quote:Ik weet, maar k mag in huis altans waar ik nu ben, niets branden
Op woensdag 21 mei 2003 21:12 schreef spookie het volgende:[..]
quote:Tja maar als je weet dat een steen persoonsgebonden is qua werking / effect.......je kunt mensen door ze een verkeerde steen te geven juist minder maken dan beter!
Op woensdag 21 mei 2003 19:00 schreef spookie het volgende:[..]
Berkristal gebruik ik meestal ik weet niet me favoriete steen denk ik?
Kan ook met een goud of zilverkettingje.
Let dus altijd op met het advies over stenen wat je zegt en voor advies geeft.....tis maar een tip geen aanval!!!
Groet,
Lauwrence
quote:Met volle maan worden niet alleen stenen opgeladen maar ook levende wezens kunnen zich daardoor opladen (k ben met reiki bezig)
Op woensdag 21 mei 2003 20:39 schreef spookie het volgende:[..]
Nee ik niet de maan schijnt ook echt recht in me gzicht in me slaapkamer zeg maar
Dus het zou heel goed kunnen dat als je in maanlicht ligt je inderdaad niet in slaapkomt omdat je energie toeneemt ipv af voor het slapen :-)
quote:Ik ziet het niet als een aanval,
Op woensdag 21 mei 2003 21:16 schreef cyberbull het volgende:[..]
Tja maar als je weet dat een steen persoonsgebonden is qua werking / effect.......je kunt mensen door ze een verkeerde steen te geven juist minder maken dan beter!
Let dus altijd op met het advies over stenen wat je zegt en voor advies geeft.....tis maar een tip geen aanval!!!
Groet,
Lauwrence
maar ik weet dat bergkristal werkt bij mij, andere stenen heb ik uitgebrobeerd in me hand te houden en gaan branden in me hand als ze niet bij me passen
en dat had ik met bergkristal niet en met tijger oog heb ik het ook niet
quote:Is het hier dus mee eens, maar je moet je eigen stenen uitzoeken, d.m.v ze zelf vast te houden en te voelen of het de juiste voor je is, dan word ie of heel warm of heel koud, of je krijgt tintelingen in je handen, als er niets gebeurd heb je vaak op dat moment niet zoveel aan je steen/cristal
Op woensdag 21 mei 2003 21:16 schreef cyberbull het volgende:[..]
quote:Misschien had je dat er even duidelijk bij moeten zetten....zie een van me vorige reply's over stenen :-)
Op woensdag 21 mei 2003 20:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Hmmzz, die loopt al een tijdje... Amethist was tussen haakjes, omdat die bij mij past (althans volgense de "vage" regeltjes van mineralen en edelstenen) Dus op mij gebasseerd en niets te doen met de topicopener
Groet,
Lauwrence
quote:waar loop jij je druk om te maken in een topic door iemand anders aangemaakt dan jij???????????
Op woensdag 21 mei 2003 21:01 schreef Kingofsorrow het volgende:
Fijn, leuk, knus, maar doe dat dan ff niet in iemand anders zijn topic
De discussie wordt hierdoor juist interresant want zo blijft ie leven en komt er meer en meer informatie en worden we allemaal iets wijzer...ook al wijkt men dan zo nu en dan van de topic af!
|Groet,
Lauwrence
quote:Mooi dan lijkt het erop dat je voor jezelf de juiste stenen hebt gevonden....
Op woensdag 21 mei 2003 21:18 schreef spookie het volgende:[..]
Ik ziet het niet als een aanval,
maar ik weet dat bergkristal werkt bij mij, andere stenen heb ik uitgebrobeerd in me hand te houden en gaan branden in me hand als ze niet bij me passen
en dat had ik met bergkristal niet en met tijger oog heb ik het ook niet
wist je dat er tussen bergkristal en bergkristal ook nog es verschil kan zijn of ie goed bij je werkt of niet???????
Groet,
Lauwrence
PS ik vind niet dat spookie en amel zeiken vind ut prima zo!
quote:Je kunt het ook anders testen als je een steen voor iemand haalt....
Op woensdag 21 mei 2003 21:18 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Is het hier dus mee eens, maar je moet je eigen stenen uitzoeken, d.m.v ze zelf vast te houden en te voelen of het de juiste voor je is, dan word ie of heel warm of heel koud, of je krijgt tintelingen in je handen, als er niets gebeurd heb je vaak op dat moment niet zoveel aan je steen/cristal
Neem de steen die je denkt dat goed voor diegene is en neem er een andere die je goed lijkt bij...
Neem de persoon diep in gedachten en vraag welke steen het meest geschikt is voor die persoon....de hand di door een sort van kracht naar beneden wordt gedrukt (je voelt het wel als je het test) is de meest geschikte steen die je op dat moment in handen hebt.......(test maar es met 2 bergkristallen ofzo...)
Groet,
Lauwrence
quote:Nee dat wist ik niet eerlijk gezegd ik heb een armband van berkristal en een ketting van tijgeroog
Op woensdag 21 mei 2003 21:22 schreef cyberbull het volgende:[..]
Mooi dan lijkt het erop dat je voor jezelf de juiste stenen hebt gevonden....
wist je dat er tussen bergkristal en bergkristal ook nog es verschil kan zijn of ie goed bij je werkt of niet???????
Groet,
Lauwrence
PS ik vind niet dat spookie en amel zeiken vind ut prima zo!
quote:Zie me post hiervoor zou ik haast zeggen :-) zelfs als je 2 zelfde stenen vasthebt zal de ene beter werken bij jou dan de andere.......ga op je gevoel af bij de keuze!
Op woensdag 21 mei 2003 21:25 schreef spookie het volgende:[..]
Nee dat wist ik niet eerlijk gezegd ik heb een armband van berkristal en een ketting van tijgeroog
voelen allebij goed.
Groet,
Lauwrence
[edit] typo[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 21-05-2003 21:27]
quote:K ben dan ook blij dak op mezelf woon me ma staat er zeer open voor waar ik mee bezig ben (Reiki mastergraad) maar me pa die moet er niks van
Op woensdag 21 mei 2003 21:23 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Zow dan heb jij het goed voor elkaar, me ouders weten dus niet zo veel af van deze dingen maar willen het voor mij iets te graag er meer van weten dus heb ik ze constand om me heen hangen, niet echt prettig want ze zullen het toch niet leren, mijn gaves enzo en over wicca en paganisme, reiki en dergelijke
Groet,
Lauwrence
PS misschien een idee om een kristallen topc te openen zover die er nog niet is.......dit is meer over kristallen dan over pendelen opt moment ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 21-05-2003 21:31]
quote:k heb inmiddels een topic over kristallen geopend zodat deze gewoon over pendelen kan doorgaan :-)...
Op woensdag 21 mei 2003 21:30 schreef cyberbull het volgende:
PS misschien een idee om een kristallen topc te openen zover die er nog niet is.......dit is meer over kristallen dan over pendelen opt moment
hier:
Groet,
Lauwrence
quote:Ach meisje dat is echt rot gaat het wel met je
Op woensdag 21 mei 2003 21:41 schreef Aprillady het volgende:
Ik pendel ook vaak. Mijn vriend zou bij me blijven wonen. Maar afgelopen maandag is hij bij me weggegaan
quote:niet echt
Op woensdag 21 mei 2003 21:46 schreef spookie het volgende:[..]
Ach meisje dat is echt rot gaat het wel met je
quote:Tja....k had je graag geholpen als je dat eventueel had gewild (ik heb master dus kan over afstand helende energieen sturen naar iemand(dit kan vanaf de 2e graad reiki)) maar heb het advies van me master gehad ff te wachten met behanelen daar ik net me 3e graad (masterschap) initiatie / inwijding heb gehad en moet leren met de energieen te werken zodat ik niet overweldigd wordt door me nieuwe toegenomen energieen :-)
Op woensdag 21 mei 2003 21:49 schreef Aprillady het volgende:[..]
niet echt
Je kunt je knap raar voelen van al die energieen dat weet ik wel.....tis enblijft iets positiefs en dit gebeurt eigenloijk alleen bij inwijding dat je je raar kan gaan voelen :-)
Groet,
Lauwrence
quote:LLigt eraan hoe je gependelt hebt........
Op woensdag 21 mei 2003 21:53 schreef Aprillady het volgende:
nu pendel ik en het zegt dat mijn vriend binnen 2 weken weer contact met me opneemt om wat leuks te gaan doen. En ook dat hij me mist en van me houd. En hij wil later wel een relatie opbouwen met me, want nu ging het te snel.
Verteld de pendel nu de waarheid of alleen wat ik wil horen?
Heb je gependelt met je wil in de hoop dat dan kun je niet uitgaan van een zuiver antwoord....dan beinvloed je de pendel met je wil en krijg je dus te zien / horen wat je wilt!
Tis moeilijk maar probeer je gevoel en je wil es uit te schakelen en pendel es opnieuw en kijk wat er dan uitkomt :-)
Groet,
Lauwrence
quote:Bedankt. dat ga ik proberen. jammer dat je me niet verder kunt helpen. ik wou dat ik in de toekomst kon kijken. dan was ik een stuk rustiger
Op woensdag 21 mei 2003 21:56 schreef cyberbull het volgende:[..]
LLigt eraan hoe je gependelt hebt........
Heb je gependelt met je wil in de hoop dat dan kun je niet uitgaan van een zuiver antwoord....dan beinvloed je de pendel met je wil en krijg je dus te zien / horen wat je wilt!Tis moeilijk maar probeer je gevoel en je wil es uit te schakelen en pendel es opnieuw en kijk wat er dan uitkomt :-)
Groet,
Lauwrence
quote:ja en zels dan ga je er niet beter op voelen, dingen weten die uit gaan komen, niet echt prettig moet ik zeggen, maar soms wel handig idd
Op woensdag 21 mei 2003 21:58 schreef Aprillady het volgende:[..]
Bedankt. dat ga ik proberen. jammer dat je me niet verder kunt helpen. ik wou dat ik in de toekomst kon kijken. dan was ik een stuk rustiger
quote:ken jij niet voor me pendelen?
Op woensdag 21 mei 2003 21:56 schreef cyberbull het volgende:[..]
LLigt eraan hoe je gependelt hebt........
Heb je gependelt met je wil in de hoop dat dan kun je niet uitgaan van een zuiver antwoord....dan beinvloed je de pendel met je wil en krijg je dus te zien / horen wat je wilt!Tis moeilijk maar probeer je gevoel en je wil es uit te schakelen en pendel es opnieuw en kijk wat er dan uitkomt :-)
Groet,
Lauwrence
quote:Nee lieverd ik denk dat je het zelf moet doen, maar ga eerst wat rust in je zelf vinden en probeer het dan nog een keer proberen
Op woensdag 21 mei 2003 22:05 schreef Aprillady het volgende:[..]
ken jij niet voor me pendelen?
quote:K zou je misschien wel kunnen helpen de boel weer een beetje op de rail te krijgen maar dan zal ik ff moeten wachten tot me initiatie klaar is...duurt nog paar daagjes :-) en ik mag wel maar werd geadviseerd mo niet te doen op dit moment.....
Op woensdag 21 mei 2003 21:58 schreef Aprillady het volgende:[..]
Bedankt. dat ga ik proberen. jammer dat je me niet verder kunt helpen. ik wou dat ik in de toekomst kon kijken. dan was ik een stuk rustiger
Groet,
Lauwrence
quote:ok zal ik doen.
Op woensdag 21 mei 2003 22:07 schreef spookie het volgende:[..]
Nee lieverd ik denk dat je het zelf moet doen, maar ga eerst wat rust in je zelf vinden en probeer het dan nog een keer proberen
je bent nu te emotioneel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |