quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En na 2 keer missen, of was het 2 keer achter elkaar, mag er iemand anders voor in de plaats meedoen toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Blawh het volgende:
Na 2x lig je er, zoals Steven aangaf, daarom ook uit. Even een PM sturen als je niet kunt is niet zo'n grote moeite.
Was de eerste, buiten het huidige deelnemersveld, die reageerde. Ik zal hem een pm sturen, als Joris33 niet op tijd is tenminste.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef Gillingham het volgende:
Helaas ben ik te laat en doe ik dus niet mee, maar ik zal dit topic wel een beetje volgen. Misschien dat buitenstaanders wel een stem mogen uitbrengen aan het eind? Of verpest dat het idee een beetje...
kunnen wij niet gewoon verder gaan dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
Ik heb Gillingham een pm gestuurd, hij is aan zet als hij besluit mee te doen.
Hmm.. de voortgang van de draft is ook wenselijk. Is er maar één fokker die te laat interesse toonde? Wat mij betreft mag de nieuwe speler wel de eerste keuze van Joris33 vervangen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef Blawh het volgende:
Hij heeft de eerste ronde al moeten missen, speelt dus met een renner die hij zelf wellicht niet had gekozen. Lijkt me wel zo fair dat hij nu als eerste mag kiezen, lullig als hij nu ook nog eens een persoonlijke favoriet weggekaapt ziet worden. Niet waar?
Zie de PM nu pas, ben sinds gistermiddag niet meer online gweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kwam Gillingham een paar uur terug nog tegen in een topic, maar OK, als hij nu ook 24 uur krijgt, dan lijkt het een tikkeltje contra-productief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |