abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17596026
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:59 schreef kelsey het volgende:
nee maar je kan ze wel irriteren .
als ze echt geen reactie op een vraag mogen geven mag je ook niet de vraag anders formuleren doe je dat wel dan kunnen ze geirriteerd worden.
Maar meestal zijn je gidsen er om je te helpen
Nou ja, mijn gids kan soms ook wel geirriteerd raken, hij irriteert mij soms ook wel. Meestal zit hij gewoon te klieren.
Tap tap tap
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:20:02 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17597405
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 12:53 schreef kelsey het volgende:
heb je er ervaring mee piet?
Heb nog een fijn partijtje esotherische paardevijgen en wat krachtig himalaya zout, intresse? Doe ik er een droomvanger bij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_17601165
moet ik daar op reageren piet dacht het niet
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:51:58 #129
45206 Pietverdriet
pi_17603022
Waarom geloof je niet in esotherische paardevijgen en Himalayazout, maar wel in Pendelgezwendel?
pi_17603717
ik heb eerder het idee dat jij er allemaal niet zo in gelooft
pi_17607203
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:30 schreef kelsey het volgende:
nee ik bedoel ook niet dat er iemand bij komt kijken maar begeleiders van boven af.
als je nl paranormaal begaafd bent krijg je hulp van boven af .
ik zelf heb ze nl wel de belangrijkste is voor mij iris en van haar krijg ik ook de antwoorden door met pendelen.
en wat betreft een quijabord dat heb ik een keer gedaan toen ik jong was en dat is mij heel slecht bevallen ik raad het dan ook anderen af om er aan te beginnen
Ik snapte al meteen wat je bedoelde. Mijn antwoord is nog steeds : ik doe pendelen alleen, zonder gids, begeleider, geest or whatever.

Overigens denk ik niet dat je altijd hulp van elders krijgt als je paranormaal begaafd bent. Ik ben van mening dat dat uit jezelf komt, uit een deel van jezelf wat goed ontwikkeld is.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17607937
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 20:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik snapte al meteen wat je bedoelde. Mijn antwoord is nog steeds : ik doe pendelen alleen, zonder gids, begeleider, geest or whatever.

Overigens denk ik niet dat je altijd hulp van elders krijgt als je paranormaal begaafd bent. Ik ben van mening dat dat uit jezelf komt, uit een deel van jezelf wat goed ontwikkeld is.
ja daar heb je gelijk aan maar in een aantal gevallen kan je hulp vragen of krijgen
  dinsdag 9 maart 2004 @ 21:27:00 #133
45206 Pietverdriet
pi_17608188
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef kelsey het volgende:
ik heb eerder het idee dat jij er allemaal niet zo in gelooft
So?
Moet dat dan?
Of mag je alleen Himalayazout en esoterische paardevijgen verkopen als je er in geloofd?
pi_17608357
nee hoor piet maar het klinkt alsof je er niet in gelooft.
maar vraagje heb je zelf wel eens een ervaring op dit gebied gehad?
  vrijdag 12 maart 2004 @ 01:41:15 #135
45206 Pietverdriet
pi_17659744
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef kelsey het volgende:
nee hoor piet maar het klinkt alsof je er niet in gelooft.
maar vraagje heb je zelf wel eens een ervaring op dit gebied gehad?
zie de relevantie van je vraag niet.
pi_17668338
mijn vraag is dus: of jij wel ervaring op het paranormaal gebied hebt?
  vrijdag 12 maart 2004 @ 17:31:50 #137
84328 Lllaura
painting pictures
pi_17671331
Ik vraag me weleens af waarom 'paranormale energie' op zo'n omslachtige manier moet worden geuit.

Waarom een steentje aan een touwtje als je iets wilt weten? Is er nou echt geen makkelijkere en vooral dúidelijkere manier voor die energie om naar buiten te komen?

Waarom moeilijk doen met een glas en een bord met letters als we geesten op willen roepen? Kunnen die geesten zich nou écht niet op een geloofwaardigere manier tonen?

Waarom komen dit soort dingen alleen op zo'n onduidelijke en vooral weerlegbare manier naar buiten?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_17671796
tja waarom je het allemaal niet makkelijker kan zal niemand weten alleen is het wel zo dat wij op deze manier contact kunnen vragen .
ze komen trouwens alleen maar als ze het zelf willen en niet omdat jij het wil.
maar op zich is het een goeie vraag en mischien weet iemand er wel een antwoord op te geven
  vrijdag 12 maart 2004 @ 20:49:00 #139
45206 Pietverdriet
pi_17675715
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 17:55 schreef kelsey het volgende:
tja waarom je het allemaal niet makkelijker kan zal niemand weten alleen is het wel zo dat wij op deze manier contact kunnen vragen .
En het een prima manier is met veel hocus pocus mensen makkelijk te beflikkeren.
pi_17689448
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En het een prima manier is met veel hocus pocus mensen makkelijk te beflikkeren.
het heeft niks met hocus pocus te maken hoor maar mischien dat jij het antwoord wel weet zo ja dan ben ik heel erg benieuwd naar je antwoord
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:48:56 #141
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_17689634
Ik denk dat je beter kunt mediteren en vragen of je gidsen je helpen antwoorden te krijgen, dan dat je meteen idd hulpmiddelen gaat gebruiken.
Hulpmiddelen zoals een pendel zijn heel erg leuk, maar ik denk dat je er pas wat aan hebt, als je op je innerlijk vertrouwd. Want ook dan pas zul je het voor jezelf geloven. Want wat heb je er aan dat je pendel iets zegt, en dat je dan dus nog twijfelt omdat het misschien is wat je zo graag wilt?
Neem van mij aan, dat juist als je dat denkt, zal het laatste waar zijn. (sorry)

Probeer gewoon lekker wat te mediteren met een rustig muziekje, stel 1 vraag (aan jezelf of aan je gidsen) en het antwoord komt dan op een manier zodat het bij jou ook echt binnenkomt. (en reken dan niet meteen op dezelfde dag, maar in de loop van de week)
Zoals bijv. in een droom, iets dat je op tv ziet, of leest, of het wordt bijv. zomaar ineens door iemand gezegd vanuit het niets.

Maar goed, dit is natuurlijk mijn mening, ieder mag er het zijne van denken.
Succes in elk geval!!!!
No more games, no more drama...
  zaterdag 13 maart 2004 @ 17:54:34 #142
45206 Pietverdriet
pi_17690752
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:37 schreef kelsey het volgende:

[..]

het heeft niks met hocus pocus te maken hoor maar mischien dat jij het antwoord wel weet zo ja dan ben ik heel erg benieuwd naar je antwoord
42
:-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')