Jawel. Ikquote:
Sinds dat jij gisteravond mijn hart gebroken hebt niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sinds dat jij gisteravond mijn hart gebroken hebt niet meer.
Ik stuur je straks wel een PM-etjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Alleen kalmte kan je reddenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
daar zijn we weer... pff had net ff spoedoverleg.... dat klinkt dan altijd zo van paniek! paniek! maar valt altijd enorm mee achteraf haha
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sinds dat jij gisteravond mijn hart gebroken hebt niet meer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef Howl het volgende:
Ik wil ook geadoreerd worden!
begin mij maar alvast te adoreren danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef Kuwaro het volgende:
Ik adoreer geen 27's![]()
Voor mij is maximum 25/26![]()
Nu al een topic verder, het gaat hier goed
Dan ook er even bijzeggen dat hij het niet meer doet hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand een Volkswagen Polo uit 1995 kopen?
150 ¤quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand een Volkswagen Polo uit 1995 kopen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Even iets zeer onnuttig's uit gezocht en het resultaat is:
het richtsnoer meisje ligt
cue girl lie
Dus, cue uitleg hoe je bij je naam kwam?
* Kuwaro adoreert CGquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
begin mij maar alvast te adoreren dan
Wel schattig natuurlijkquote:
quote:
Oké, duidelijk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn naam komt van m'n ex af.. hij snookert heel veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Gelukkig heet je geen Snookergirllie, Cuegirllie is veel mooierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn naam komt van m'n ex af.. hij snookert heel veel
Net een nieuw huis die jonge ventjes, je kunt ze nog helemaal zelf inrichtenquote:
jaa zeker vandaar net ff lekker bakkie koffie en een peukiequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:28 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké, duidelijk!Voor jou de uitgebreide versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Hoe jong bent u dan schoonheidquote:
Hoort allemaal bij het verwerkingsproces van die zware vergaderingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa zeker vandaar net ff lekker bakkie koffie en een peukie
Daar moet je wel iets voor doen.quote:
Dankje, vind ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:28 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Gelukkig heet je geen Snookergirllie, Cuegirllie is veel mooier![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Net een nieuw huis die jonge ventjes, je kunt ze nog helemaal zelf inrichten
Hij rijdt nog wel. Alleen de vijfde versnelling doet het niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ook er even bijzeggen dat hij het niet meer doet he
Kon hij een beetje stoten met zijn keu danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dankje, vind ik ook
Komt trouwens doordat hij zichzelf vaak Keubal noemde, bedenk ik me net ineens.
Hoeft niet, zo hard kan je toch niet met een poloquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij rijdt nog wel. Alleen de vijfde versnelling doet het niet meer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor jou de uitgebreide versieOh ik dacht altijd dat het keu was oké duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Je haar vind ik echt super mooiquote:
Is het ook, maarja, vrouw hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat het keu was oké duidelijk.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Kon hij een beetje stoten met zijn keu dan
Eight-ball
De engelse benaming?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat het keu was oké duidelijk.
Direct zeggen "wat heb jij een stel lekkere tetten zeg !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doe jij het haar, dan wil ik de rest wel![]()
quote:
Wat een niveau zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Direct zeggen "wat heb jij een stel lekkere tetten zeg !" staat niet al te charmant
Het totaalplaatje moet kloppen, en het kloptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Direct zeggen "wat heb jij een stel lekkere tetten zeg !" staat niet al te charmant
Dat is waar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoeft niet, zo hard kan je toch niet met een polo
quote:
Me vader is ouderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Avh, het is wel eerlijk
En ik probeer juist voor het eerst in 7 jaar eens niet een jongere man te scoren
Is mijn timing goed om nu een tvp te plaatsen, in de vorm van de vraag of mijn timing goed is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Avh, het is wel eerlijk
En ik probeer juist voor het eerst in 7 jaar eens niet een jongere man te scoren
Nee, probeert u het later nog eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is mijn timing goed om nu een tvp te plaatsen, in de vorm van de vraag of mijn timing goed is?
Dat je er gewoon super goed uitziet wil niet zeggen dat je met de meningdragende maar een relatie moet aanknopen toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Avh, het is wel eerlijk
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
Is mijn timing goed om nu een tvp te plaatsen, in de vorm van de vraag of mijn timing goed is?
Saai werk he, systeembeheerder zijndequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef KudFokker het volgende:
Wat een sááái werk vandaag.
Nieuwe image op een PC zetten, aanmelden op het domein.
Nieuwe image op USB, volgende PC.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat je er gewoon super goed uitziet wil niet zeggen dat je met de meningdragende maar een relatie moet aanknopen toch?![]()
Ik ken bijvoorbeeld ook hele mooie vrouwen waar ik voor geen goud iets mee wil hebben
Maar wel bijvoorbeeld een beschuitje eten zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat je er gewoon super goed uitziet wil niet zeggen dat je met de meningdragende maar een relatie moet aanknopen toch?![]()
Ik ken bijvoorbeeld ook hele mooie vrouwen waar ik voor geen goud iets mee wil hebben
Normaal is het wel echt hartstikke leukquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Saai werk he, systeembeheerder zijnde, ik heb dat ook paar maanden gedaan
Nope, ik heb mezelf voorgenomen dat ik wel echt wat voor iemand moet voelen voortaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar wel bijvoorbeeld een beschuitje eten zeker?!
Voordat je een beschuitje gaat eten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, ik heb mezelf voorgenomen dat ik wel echt wat voor iemand moet voelen voortaan
In je uppiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Normaal is het wel echt hartstikke leuk
Ik zit nu alleen de hele week in me eentje
Nog 3 PC's en ik ben klaar
Je bent 21, have some hormonesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, ik heb mezelf voorgenomen dat ik wel echt wat voor iemand moet voelen voortaan
Viel te proberen, had ik lekker goedkoop een autootje gehadquote:
quote:
Ik probeer mezelf ook alleen een beetje christelijk neer te zetten hierquote:
Als de versnellingsbak echt kapot is dan heb je er niks meer aan. Nu rijdt hij nog.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Viel te proberen, had ik lekker goedkoop een autootje gehad
Tenminste als er geen andere grote dingen kapot zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik was zaterdag in die tent waar we uitgingen even aan het roken in 1 van die rookkamers
En er was een meisje waar ik al een tijdje naar sta te kijkenhet leek op het eerste ogenblik echt precies me type.
Staat ze opeens heel overdreven in haar tasje te zoeken en in haar broekzakken te voelen.
Dus ze keek me aan, ik haalde me wenkbrauwen op.
Kwam ze naar me toe en vroeg ze "heb jij een aansteker ?"
Dus ik zeg "Nee, maar wel een insteker"
Liep ze zo weg:
Sorry, maar als je daar niet om kan lachen ben je echt me type niet
Dat heb ik ook een paar maanden gedaan, op een school waar ze SPW én een kapperopleiding gavenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
In je uppie![]()
Ik zou mezelf dood vervelen![]()
Gelukkig was ik systeembeheerder bij een middelbare school![]()
Dus ik had mij wel vermaakt
Kan er nou ook niet bepaald om lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik was zaterdag in die tent waar we uitgingen even aan het roken in 1 van die rookkamers
En er was een meisje waar ik al een tijdje naar sta te kijkenhet leek op het eerste ogenblik echt precies me type.
Staat ze opeens heel overdreven in haar tasje te zoeken en in haar broekzakken te voelen.
Liep ze zo weg:
Kerelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Liep ze zo weg:
Die grap was natuurlijk ook té slechtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Liep ze zo weg:
Maar dat is wel te fixenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de versnellingsbak echt kapot is dan heb je er niks meer aan. Nu rijdt hij nog.
Tsja die grap is wel erg flauw.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
Liep ze zo weg:
Gelukkig val ik ook niet op mannenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan er nou ook niet bepaald om lachen eigenlijk
Welke velgen ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef rival het volgende:
KF, had je nog interesse in de velgen?
en tijn, wat voor auto heb je?
meer dan eenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig val ik ook niet op mannen
Dat is waar. Maar dat gaat waarschijnlijk meer kosten dan die auto nog waard is. En wat is het volgende dat kapot gaat. Komt hij dit jaar nog door de APK. Dit zijn allemaal dingen waarover ik nu moet nadenken.quote:
jij heb toch een aygo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Welke velgen ?
Denk dat je iemand anders bedoelt
Poloquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:55 schreef rival het volgende:
KF, had je nog interesse in de velgen?
en tijn, wat voor auto heb je?
Het lijkt me ook sterk dat je daarmee vrouwen kan scorenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig val ik ook niet op mannen
Ik kan het gerust goedkoper voor je regelen dan wat je nu krijgt aangeboden....quote:
Vorig jaar ook zo een motor gekocht voor een prikkie. Schakelbak was ook kapot. Ik heb hem helemaal uit elkaar gesleuteld bleek het iets heel simpels te zijn dat kapot wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat gaat waarschijnlijk meer kosten dan die auto nog waard is. En wat is het volgende dat kapot gaat. Komt hij dit jaar nog door de APK. Dit zijn allemaal dingen waarover ik nu moet nadenken.
Ga ik mijn auto laten maken en hoop dat ik er nog een tijdje mee kan rijden. Koop ik en andere.
een lease bakkiequote:
Het was ook niet om te scoren hoor, ik zat die avond totaal niet achter vrouwen aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat je daarmee vrouwen kan scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |