaart wel iets harder dan voor Kuyt
#FreeHat
pi_67371012
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Alleen juich ik voor Huntelaar en Sneijder en Van der Vaart wel iets harder dan voor Kuyt
Same here.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:08:56 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67371022
Clubliefde wordt bepaald door wie het meeste betaald. Dat schijnheilige gedoe van Heitinga en Blind met de kloppende hand op de bast word ik niet goed van.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:09:44 #49
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67371047
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Clubliefde wordt bepaald door wie het meeste betaald. Dat schijnheilige gedoe van Heitinga en Blind met de kloppende hand op de bast word ik niet goed van.

²
En vervolgens als een club met de portemonnee zwaait (in het geval Heitinga) zijn ze zo verdwenen.
pi_67371098
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Echt? Ik niet hoor. Ik hoop wel altijd ietsje meer dat een Ajacied scoort, maar voor de goals van Ruud en Kuijt juich ik zeker net zo hard. WK's en EK's zijn altijd fantastisch. Hele land Oranje en iedereen die achter het team staat. Ik ben een absolute Oranje-fan. Ik vind het prachtig. En ook naar zaterdag kijk ik alweer uit

Maar bovenal ben ik Ajacied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')