ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Poolen is natuurlijk de allertofste bezigheid die je kunt ontplooien op een date, vooral als je eerst niet zegt dat je gaat poolen en dat zij dan met laag uitgesneden en evenzo wijd openvallende blouse zo over de tafel heen hangt.
Ik schets maar even een lukraak beeld hè.
Of denk aan al die mogelijkheden om zo over haar heen te hangen terwijl je hees fluistert dat je wel even zal uitleggen hoe ze die keu moet vasthouden. Of hoe je je kracht kunt etaleren door de ballen er hard in te hengsten... legio mogelijkheden.
je moet juist wel zeggen dat je gaat poolen zodat ze zo slim kan zijn om een laag topje aan te trekkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Poolen is natuurlijk de allertofste bezigheid die je kunt ontplooien op een date, vooral als je eerst niet zegt dat je gaat poolen en dat zij dan met laag uitgesneden en evenzo wijd openvallende blouse zo over de tafel heen hangt.
Of denk aan al die mogelijkheden om zo over haar heen te hangen terwijl je hees fluistert dat je wel even zal uitleggen hoe ze die keu moet vasthouden. Of hoe je je kracht kunt etaleren door de ballen er hard in te hengsten... legio mogelijkheden.
de mensen die moeten weten dat ik hot ben hebben uiteraard pic of de live versie tot hun beschikkingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
hier weer zo een worthless without pics verhaal
see?quote:
Lekker, ik moet nog anderhalf uur werkenquote:
Dat is een flinke statement!quote:[b]Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef
[..]
de mensen die moeten weten dat ik hot ben hebben uiteraard pic of de live versie tot hun beschikking
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lekker, ik moet nog anderhalf uur werken
owja?quote:
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
je moet juist wel zeggen dat je gaat poolen zodat ze zo slim kan zijn om een laag topje aan te trekken
geen flauw idee!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sterkte!
Gister was ik er van 10.00 - 18.30
Rhu! Wat ga je nu in het buitenland doen?
PICS!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben uiteraard veel te hot om door een kerel als grote zus gezien te worden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sterkte!
Gister was ik er van 10.00 - 18.30
Rhu! Wat ga je nu in het buitenland doen?
precies!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.
Komt ze hooggesloten met wijdvallende coltrui aanzetten, dan laat je haar het eerste en enige potje winnen en ga je lekker vroeg naar huis.
Dat geeft altijd een goede eerste indicatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.
Komt ze hooggesloten met wijdvallende coltrui aanzetten, dan laat je haar het eerste en enige potje winnen en ga je lekker vroeg naar huis.
lees ff post 4quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
PICS!
[..]
ik mag zelf graag poolen en zij ook? win-win situatie denk ik.
Haha oke, duidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen flauw idee!
een soort cursus maar nu ik het schema heb met wat we gaan doen heeft het kei weinig met het onderwerp te maken waar die cursus over zou gaan haha
maar ja staat leuk op je cv en zo en volledig vergoed etc
Dus je kan alleen winnen als je 2 extra ballen op de tafel introduceert. Eigenlijk best knap, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
precies!
en ik kan niet winnen als ik dat niet doe
dus je tieten zijn het enige dat afleid?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!
en ik kan niet winnen als ik dat niet doe
Je moet altijd weten wat je sterke punten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus je tieten zijn het enige dat afleid?
vandaar dat je er de hele dag over opschept
nee vanuit een of andere organisatiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, duidelijk
En dat is vanuit school?
In ieder geval niet in de PM-box van Carooltjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
Waar is dat dan dat initiatief?
Ik ken 'r wel al en gok erop dat ze ook wel zoiets dergelijks aantrektquote:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tietenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus je tieten zijn het enige dat afleid?
vandaar dat je er de hele dag over opschept
Ook niet in die van mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de PM-box van Carooltje
't Zijn die tieten in combinatie met die onschuldige naieverige blik die je erboven aantreft als je eindelijk je ogen kan losrukken en weer iets naar boven richt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tieten
maar het zijn idd wel mn sterke punten
in die van mij nu ookquote:
De TerugVindTieten van rhubarbje, meer nietquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
De TerugVindTieten van rhubarbje, meer niet
Welke leuke vlotte jonge dame met of zonder TerugVindTieten wil sedan even een PM-etje sturen?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Zijn die tieten in combinatie met die onschuldige naieverige blik die je erboven aantreft als je eindelijk je ogen kan losrukken en weer iets naar boven richt.
Hummena hummena hummena.
quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Zijn die tieten in combinatie met die onschuldige naieverige blik die je erboven aantreft als je eindelijk je ogen kan losrukken en weer iets naar boven richt.
Hummena hummena hummena.
* Biertje aanbieden aan Carooltje doetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]doe mij er ook eentje heb wel zin in een biertje
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
en daar ben ik weer, handig, je licht aan laten
Dat schiet niet op inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
en daar ben ik weer, handig, je licht aan laten
Geen wonder dat ik niks meer krijgquote:
Het is allemaal in het kader van het G72-verjaardagscadeau-idee natuurlijk. Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
En omdat het zo lief is zal geen opmerking maken over oude mannetjes en jonge meisjes borsten![]()
mmm jammie tnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* Biertje aanbieden aan Carooltje doet*
Rosé biertje?
mijn eerste keerquote:
haha nog een ontmaagding vandaagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste keer![]()
vind het wel wat hebben, draai je de sleutel om.. niks... hmmmm.. voor de zekerheid nog een keertje.... weer niks......
hey waarom zie ik daar mijn lichtschakelaar omhoog staan?![]()
en toen moest ik heel hard lachen, dat dat mij gebeurd
Ik kon toch altijd redelijk goed de weg vinden op een squashbaan, maar als ik dan voor het eggie tegen een vrouw moest spelen, vergat ik altijd naar de squashbal te kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tieten
maar het zijn idd wel mn sterke punten
JIJ !!quote:
Daar hoef ik helemaal geen bevestiging over hoor dat weet ik zo ook welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet, vraag maar aan ieder ander
wat zijn jullie lief voor me vandaag jongensquote:
je snapt wel dat je vriendje er dan gratis bij kado krijgt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het kader van het G72-verjaardagscadeau-idee natuurlijk. Doe er je voordeel mee.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat zijn jullie lief voor me vandaag jongens
Dat kleine balletje kan je nog wel eens over de borst zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kon toch altijd redelijk goed de weg vinden op een squashbaan, maar als ik dan voor het eggie tegen een vrouw moest spelen, vergat ik altijd naar de squashbal te kijken.
Slijmballen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat zijn jullie lief voor me vandaag jongens
Opgelostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik niks meer krijg
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]doe mij er ook eentje heb wel zin in een biertje
nou dat zit ook helemaal goed want ik vind koken en vooral bakken kei tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slijmballen.Het liefst zien ze je gewoon achter het fornuis hun kostje klaarmaken. Wat natuurlijk ook gewoon hoort. Maak maar een lekkere appeltaart of zo voor de heer des huizes.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar hoef ik helemaal geen bevestiging over hoor dat weet ik zo ook wel
Ben meer een kontjesman, dus ik speelde graag de lage korte bal voor m'n tegenstandster.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
Dat kleine balletje kan je nog wel eens over de borst zien.
blegh ik lust geen bier maar vanavond ga ik cocktails drinkenquote:
Boksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben meer een kontjesman, dus ik speelde graag de lage korte bal voor m'n tegenstandster.
Vrouwen die bier drinken zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik lust geen bier maar vanavond ga ik cocktails drinken![]()
quote:
Mooi. De ware liefde van de man gaat natuurlijk door de maag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
nou dat zit ook helemaal goed want ik vind koken en vooral bakken kei tof
Blue Oceanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik lust geen bier maar vanavond ga ik cocktails drinken![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Boks
[..]
Vrouwen die bier drinken zijn![]()
Trouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Boks
je hebt smaak!quote:
laten we beginnen met meetenquote:
Wijn,cocktails & Mixjes vrouwen genieten mijn voorkeur over het algemeenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Niet van die zeikerige wijn-wijven met hun tutmaniertjes. Gewoon vrouwen waarmee je kunt ouwehoeren en waarmee je bier kunt drinken zijn veel leuker.
box ouwe!quote:
vrouwensmaak wat dat betreft, aldus de vriendenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt smaak!
ik heb uiteraard mn eigen roze cocktail shaker
vreemd, die vrouwen ken ik ook, maar dan wijndrinkendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Gewoon vrouwen waarmee je kunt ouwehoeren en waarmee je bier kunt drinken zijn veel leuker.
en waarom zou je alleen met mensen die bier drinken kunnen ouwehoeren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wijn,cocktails & Mixjes vrouwen genieten mijn voorkeur over het algemeen
Zeg maar waar en wanneer.quote:
Ik word ook vervloekt door mijn vriendenploeg dat ik vaak aan de cocktails en mixjes zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwensmaak wat dat betreft, aldus de vrienden![]()
Ik weet gewoon wat lekker is
Uiteraard is dat een hoax.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd, die vrouwen ken ik ook, maar dan wijndrinkend
nou laten we dan maar zo snel mogelijk afspreken als ik terug ben in nederlandquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en waarom zou je alleen met mensen die bier drinken kunnen ouwehoeren?
Jij bent ook flink aan het rondsletteren hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou laten we dan maar zo snel mogelijk afspreken als ik terug ben in nederland
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Niet van die zeikerige wijn-wijven met hun tutmaniertjes. Gewoon vrouwen waarmee je kunt ouwehoeren en waarmee je bier kunt drinken zijn veel leuker.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou laten we dan maar zo snel mogelijk afspreken als ik terug ben in nederland
Ik hoor wel wanneer je appeltaart hebt gemaakt. Dan nodig ik mezelf gelijk uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kontjesman.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben meer een kontjesman, dus ik speelde graag de lage korte bal voor m'n tegenstandster.
En nog etnisch verantwoord ook. Wat willen we nog meer.quote:
beide happen niet echtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent ook flink aan het rondsletteren he
Eerst auto en nu B alweer
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
Kontjesman.En wat voor een kontje dan......
B wil ik uiteraard helemaal voor mezelfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer je appeltaart hebt gemaakt. Dan nodig ik mezelf gelijk uit.
Die heren moeten dan maar wachten.Rebel wil ik nog wel meenemen.
[..]
Daag cue.![]()
Ronde billenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer je appeltaart hebt gemaakt. Dan nodig ik mezelf gelijk uit.
Die heren moeten dan maar wachten.Rebel wil ik nog wel meenemen.
[..]
Daag cue.![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nog etnisch verantwoord ook. Wat willen we nog meer.
Dat is uhh uhhh verdrie kom niet op haar naam. Herken de kont niet.quote:
B. mag je hebben, ik wil een stuk appeltaart.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
B wil ik uiteraard helemaal voor mezelf
Maar ik zal roepen als ik weer eens aan het bakken ga
Oh, je wil meteen van twee walletjes etenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beide happen niet echt
en de een is een jongen en de ander een meisje dus dat vult elkaar mooi aan![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, je wil meteen van twee walletjes eten![]()
Lelijke kont Rival.
Was dat Jessica alba niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
grietje op de foto is trouwens veeel te dun en dr kontje te boney
Dat is inderdaad Jessica Alba. Daar zit naar mijn mening iets te weinig vlees aan. Maar ze is zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was dat Jessica alba niet?Kan me vergissen natuurlijk. klein kontje dat zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alba!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is uhh uhhh verdrie kom niet op haar naam. Herken de kont niet.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
B wil ik uiteraard helemaal voor mezelf
Maar ik zal roepen als ik weer eens aan het bakken ga
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
Geef mij maar zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad.
Ik drink wel wijn, maar niet tuttigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij leek me juist een bierdrinkmeisje.
Btw, hoe is het met dat lijstje?
Iemand waar ik een klik mee heb, lief is, en een lief koppie heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:48 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb voor een relatie echt iemand nodig die aantrekkelijk is en ook nog beetje slim is. Op dat laatste is het vaak misgelopen.
Je gaat wel makkelijk he, niet eens van Ik wil niet zonder Bengel. Neujjjj..quote:
Dat is met die modellen toch ook zo, begint nu eindelijk wel een beetje minder te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
al die beroemde dames zit me wat te weinig vlees aan
maar ja dat is mijn mening
Dat is inderdaad de basis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand waar ik een klik mee heb, lief is, en een lief koppie heeft.
Over het algemeen is het gewoon een onhaalbaar ideaal voor de gemiddelde vrouwquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik drink wel wijn, maar niet tuttig
Slecht, ik heb het veel te druk!
Welk deel van het woord 'player' snapte jij niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
Je gaat wel makkelijk he, niet eens van Ik wil niet zonder Bengel. Neujjjj..
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Modellen die moeten gewoon de juiste maten hebben, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is met die modellen toch ook zo, begint nu eindelijk wel een beetje minder te worden.
Zegt de dame met een relatiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat wel makkelijk he, niet eens van Ik wil niet zonder Bengel. Neujjjj..
Rival,fijne avond.
Nog even en dan ben ik ook weg, koken enz...
misschien ga je telkens voor het "verkeerde" aantrekkelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:48 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb voor een relatie echt iemand nodig die aantrekkelijk is en ook nog beetje slim is. Op dat laatste is het vaak misgelopen.
Mja, maar op het moment zijn die maten gewoon niet te vergelijken met maten die "de bevolking" draagt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Modellen die moeten gewoon de juiste maten hebben, dat is het belangrijkste.
Er zijn weinig topmodellen die ik echt enorm aantrekkelijk vind.
Nou ja, haalbaar is het wel denk ik (qua dunheid dan he - niet qua verder uiterlijk). Ik weet alleen niet of ik dan nog heel gezellig zou zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:51 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de basis.
[..]
Over het algemeen is het gewoon een onhaalbaar ideaal voor de gemiddelde vrouw
Nog gezelliger?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, haalbaar is het wel denk ik (qua dunheid dan he - niet qua verder uiterlijk). Ik weet alleen niet of ik dan nog heel gezellig zou zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Welk deel van het woord 'player' snapte jij niet?
Zwijgt.quote:
De periode dat ik voor goedkoop ging die is al een paar jaar voorbij. Het laatste jaar heb ik eigenlijk geen tijd meer gestoken in het opbouwen van ietsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien ga je telkens voor het "verkeerde" aantrekkelijk
(goedkoop bedoel ik)
Ik luister zo goed als altijd naar jouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel luistert normaal gesproken naar mij.![]()
[..]
Zwijgt.
O wacht die heeft Rhu ook.![]()
dat is idd een erg jummie kontquote:
ik vind de gewone bevolking dan toch een stuk heterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, maar op het moment zijn die maten gewoon niet te vergelijken met maten die "de bevolking" draagt.
nee vind deze mooierquote:
Echt welquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is 't, hou die escaperoute open.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat er al op te wachtenquote:
Ronald Goedemondt en Comedytrainquote:
Dat dat zo lang niet gezien isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe..
Zoon verft megapenis op dak ouders
owja....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten
En trouwens, mij een beetje meppen terwijl je zelf een relatie hebt
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja....
dat vergeet ik nog wel eens als ik met jou klets![]()
Wat een lul ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe..
Zoon verft megapenis op dak ouders
Das minder Box, hingen er camera's toevallig?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:thuis
iemand vond het zo leuk om mijn stations fiest dusdanig toe te takelen dat hij nu beyond repair is
Mijn fiets had het laatst ook begeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
thuis
iemand vond het zo leuk om mijn stations fiest dusdanig toe te takelen dat hij nu beyond repair is
Nee lokaal stationnetjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das minder Box, hingen er camera's toevallig?
Oh gelukkig. Valt mee dus, het verlies.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee lokaal stationnetjeaah gelukkig was het maar de stations/bier fiets
sommige mensen snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
thuis
Stomme mensen1!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef mrbox het volgende:
thuis
Jaa gelukkig wel, maar wel ff lastigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Valt mee dus, het verlies.
tja mensen zijn soms slecht te volgenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
maar wel stom
ik snap nooit het waarom achter dat soort dingen en zo maar ja
Eens! Rondingen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
nee vind deze mooier
Da's toch lief?!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
oho vriendje heeft mn kookboeken te pakken en gaat voor me koken vanavond
(niet dat ie al veel verder is dan al bijna een uur lang bladeren maar oke)
jepquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
En alstie dan iets gevonden heeft, moetie daar ook eerst nog de bijbehorende boodschappen voor gaan halen?
Ow shuv' it, als het mislukt, eet je gewoon een pizza.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep
heel lief! maar ik vrees voor mn avond eten
hij kookt nooit
http://www.ndparking.com/shoarmabestellen.nlquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik vrees voor mn avond eten
hij kookt nooit
tnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
http://www.ndparking.com/shoarmabestellen.nl
Dan heb je die alvast.
Dus mond houden en braaf wachtenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
hij kan koken!
hij doet het alleen nooit
dus hij mag het mooi zelf uit zoekenik ga op de bank liggen en genieten
en het is idd heel lief en als het mislukt maak ik snel nasi of zo
Idd, samen koken is heel leuk. Leuk elkaar op de vingers kijken enzo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
Enne... ondersteun hem danEerste keer koken kan best eng zijn
preciesquote:
Kijk duidelijke taalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow shuv' it, als het mislukt, eet je gewoon een pizza.
Enne... ondersteun hem danEerste keer koken kan best eng zijn
Heb je nog iets van waarde als je voedselvergiftiging oploopt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
hij kan koken!
hij doet het alleen nooit
dus hij mag het mooi zelf uit zoekenik ga op de bank liggen en genieten
en het is idd heel lief en als het mislukt maak ik snel nasi of zo
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd, samen koken is heel leuk. Leuk elkaar op de vingers kijken enzo.
loads!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je nog iets van waarde als je voedselvergiftiging oploopt?
De een z'n dood, is de ander z'n brood.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
jij krijgt heul niks hoor als ik dood ga!
Hehe, gek wijffiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar sedan staat dan weer net niet in mn testament
Klassieke relatie, dus jij gaat straks voor de kinderen zorgen en het huishouden doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
tja ik moet voor vriendje zorgen he zo hoort dat in een klassieke relatie
(ow nee dat is hij voor mij zorgen dan he? hmmm)
En dan begint de elendequote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Klassieke relatie, dus jij gaat straks voor de kinderen zorgen en het huishouden doen
ow dat zou ik best tof vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Klassieke relatie, dus jij gaat straks voor de kinderen zorgen en het huishouden doen
Ik dacht dat jij in de broek van Joey zat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Need die zit nog steeds in m'n broek sinds vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de broek van Joey zat?
Poesjes, dus daar zou jij eerder onder vallen, en dat klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom wil jij geen kinderen ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat zou ik best tof vinden
maar ik wil geen kinderen haha
Ik bedoelde het niet vervelend heur.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef MNR het volgende:
![]()
Zo'n 7 jaar geleden stond ik met mijn leuke buurjongen in de keuken te koken. Ik was helemaal van mijn apropo.. ik zette de rijst op zonder water en schoot uit met de sambal. En hij maar vragen: "hoe komt dat?".
Eikel!
dan kan je zo met mij de keuken in dan krijg je precies wat je wilquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet vervelend heur.
Ik vind dat wel echt leuk, zo samen klooien in de keuken en dan zo speels sarren en jennen, een beetje.
"Snij jij dat zo?!?!" "Jezus, zóveel zout erin?" "Ga nou eens aan de káhánt, ik moet dit ff weggooien."
Ik kruip er gerust in, ik kruip er ook uit wanneer ik zin hebquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Poesjes, dus daar zou jij eerder onder vallen, en dat klopt wel
Heb je je haar geverft?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kan je zo met mij de keuken in dan krijg je precies wat je wil
Haha, sorry, ik vatte het ook niet vervelend op, eerder vervelend omdat ik het eng vond dat hij zo direct was en ik er verlegen van werdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet vervelend heur.
Ik vind dat wel echt leuk, zo samen klooien in de keuken en dan zo speels sarren en jennen, een beetje.
"Snij jij dat zo?!?!" "Jezus, zóveel zout erin?" "Ga nou eens aan de káhánt, ik moet dit ff weggooien."
Oh, je doet het liever zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh ben gewoon niet zo goed in samenwerken enzo
dat eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, je doet het liever zelf.
* liggen gaat *
omdat ik nu al 39 keer per dag kijk of de kat nog ademtquote:
Hahaha! Gewoon terugreagerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een hyves-berichtje van één of ander meisje waar ik blijkbaar zo'n anderhalve week geleden een keer mee heb zitten praten of dansen of allebei maar ik kan me daar niets meer van herinneren..
Jammer, ik heb net gegeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
dan kan je zo met mij de keuken in dan krijg je precies wat je wil
Oh ja ga door duim!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat eigenlijk ook niet
maar als ik er dan toch 'gezellig' bij moet zijn dan moet ik me enorm beheersen om niet alles uit de handen te trekken en t maar zelf te doen
Mooi zoquote:
door pasen naar hier!quote:
Wil je net ff single zijn, en dan mág het ineens niet meer. Tuig, is 't.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een hyves-berichtje van één of ander meisje waar ik blijkbaar zo'n anderhalve week geleden een keer mee heb zitten praten of dansen of allebei maar ik kan me daar niets meer van herinneren..
quote:
Ik kan me echt dat hele mens niet herinneren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wil je net ff single zijn, en dan mág het ineens niet meer. Tuig, is 't.
't moet echt een jawdropper geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Q. het volgende:
Ik kan me echt dat hele mens niet herinneren..
waar komt jou nick vandaan?quote:
42 !quote:
dacht ik al!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
42 !
http://www.imdb.com/title/tt0371724/
http://www.imdb.com/character/ch0007549/
M'n meestgebruikte nick was al bezet. Ben een laatkomertje hier.
En jouw nick? Iets met rabarber te maken?
Ken eigenlijk alleen de film. Zou je me het boek aan willen raden? Heb nog een bol.com bon liggen en weet ook wel dat het boek doorgaans beter is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dacht ik al!
toch wel het boek hoop ik en niet de film?
mn kat is vernoemd naar een karakter of eigenlijk meerdere uit het boek
en nee mijn nick was een tekenfilmhondje in de jaren 70 op de bbc
Gelukkig hoef je nooit over geile vrouwtjes heen te lopen.quote:
ow je moet zoooo het boek lezen dan! het hele boek dan he die dikkequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen de film. Zou je me het boek aan willen raden? Heb nog een bol.com bon liggen en weet ook wel dat het boek doorgaans beter is.
Hoe heet je kat?![]()
![]()
Die van mij MaoMauw, want de asielnaam vond ik kak. (Grolle)
oeiii dat doet zoooooooooo auwquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:de rand van het bed is hard als je er snel langs wil maar er tegen aan knalt AIAI wordt een mooie blauwe plek
je moet niet een los deel kopen maar alle 5 delen in eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef zbbrox het volgende:
Zem leuk.![]()
hmm hahlp?
http://www.bol.com/nl/s/b(...)ll/N/3131/index.html
aaaah das wel heel liefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb er wel een kusje op gehad van mn dochtertje
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leef je uit duim moet even weg en zo te zien is carooltje ongehoorzaam
quote:
hahaha dat meen je is het nu bezig?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
whahaha take me out: een kerel ging vuurspuwen
je zag het meisje gewoon beginnen te lekken zo geil werd ze![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een rust, wat een stilte..
gelukkig is er veel warmte en geen kilte![]()
![]()
Ik heb het ook gekekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
whahaha take me out: een kerel ging vuurspuwen
je zag het meisje gewoon beginnen te lekken zo geil werd ze![]()
Wat ben je toch aardig voor mij, gaan we nu samen spelen in de wei?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
deze rijm is zo tof, ik geef jou alle lof.
Tussen de lammetjes en de schapen, de koeien en de paarden. Natuurlijk wil ik met je spelen, van knikkers tot kaarten, van ridders met zwaarden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat ben je toch aardig voor mij, gaan we nu samen spelen in de wei?
hey weer een nieuwe ava ?quote:
Heb een pakketje aangenomen van de buuv.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Nou niemand een spannend onderwerp dus
Dan ga ik even darten
jaaa alweer een nieuwe hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
hey weer een nieuwe ava ?
Hoe is het met de jongen mannen jacht ?
Je moest eens weten hoeveel plezier dit mij brengt.. het doet mij vergeten dat ik mijn boeken nog niet heb verlengdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tussen de lammetjes en de schapen, de koeien en de paarden. Natuurlijk wil ik met je spelen, van knikkers tot kaarten, van ridders met zwaarden!
Van rijmen wordt je tevreden en blij. Je gaat er van lachen en van stralen. Als we zouden stoppen, zal je eeuwig balen want rijmen wordt je lust en je leven, we gaan dus door, nog heel even.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel plezier dit mij brengt.. het doet mij vergeten dat ik mijn boeken nog niet heb verlengd
Had ik vorige maand opgehangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
Nou niemand een spannend onderwerp dus
Dan ga ik even darten
leuk joh.... darten is leuk om te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had ik vorige maand opgehangen
Best mooi geworden zo met die spotjes!
Moet alleen die 3 gaten nog weg plamuren
[ afbeelding ]
Jij met al je rijmende woorden en zinnen, hou eens rekening met al die mensen hier.. straks hebben ze geen controle meer over hun sluitspierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van rijmen wordt je tevreden en blij. Je gaat er van lachen en van stralen. Als we zouden stoppen, zal je eeuwig balen want rijmen wordt je lust en je leven, we gaan dus door, nog heel even.
Ow de jach is al weer overquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa alweer een nieuwe haha
ikke op jacht ???
hahahaquote:
Dat zou niet zo mooi zijn, ik kan me slechts iets inbeelden van de pijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij met al je rijmende woorden en zinnen, hou eens rekening met al die mensen hier.. straks hebben ze geen controle meer over hun sluitspier
Seks? Fantasie? Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Ok om maar even met de deur in huis te vallen:
Wat is jullie favoriete seks fantasie
* leven in de brouwerij gooien doet*
Je wil me toch niet komen vertellen dat jij alles wat je ooit wilde doen al gedaan hebt, en het dus geen fantasie meer isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Seks? Fantasie? Ik weet niet waar je het over hebt.
Nee, die conclusie trek je geheel zelf.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je wil me toch niet komen vertellen dat jij alles wat je ooit wilde doen al gedaan hebt, en het dus geen fantasie meer is?
Favoriete fantasie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Ok om maar even met de deur in huis te vallen:
Wat is jullie favoriete seks fantasie
* leven in de brouwerij gooien doet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |