ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Poolen is natuurlijk de allertofste bezigheid die je kunt ontplooien op een date, vooral als je eerst niet zegt dat je gaat poolen en dat zij dan met laag uitgesneden en evenzo wijd openvallende blouse zo over de tafel heen hangt.
Ik schets maar even een lukraak beeld hè.
Of denk aan al die mogelijkheden om zo over haar heen te hangen terwijl je hees fluistert dat je wel even zal uitleggen hoe ze die keu moet vasthouden. Of hoe je je kracht kunt etaleren door de ballen er hard in te hengsten... legio mogelijkheden.
je moet juist wel zeggen dat je gaat poolen zodat ze zo slim kan zijn om een laag topje aan te trekkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Poolen is natuurlijk de allertofste bezigheid die je kunt ontplooien op een date, vooral als je eerst niet zegt dat je gaat poolen en dat zij dan met laag uitgesneden en evenzo wijd openvallende blouse zo over de tafel heen hangt.
Of denk aan al die mogelijkheden om zo over haar heen te hangen terwijl je hees fluistert dat je wel even zal uitleggen hoe ze die keu moet vasthouden. Of hoe je je kracht kunt etaleren door de ballen er hard in te hengsten... legio mogelijkheden.
de mensen die moeten weten dat ik hot ben hebben uiteraard pic of de live versie tot hun beschikkingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
hier weer zo een worthless without pics verhaal
see?quote:
Lekker, ik moet nog anderhalf uur werkenquote:
Dat is een flinke statement!quote:[b]Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef
[..]
de mensen die moeten weten dat ik hot ben hebben uiteraard pic of de live versie tot hun beschikking
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lekker, ik moet nog anderhalf uur werken
owja?quote:
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
je moet juist wel zeggen dat je gaat poolen zodat ze zo slim kan zijn om een laag topje aan te trekken
geen flauw idee!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sterkte!
Gister was ik er van 10.00 - 18.30
Rhu! Wat ga je nu in het buitenland doen?
PICS!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben uiteraard veel te hot om door een kerel als grote zus gezien te worden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sterkte!
Gister was ik er van 10.00 - 18.30
Rhu! Wat ga je nu in het buitenland doen?
precies!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.
Komt ze hooggesloten met wijdvallende coltrui aanzetten, dan laat je haar het eerste en enige potje winnen en ga je lekker vroeg naar huis.
Dat geeft altijd een goede eerste indicatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.
Komt ze hooggesloten met wijdvallende coltrui aanzetten, dan laat je haar het eerste en enige potje winnen en ga je lekker vroeg naar huis.
lees ff post 4quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
PICS!
[..]
ik mag zelf graag poolen en zij ook? win-win situatie denk ik.
Haha oke, duidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen flauw idee!
een soort cursus maar nu ik het schema heb met wat we gaan doen heeft het kei weinig met het onderwerp te maken waar die cursus over zou gaan haha
maar ja staat leuk op je cv en zo en volledig vergoed etc
Dus je kan alleen winnen als je 2 extra ballen op de tafel introduceert. Eigenlijk best knap, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
precies!
en ik kan niet winnen als ik dat niet doe
dus je tieten zijn het enige dat afleid?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!
en ik kan niet winnen als ik dat niet doe
Je moet altijd weten wat je sterke punten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus je tieten zijn het enige dat afleid?
vandaar dat je er de hele dag over opschept
nee vanuit een of andere organisatiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, duidelijk
En dat is vanuit school?
In ieder geval niet in de PM-box van Carooltjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
Waar is dat dan dat initiatief?
Ik ken 'r wel al en gok erop dat ze ook wel zoiets dergelijks aantrektquote:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tietenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus je tieten zijn het enige dat afleid?
vandaar dat je er de hele dag over opschept
Ook niet in die van mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de PM-box van Carooltje
't Zijn die tieten in combinatie met die onschuldige naieverige blik die je erboven aantreft als je eindelijk je ogen kan losrukken en weer iets naar boven richt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tieten
maar het zijn idd wel mn sterke punten
in die van mij nu ookquote:
De TerugVindTieten van rhubarbje, meer nietquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
De TerugVindTieten van rhubarbje, meer niet
Welke leuke vlotte jonge dame met of zonder TerugVindTieten wil sedan even een PM-etje sturen?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Zijn die tieten in combinatie met die onschuldige naieverige blik die je erboven aantreft als je eindelijk je ogen kan losrukken en weer iets naar boven richt.
Hummena hummena hummena.
quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Zijn die tieten in combinatie met die onschuldige naieverige blik die je erboven aantreft als je eindelijk je ogen kan losrukken en weer iets naar boven richt.
Hummena hummena hummena.
* Biertje aanbieden aan Carooltje doetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]doe mij er ook eentje heb wel zin in een biertje
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
en daar ben ik weer, handig, je licht aan laten
Dat schiet niet op inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
en daar ben ik weer, handig, je licht aan laten
Geen wonder dat ik niks meer krijgquote:
Het is allemaal in het kader van het G72-verjaardagscadeau-idee natuurlijk. Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
En omdat het zo lief is zal geen opmerking maken over oude mannetjes en jonge meisjes borsten![]()
mmm jammie tnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
* Biertje aanbieden aan Carooltje doet*
Rosé biertje?
mijn eerste keerquote:
haha nog een ontmaagding vandaagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
mijn eerste keer![]()
vind het wel wat hebben, draai je de sleutel om.. niks... hmmmm.. voor de zekerheid nog een keertje.... weer niks......
hey waarom zie ik daar mijn lichtschakelaar omhoog staan?![]()
en toen moest ik heel hard lachen, dat dat mij gebeurd
Ik kon toch altijd redelijk goed de weg vinden op een squashbaan, maar als ik dan voor het eggie tegen een vrouw moest spelen, vergat ik altijd naar de squashbal te kijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tieten
maar het zijn idd wel mn sterke punten
JIJ !!quote:
Daar hoef ik helemaal geen bevestiging over hoor dat weet ik zo ook welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal niet, vraag maar aan ieder ander
wat zijn jullie lief voor me vandaag jongensquote:
je snapt wel dat je vriendje er dan gratis bij kado krijgt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het kader van het G72-verjaardagscadeau-idee natuurlijk. Doe er je voordeel mee.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat zijn jullie lief voor me vandaag jongens
Dat kleine balletje kan je nog wel eens over de borst zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kon toch altijd redelijk goed de weg vinden op een squashbaan, maar als ik dan voor het eggie tegen een vrouw moest spelen, vergat ik altijd naar de squashbal te kijken.
Slijmballen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
wat zijn jullie lief voor me vandaag jongens
Opgelostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik niks meer krijg
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]doe mij er ook eentje heb wel zin in een biertje
nou dat zit ook helemaal goed want ik vind koken en vooral bakken kei tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slijmballen.Het liefst zien ze je gewoon achter het fornuis hun kostje klaarmaken. Wat natuurlijk ook gewoon hoort. Maak maar een lekkere appeltaart of zo voor de heer des huizes.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar hoef ik helemaal geen bevestiging over hoor dat weet ik zo ook wel
Ben meer een kontjesman, dus ik speelde graag de lage korte bal voor m'n tegenstandster.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
Dat kleine balletje kan je nog wel eens over de borst zien.
blegh ik lust geen bier maar vanavond ga ik cocktails drinkenquote:
Boksquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ben meer een kontjesman, dus ik speelde graag de lage korte bal voor m'n tegenstandster.
Vrouwen die bier drinken zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik lust geen bier maar vanavond ga ik cocktails drinken![]()
quote:
Mooi. De ware liefde van de man gaat natuurlijk door de maag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
nou dat zit ook helemaal goed want ik vind koken en vooral bakken kei tof
Blue Oceanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik lust geen bier maar vanavond ga ik cocktails drinken![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Boks
[..]
Vrouwen die bier drinken zijn![]()
Trouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat zit ook helemaal goed want ik vind koken en vooral bakken kei tof
?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:26 schreef Rauw. het volgende:
Boks
je hebt smaak!quote:
laten we beginnen met meetenquote:
Wijn,cocktails & Mixjes vrouwen genieten mijn voorkeur over het algemeenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt niet. Niet van die zeikerige wijn-wijven met hun tutmaniertjes. Gewoon vrouwen waarmee je kunt ouwehoeren en waarmee je bier kunt drinken zijn veel leuker.
box ouwe!quote:
vrouwensmaak wat dat betreft, aldus de vriendenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt smaak!
ik heb uiteraard mn eigen roze cocktail shaker
vreemd, die vrouwen ken ik ook, maar dan wijndrinkendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Gewoon vrouwen waarmee je kunt ouwehoeren en waarmee je bier kunt drinken zijn veel leuker.
en waarom zou je alleen met mensen die bier drinken kunnen ouwehoeren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wijn,cocktails & Mixjes vrouwen genieten mijn voorkeur over het algemeen
Zeg maar waar en wanneer.quote:
Ik word ook vervloekt door mijn vriendenploeg dat ik vaak aan de cocktails en mixjes zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
vrouwensmaak wat dat betreft, aldus de vrienden![]()
Ik weet gewoon wat lekker is
Uiteraard is dat een hoax.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
vreemd, die vrouwen ken ik ook, maar dan wijndrinkend
nou laten we dan maar zo snel mogelijk afspreken als ik terug ben in nederlandquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en waarom zou je alleen met mensen die bier drinken kunnen ouwehoeren?
Jij bent ook flink aan het rondsletteren hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou laten we dan maar zo snel mogelijk afspreken als ik terug ben in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |