Nou ja, mijn gids kan soms ook wel geirriteerd raken, hij irriteert mij soms ook wel. Meestal zit hij gewoon te klieren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:59 schreef kelsey het volgende:
nee maar je kan ze wel irriteren .
als ze echt geen reactie op een vraag mogen geven mag je ook niet de vraag anders formuleren doe je dat wel dan kunnen ze geirriteerd worden.
Maar meestal zijn je gidsen er om je te helpen
Heb nog een fijn partijtje esotherische paardevijgen en wat krachtig himalaya zout, intresse? Doe ik er een droomvanger bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:53 schreef kelsey het volgende:
heb je er ervaring mee piet?
Ik snapte al meteen wat je bedoelde. Mijn antwoord is nog steeds : ik doe pendelen alleen, zonder gids, begeleider, geest or whatever.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:30 schreef kelsey het volgende:
nee ik bedoel ook niet dat er iemand bij komt kijken maar begeleiders van boven af.
als je nl paranormaal begaafd bent krijg je hulp van boven af .
ik zelf heb ze nl wel de belangrijkste is voor mij iris en van haar krijg ik ook de antwoorden door met pendelen.
en wat betreft een quijabord dat heb ik een keer gedaan toen ik jong was en dat is mij heel slecht bevallen ik raad het dan ook anderen af om er aan te beginnen
ja daar heb je gelijk aan maar in een aantal gevallen kan je hulp vragen of krijgenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik snapte al meteen wat je bedoelde. Mijn antwoord is nog steeds : ik doe pendelen alleen, zonder gids, begeleider, geest or whatever.
Overigens denk ik niet dat je altijd hulp van elders krijgt als je paranormaal begaafd bent. Ik ben van mening dat dat uit jezelf komt, uit een deel van jezelf wat goed ontwikkeld is.
So?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef kelsey het volgende:
ik heb eerder het idee dat jij er allemaal niet zo in gelooft
zie de relevantie van je vraag niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:31 schreef kelsey het volgende:
nee hoor piet maar het klinkt alsof je er niet in gelooft.
maar vraagje heb je zelf wel eens een ervaring op dit gebied gehad?
En het een prima manier is met veel hocus pocus mensen makkelijk te beflikkeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:55 schreef kelsey het volgende:
tja waarom je het allemaal niet makkelijker kan zal niemand weten alleen is het wel zo dat wij op deze manier contact kunnen vragen .
het heeft niks met hocus pocus te maken hoor maar mischien dat jij het antwoord wel weet zo ja dan ben ik heel erg benieuwd naar je antwoordquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het een prima manier is met veel hocus pocus mensen makkelijk te beflikkeren.
42quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:37 schreef kelsey het volgende:
[..]
het heeft niks met hocus pocus te maken hoor maar mischien dat jij het antwoord wel weet zo ja dan ben ik heel erg benieuwd naar je antwoord
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |