abonnement Unibet Coolblue
pi_3751262
quote:
Op zondag 07 april 2002 17:03 schreef Liejannuh het volgende:

Gelukkig heb ik er nooit een video van gezien!


OMG, das waar ook, die van mij is ook opgenomen
Best wel erg
Nou ja, euk voor het nageslacht. toch maar eens bellen met school of er nog een kopietje van is te krijgen...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  FOK!fossiel zondag 7 april 2002 @ 17:16:59 #52
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3751268
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 23:07 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb in groep 8 de musical Bos van Bijster gedaan, in de rol van "Johan".
die hebben wij ook gedaan (ondertussen ook al weer ruim 14jaar terug). Heeft iemand deze toevallig nog? Ik heb al eens lopen zoeken op internet maar nooit gevonden. Puur uit jeugdsentiment ben ik er op naar zoek.
pi_3751289
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 23:49 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

Ik heb ff flink nagedacht en het ik weet de titel weer Vlieg op!

Nu komen er zelfs weer van die liedjes naar boven enzo


Ik wou het je net gaan zeggen, maar je kon de titel zelf al herinneren.
* keeper heeft ook Vlieg Op gedaan
* keeper was MacTravel (ik wilde eigenlijk een andere rol, Harry de Neus oid, maar die ging naar iemand anders )

Stond ik daar in mn hawaii-shorts (van mn vader), met een t-shirt, stijl: i've been to Amsterdam, but I can't remember (van mn vader) en een stropdas (van mn vader )
Kleuterje op 1e rij: heeej, hij heeft Ajax-sokken aan

En omdat we de musical deden op mn verjaardag was de hele klas het er over eens dat ik ook de aankondiging mocht doen (geachte dames en heren, groep 8 presenteert bladiebla )

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3751296
quote:
Op zondag 07 april 2002 17:16 schreef cptmarco het volgende:

[..]

die hebben wij ook gedaan (ondertussen ook al weer ruim 14jaar terug). Heeft iemand deze toevallig nog? Ik heb al eens lopen zoeken op internet maar nooit gevonden. Puur uit jeugdsentiment ben ik er op naar zoek.


Als ik nog eens tijd heb scan ik mijn scriptboekje wel in, of ik tik het over
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  FOK!fossiel zondag 7 april 2002 @ 17:22:17 #55
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3751336
quote:
Op zondag 07 april 2002 17:18 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Als ik nog eens tijd heb scan ik mijn scriptboekje wel in, of ik tik het over


*kijkt WheeleE lief aan

Dat zou geweldig zijn.

pi_3751856
Ik heb Jackpot gedaan. Ik had de hoofdrol van de oma die de jackpot had gewonnen. Maar ik moest hem wel delen. Ik had de tekst helemaal uit mn bolletje geleerd en ik oefende met cassettebandjes waarop ik de andere rollen had ingesproken.

Oh, en ik had de solo over mijn kat die gejat werd door twee dombo's die mijn fortuin af wilde nemen.

'Dat is Floddertje mijn kat,
de allerliefste schat
voor niets en niemand wil ik hem kwijt...'

Ofzowiets..

Was leuk..

Marjolein

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  zondag 7 april 2002 @ 18:31:11 #57
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_3751901
Ik was even de naam kwijt, maar ik heb even gesnuffeld op internet en de musical waar ik ingespeeld heb een jaar of tien geleden was dus Nét op tijd.
Ik had 2 kleine rolletjes. Die van kok en van muzikant geloof ik... ik heb er trouwens nog wel fotos van. Ik zal ze opzoeken en even plaatsen
quote:
Nèt op tijd!
Dialogen en Liedteksten: Marian van Gog - Muziek: Hans Peters jr. en Ton Kerkhof © 1991

In deze gezellige musical maakt u kennis met het saaiste bejaardenhuis van Nederland. Vreemd? Welnee! Het ligt immers niet aan de bewoners, die zijn absoluut niet saai! Hoewel er van alles aan het huis mankeert zouden de bewoners niet weg willen. Was er maar geld om alles op te knappen. Juffrouw Knoop, de directrice, heeft al een makelaar in de arm genomen om de boel te verkopen. Even dreigt alles in de soep te lopen totdat de grootvader van juffrouw Knoop uitkomst biedt. Hoe? Gewoon, een vooruitziende blik!


edit: foto

[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 07-04-2002 22:34]

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 7 april 2002 @ 18:35:23 #58
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_3751928
Volgens mij heette het 'niet goed geld terug'. Weet het niet zeker meer, maar ging over een of ander warenhuis, en ik was die knakker van de snoepafdeling. Ik mocht dus lekker tijdens de voorstelling snoep vreten

ben toen nog vet in de lach geschoten, was wel koel

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 7 april 2002 @ 18:40:20 #59
25720 ForumGod
Fuck Bernie Ecclestone
pi_3751982
vorig jaar:
Koning van Katoren
[b]BernieEcclestone(Fok!user)[/b],[i]Juan Pablo Montoya en Williams hand in hand kontkamaraden[/i]
pi_3752002
ik weenie meer hoe die heette
maar ging over kinderen in rio de janero ofzo...
en mijn meester vond me perfect voor de rol als hoerige secretaresse...neem het hem nogsteeds kwalijk.
En oja ik was ook nog een em..iemand uit de gemeenteraad ofzo !
musical was niet leuk...
pi_3752046
quote:
. De musical gaat over een reclamebureau dat tijdelijk zonder directeur zit.
Tijdens de opvoering maak je kennis met de vlotte Cindy, het manusje van alles Rick, de copywriter Pierre, de Franse fotograaf en Helga, de wat stijve secretaresse die een beetje vreemd reageert op het woord Australië. Je bent getuige van het maken van reclame, de nodige verliefdheden, acties tegen reclame en het mysterie van verdwenen geheime stukken. Kortom: een musical over het mafste reclamebureau van Nederland: Bingo!
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
  zondag 7 april 2002 @ 20:03:02 #62
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_3752814
Een Operazanger (Floppie oid) talkshow als ik me niet vergis. Het deel met de talkshow was uit een andere musical gehaald omdat er niet genoeg rollen waren. De oorspronkelijke musical heette Vlieg op.

Mijn glansrol was een jaar daarvoor, over een Cruiseschip. "Het ruime sop", heette de musical. Ik speelde een man van middelbare leeftijd die o.a. in zijn slaap een een blauw oog opliep omdat zijn vrouw aan Kung Fu deed. Meer kan ik me niet herinneren. Ik moet toch het script nog maar eens opzoeken.

  zondag 7 april 2002 @ 20:06:49 #63
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_3752840
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 23:44 schreef Lucille het volgende:
Koeken voor de koning in 1977.
Die hebben wij ook nog gespeeld.

Ik was Prins Maandag. Maw, ik had geen tekst.

pi_3754319
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 23:47 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik kan het me niet meer zo goed herinneren.

Ik meen me te herinneren dat het iets was van

Spionnen in het Circus.

http://www.xs4all.nl/~yoast/petrus/musical.html
[..]

Jaartal... ehhh... moet ergens rond 1982 geweest zijn.

Ik speelde iets van geheim agent.


whehehehehe ja die heb ik ook gedaan, en ik was ben, de leider van de gymclub

jij moest zeker zo zeggen van 'check, dubbel check cross check' hehe, dat je ging spioneren..
leuk joh vooral die link erbij

  zondag 7 april 2002 @ 22:06:18 #65
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3754371
Leuk topic!

Ik had de hoofdrol en speelde een toverfee, ik geloof dat de kabouters opgesloten zaten in het politie bureau en ik weet niet meer waarom.

Ik kan het refrein van 1 van de liedjes nog steeds opdreunen.

Grappige traditie, ook.

fake a dream
pi_3754748
quote:
Op zondag 07 april 2002 16:48 schreef Citroentje het volgende:

[..]


[..]


[..]

Hier nog een Bingo-ganger. Ik was een van de 3 die pro reclame was.

Stop de spot!
Leve de reclame!
Stop de spot!
Reclame is te gek!
Stop de spot!
Hou nou eens je

Het jaar daarvoor hadden wij, als groep 7, bij hoge uitzondering ook een musical gedaan ivm het verkeersexamen.
Die musical heette "Het geheim van de Zilveren Zebra". Ik speelde de rol van Bart.

Iemand bekend met deze musical?


Jah! Ik heb ook Bingo gedaan! in '98

ik speelde 1 van de hoofdrollen, namelijk Cindy, het manusje van alles, die verliefd werd op de glazenwasser

Leuke musical was dat toch wel

pi_3754791
* Rood_schaap heeft jackpot gespeelt op de basisschool

Ik was de slimme boef

Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zondag 7 april 2002 @ 22:38:56 #68
22259 Fogerty
slapende account
pi_3754831
Niemand anders die de Spettershow gedaan heeft?

Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershow


Ik was de omroepster die het geheel aan- en afkondigde (dat was wel eng, helemaal aan het begin en aan het eind compleet alleen op dat podium), en deelnemer aan een modeshow en kandidaat in een kwis.

Hieperdepiep hoera!
pi_3754861
quote:
Op zondag 07 april 2002 22:38 schreef Fogerty het volgende:
Niemand anders die de Spettershow gedaan heeft?

Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershow


Ik was de omroepster die het geheel aan- en afkondigde (dat was wel eng, helemaal aan het begin en aan het eind compleet alleen op dat podium), en deelnemer aan een modeshow en kandidaat in een kwis.


haha ja vergeten dat was de 1e die ik gedan heb
hehe ik moest zeggen:

"mevrouw van dam, mevrouw van dam, waar zit u mevrouw van dam?"

die was echt geweldig...

op de poesta zoekt boris roeska zijn roessische vrouw ananouska

hehe leuk joh

  Moderator zondag 7 april 2002 @ 22:41:50 #70
18653 crew  D.
pi_3754883
quote:
Op zondag 07 april 2002 11:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Klinkt als de 'allerlaatste nieuwsshow'.

Hadden wij ook, 26 jaar geleden.
Ik was Jonkvrouwe Miranda, die verliefd was op die snodaard, maar van de striptekenares moest ik houden van een of andere ridder.

Ik heb een cd met de muziek van deze musical.


Zou inderdaad heel goed kunnen, al hadden wij een striptekenaar
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2002 @ 23:07:18 #71
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3755320
Wij hadden de musical zelf geschreven
'De Tijdmachine'
Best leuk verhaal
Willem Dijkema, toen een zanger/artiestje in het dorp, nu cafebaas van Spijkerboor (dorp ernaast) en mijn overbuurman schreef de muziek.

Ik was Pan Talon, een mode-ontwerper in 2525
zwart kort haar, donker brilletje, wat verstrooid, vage witte colbert met roze bloesje ofzo en een vreselijke broek met alle kleuren
Maar was wel omgeven door de mooiste dames

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 8 april 2002 @ 00:17:36 #72
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_3756244
Mijne was een jaar of 10 geleden

Ik weet alleen nog dat het met verkeer te maken had en veiligheid ofzo , en dat er een prijs was gewonnen....
Ik speelde een gewond kind , liep ook met me hoofd , arm enzow in het verband gewikkeld op het podium hehehe
Naam ervan zou ik echt nie meer weten

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
  maandag 8 april 2002 @ 05:51:21 #73
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3756919
quote:
Op zondag 07 april 2002 12:30 schreef Matra het volgende:

[..]

"Bonje in de Buitenhof", zo heette die musical.


Dat was hem inderdaad !

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  maandag 8 april 2002 @ 07:17:19 #74
331 Merel
Be here now.
pi_3756968
"Disco in Doedorp" en ik was Gravin van Stoethaspel tot Wielewaal

Bij ons werd standaard, elk jaar, na afloop van de musical nog "Hou je zakdoek bij de hand gezongen". Iedereen janken

Hé hou je zakdoek bij de hand
Inpakken en wegwezen de club gaat uit elkaar
Wij zijn bij het einde aanbeland
't Is óóóóóver en sluiten maar

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 8 april 2002 @ 10:14:40 #75
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3757920
quote:
Op zondag 07 april 2002 22:38 schreef Fogerty het volgende:
Niemand anders die de Spettershow gedaan heeft?

Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershow


Ik was de omroepster die het geheel aan- en afkondigde (dat was wel eng, helemaal aan het begin en aan het eind compleet alleen op dat podium), en deelnemer aan een modeshow en kandidaat in een kwis.


Jaaaa die heb ik ook gedaan.
Ik was het hele topic al aan het lezen en kon maar niet meer op de titel van onze musical komen en toen stond ie hier ineens toch.

Maareh ik was een soort huishoudster/assistente ala Mien Dobbelsteen.

Verder hadden we een onwijs gaaf jazzballet dansje waaraan ik ook zou meedoen. Maar ik brak 2 weken ervoor mijn middenvoetsbeentje en zat dus helemaal in de tape en kon het jazzballetdingetje niet meedoen Wat baalde ik daarvan zeg. Dit was trouwens in 1990.

[edit] Nog even gezocht op internet:

Met een parodiërende knipoog naar de bekende televisieshows presenteert de klas 'De Spettershow'. Zij zijn voor dit razend populaire t.v.-programma uitgeloot. De show kent een aantal vaste onderdelen. Deze zijn: DE SCHOOLSPOT - DE MODESHOW - het intelligentiespel 'PIENTERPUNTJE' en het zangonderdeel ZING-A-SONG. Zoals een goede televisie-show betaamt treden uit binnen- en buitenland artiesten op. De bekende Willem Krul presenteert het programma.

Natuurlijk ontbreken ook bij deze show de 'vakkundige' juryleden niet. Zij kennen de klas zelfs de superscore van 1000 punten toe. De koffer met prijzen bevat droomreizen naar het VBO, Atheneum, HAVO, MAVO e.d. Teleurgesteld nemen de winnaars de prijzen in ontvangst. In het lied Afscheid wordt duidelijk waarom. Maar als Willem Krul de fantastische troostprijs bekend maakt is iedereen weer in een opperbeste stemming; 6 weken zomervakantie! Met het knallende lied Blij als een bij wordt de show afgesloten.

[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 08-04-2002 10:22]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')