Ik hoor Anna anders nooit klagen over snelheid oidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WoW spelen op jouw laptop was kut en ik ga dat ook zeker nooit meer doen
Mentale ondersteuning is al genoeg om dat ding te installeren. Een beetje goede Karma erbij helpt vaak wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat is toch standaard bij computerhulp? Ik weet niets van die dingen.
Moet het aan elkaar dan? Ik snap niets meer van spaties tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Isabeau, heb jij nou ook spatie ziekte, of snap ik de TT niet?
LOL! Moet je d'r dan niet helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Chaotische collega check
Haar balie vol check
Simpele vraag van pat. check
Rij tot aan de overkant check
Nog ingewikkelder maken check
Van haar plaats lopen check
3 onnodige telefoontjes check
Zweet op haar voorhoofd check
Chaos op haar bureau check
Pat. boos check
Komt te laat check
Iedereen boos check
En zo gaat het elke werkdag opnieuw
Aan elkaar, ja. Of eventueel met een streepje.. Troost je, je bent bepaald niet de enigequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet het aan elkaar dan? Ik snap niets meer van spaties tegenwoordig
Ik bedoelde dus appeltaart als betaalmiddel.
En Annie, na jouw pc was WoW spelen op mijn pc alsof ik Pong ging spelen![]()
Dank je, ik heb er een streepje neergezet. En doordat zoveel mensen het telkens fout doen snap ik er ook niets meer van. Dus blijf vooral zeggen dat ik het fout doequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Aan elkaar, ja. Of eventueel met een streepje.. Troost je, je bent bepaald niet de enige
Ik zie het alweer, computers zat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zet andere pc maar weer eens aan
quote:
En dus kijk je elke dag toe hoe zij er een puinhoop van maakt en maakt je hart een sprongetje van plezier ende leedvermaeckquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Vaak geprobeerd, het wordt er nooit beter van
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Kijken of Vork er wel of geen één opent.
Als je erop gaat letten is het echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:47 schreef Isabeau het volgende:
En dus kijk je elke dag toe hoe zij er een puinhoop van maakt en maakt je hart een sprongetje van plezier ende leedvermaeckIk kan me er iets bij voorstellen
wel lekker kwarktaartquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Dudok heeft overigens helemaal geen lekkere appeltaart.
Van 9-18u met 30 man in een relatief kleine ruimte zonder mogelijkheid om een raam open te zetten is niks om jalours op te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Ben wel een beetje jaloersch op je hoor fogelWat voor weer is het nu in Barca?
Ik ook! Na twee uurtjes winkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ná die van jou is die van Dudok (de lemon merengue) ook heel lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Lein is ook thuis. En ik vind bijna alle taart van Dudok maar matig. Ik vind mn eigen producties veul lekkerder
Nou ik las net dat Antraxxxxxxxxx daar iets meer lef voor heeft..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
kres, ik heb een Acer, geen HP. En als ik hem dan eenmaal open heb weet ik toch niet wat ik wel en niet kan aanraken etc
In principe mag je alles aanraken waar je enorm voor uit moet kijken is statische elektriciteit.. Die kan zonder dat je het merkt onderdelen laten hemelen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef Den_Haag het volgende:
ik zou ik niet weten wat je wel en niet mag aanraken bij zo'n laptop
Ik ook niet maar dat komt meer doordat ik zo'n Playmobiel oventje heb..quote:
Gegeten bij De ware Jacob (geniaal en goedkoop) Sapkum (idemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook! Na twee uurtjes winkelen
Waar ben je allemaal geweest? En heb je bij Brakzand gegeten?
Danke vanavond uitrusten en morgen weer de boeken in. Heb nog internationale en ruimtelijke economie liggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Mooi boris, ik sla donderdag overSuc6 jij.
Ik bak eigenlijk nooit taarten
Man waar leer jij voor ?.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Danke vanavond uitrusten en morgen weer de boeken in. Heb nog internationale en ruimtelijke economie liggen.
Ik bak ook nooit taarten, dan ben ik lui en haal ik bij de hema een taart
.
Ik studeer economie en ga waarschijnlijk de accountancy inquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:01 schreef kres het volgende:
[..]
Man waar leer jij voor ?.![]()
Ruimtelijke economie![]()
(of kom ik nou heel simpel over ? )
Je loopt er toch niet de kantjes ervan af he ? !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik studeer economie en ga waarschijnlijk de accountancy in. Ruimtelijke economie gaat over locatiegedrag, waarom willen zulke bedrijven daar zitten en niet in de andere kant van het land, wat voor invloed heeft dat op de regio.
Dit vak is voor mij alleen maar een verplicht nummertje met een voldoende ben ik zeer tevreden.
Neuh,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:19 schreef kres het volgende:
[..]
Je loopt er toch niet de kantjes ervan af he ? !![]()
Duur woord voor iets wat redelijk "simpel" is dus...
Vind het knap als mensen dat kunnen... mij moet je niet meer in de schoolbanken schuiven...
Ervaring leert mij meer dan een boek.
Hoewel ik het natuurlijk altijd handig vind om een boek(lees internet) erbij te houden
Ik zit dan ook in de techniek...
Het is nooit te laat om weer te beginnen... ( jeetje wat kwam dat er makkelijk uit zeg..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:38 schreef freecell het volgende:
Stiekem lijkt het mij heerlijk om weer te gaan studeren
Ware Jacob ken ik niet, Sapkum welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Gegeten bij De ware Jacob (geniaal en goedkoop) Sapkum (idem)
En overal en nergens geweest, was geweldig
Helemaal nooitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ware Jacob ken ik niet, Sapkum wel
Ben jij als kind vaak op Schier geweest?
Moeten we even kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
Wij gingen iedere zomerHaske leuk!
Komen er nog foto's van je spruit in de duinen?
Huh? Was ist los?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:18 schreef freecell het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik maar stop met FOKken
Dingen die je hier zegt kunnen door IRL mensen heel verkeerd worden opgevat
En de pizza heb ik 1/4e op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee oh, niet stoppen!Het voelt nu even kut
Gewoon van leren en:
a. niet over anderen spreken als je niet wilt dat het wordt gelezen
b. een kloon aanmaken![]()
best vaak ja (klinkt zo stomquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Liefje, jij eet ALTIJD lekkerHoe was de wortelpuree?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, ik ga niet klonen. Dat helpt geen moer ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pizza heb ik 1/4e op.
Gewoon mijn domme kop houden helpt vast beter...
winterpeen in plakjes koken in gezouten water met gesneden knoflook en een flinke tak tijm.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef freecell het volgende:
Wortelpuree? Wat gooi je daar in behalve wortel?
Ik hoor toch ook bij de organisatie ?!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog een half dagje werken, paar dingen regelen, spullen inpakken, bus inladen en dan nog 1 nachtje slapen en ons evenement gaat beginnen!(niet voor bezoekers, die mogen pas zaterdag en zondag komen, maar wel voor ons als organisatie)
Oh en Kres: er komt nog een fotograaf van een of ander persbureau
Misschien in bouillon koken ipv gezouten water?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
winterpeen in plakjes koken in gezouten water met gesneden knoflook en een flinke tak tijm.
als de wortel gaar is, de tijm eruit, afgieten en pureren. Beetje boter of olie erbij, peper en zout
en wat fijngesneden peterselie erover,
lekker hoor, alleen nog een klein beetje wat meer eigen maken/ sjeu geven.
Alleen op zondagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:17 schreef kres het volgende:
[..]
Ik hoor toch ook bij de organisatie ?!![]()
Ohh dan ga ik nog ff langs de kapper ... Moet goed op de foto staan...
das idd een idee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien in bouillon koken ipv gezouten water?
Niet. Doen. Serieus. Niet. Stoppen. Met. Fokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:18 schreef freecell het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik maar stop met FOKken
Dingen die je hier zegt kunnen door IRL mensen heel verkeerd worden opgevat
En trouwens, alsof mensen IRL dingen niet verkeerd kunnen opvatten? Big f*cking deal. Je mot gewoon blijven, jah? Pas maar op, want ik wéét waar je huis woont!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet. Doen. Serieus. Niet. Stoppen. Met. Fokken.
Hele volksstammen CUL-lers zijn dolblij met je aanwezigheid, laat een zo'n zure IRL-azijnzeiker nou geen roet in ons eten gooien. Alsjeblieft. Van wie moet ik anders de befaamde fnuffels krijgen als het niet goed gaat?
Ik heb er zin in zondagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen op zondag![]()
en mijn vader is er zondag ook om foto's te maken, dus kapper is vast een goed idee
Das best liefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet. Doen. Serieus. Niet. Stoppen. Met. Fokken.
Hele volksstammen CUL-lers zijn dolblij met je aanwezigheid, laat een zo'n zure IRL-azijnzeiker nou geen roet in ons eten gooien. Alsjeblieft. Van wie moet ik anders de befaamde fnuffels krijgen als het niet goed gaat?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Das best lief
(en nu zit ik weet te brullen verdorie)
Ik stop denk ik ook niet met fokken, maar iig wel met IRL dingen erbij slepen...
ja echt belachelijk hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef golfer het volgende:
Is het heel erg als ik er helemaal geen fluit van snap?
Niet huilen. * Leintjeuh lnuffelt Freecell.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef freecell het volgende:
Das best lief
(en nu zit ik weet te brullen verdorie)
Ik stop denk ik ook niet met fokken, maar iig wel met IRL dingen erbij slepen...
Little grasshopper, wisdom has crossed your path and you have recognised it. Zen-master Lein is most definately proud of youquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef kres het volgende:
Maar als Lein zegt dat je moet blijven dan geloof ik haar...![]()
* kres denkt meteen aan Lein d'r doos... En vraagt zicht af: "Welk kaart nr was dat... ?"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Little grasshopper, wisdom has crossed your path and you have recognised it. Zen-master Lein is most definately proud of you
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef freecell het volgende:
Ooooow![]()
Schop de pc
En ik ga offline voor vanavond denk ik
Jij schopt tenminste tegen de juiste kast... Meeste mensen mishandelen hun scherm als de pc niet doet wat zij willen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ooooow![]()
Schop de pc
En ik ga offline voor vanavond denk ik
Good luck morgen en sterkte...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef DarkElf het volgende:
laptop gaat dicht, ik ga wijntje drinken met de mr
en hopelijk lekker slapen straks ....
en hopen dat t snel morgenavond is zodat ik weer lekker thuis ben
bye!!
oei oei oei....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga geopeerd worden en dat is fijn. Maar dan kan ik niet op vakantie. En nu ben ik narrig.![]()
Dat!
Ik ben niet gevaarlijk als ik narrig ben....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef kres het volgende:
[..]
oei oei oei....
Dan blijf ik bij je uit de buurt....
Ik ben juist happy...
En waarom ben je happy?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet gevaarlijk als ik narrig ben....
Heb gewoon mijn happy bui...quote:
Leuk gevonden ..quote:
Wat een drama weer hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
De Smaakpolitie nu op SBS6 met de enige echte (rubbere) Rob Geus...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:24 schreef Fogel het volgende:
Tip: wijn doe je in de kleine glazen en water in de grote, niet omgekeerd (de flessen gingen wat sneller leeg dan de bedoeling was geloof ik)
Het waren een soort van 'keukenglazen', geen echte wijnglazen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij die grote glazen.
Hmmm...goed om te onthoudenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben stom geweest, ik wilde een thermostaatkraan hebben dus ik koop een met de juiste Hart op hart afstand klopt de maat van de s koppeling niet (dat is het ding dat in de muurt en in de kraan zit) ik dacht dat draai je ook zo los en deed een poging, ging stroef dus heb t niet verder geprobeerd.
Isa stukquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef Isabeau het volgende:
PdHoog, niets leuks hier vandaag. Computers stuk. Isa stuk(keelpijn, hoofdpijn, neus zit dicht en ik moet steeds niezen en dat doet pijn in keel & hoofd)
noem je het zo tegenwoordigquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik ga de oven schoonmaken aan de binnenkant
Dan zeg je gewoon..quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben echt zenuwachtig voor de monteur,. bang dat ie me heel; erg op mn flikker gaat geven oid
koffie kon niet want kraan dichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon..
"zeg el bijdehanto, maak het dan ff meteen goed voor me.. kan ik het de volgende keer niet weer verprutsen, koffie?? "
werkt vast
en in dat ene hokkie??quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
koffie kon niet want kraan dicht
Dan heb ik mooi uitzicht op je kontje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik ga de oven schoonmaken aan de binnenkant
Oi Hobs, jou maken ze niets wijs, of wel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon..
"zeg el bijdehanto, maak het dan ff meteen goed voor me.. kan ik het de volgende keer niet weer verprutsen, koffie?? "
werkt vast
Weet je dat ik nog nooit bij Gauchos heb gegeten?quote:
Google is your friendquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er ook nog nooit gegeten maar volgens de site hebben ze wel chimichurri saus
Vind je een stoere chick Memo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben stom geweest, ik wilde een thermostaatkraan hebben dus ik koop een met de juiste Hart op hart afstand klopt de maat van de s koppeling niet (dat is het ding dat in de muurt en in de kraan zit) ik dacht dat draai je ook zo los en deed een poging, ging stroef dus heb t niet verder geprobeerd maar nu lekt het en best goed ook dus hoofdkraan maar dicht en tussen 10-12 komt iemand van de woningbouw, heb mn lesje wel weer geleerd
Jij hebt naar Giel geluistert zeg ik...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen.
Na vanmorgen lekker gemaakt te zijn met de Intro van Diane van Therapy, wordt hij nu dan helemaal gedraaid
thanks maar t bleek eerder dom dan stoer te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:24 schreef kres het volgende:
[..]
Vind je een stoere chick Memo.![]()
Chick met haar eigen toolbox..![]()
Ken genoeg mannen die zich er niet aan zouden wagen...
Goedemiddag by the way... Kres is ook weer thuis...
Hee je hebt het geprobeert.. oke je bent er achter gekomen dat je het niet kan maar is nog steeds beter dan meteen opgeven zonder het te probeeren..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks maar t bleek eerder dom dan stoer te zijn
Want?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:53 schreef Sunnythesun het volgende:
hou me vast ik stuiter hier door de kamer!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben zenuwachtig
ze zijn begonnen met het opbouwen van het evenement wat ik mede-organiseer.. en waar we al 3/4 jaar heel druk mee zijn geweestquote:
3fm is hier niet vand e radio af te slaan. Vind het nou niet noodzakelijk het best.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef kres het volgende:
[..]
Jij hebt naar Giel geluistert zeg ik...
Vooral 3voor 12.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:55 schreef kres het volgende:
Glazen huis dit jaar in Groningen....
Luister de hele dag naar 3fm. Ene programma is dan idd leuker dan de ander.
Vanaf acht uur ? Met Michiel dus...
@Hypergirl (Sunny dus)
Ik ben een nieuwe plexi uitstroombuis aan het maken..
Doe je beetje chill met je zelf ?
Tja...en dan ben je 913 euro lichter voor een bril met galzen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:35 schreef golfer het volgende:
Zometeen maar eens naar een brillenwinkel. Kijken of ik iets leuks kan uitzoeken. Ben de lenzen na 30 jaar wel een beetje zat.
Oe...da's een fraaie zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...en dan ben je 913 euro lichter voor een bril met galzen.
Het is wel een hele mooie merkbril geworden:
[ afbeelding ]
Over een week of 3 is ie klaar.
Ik ga ´t haar meteen voorstellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:36 schreef kres het volgende:
Je doet zelfs oneerbaare voorstellen richting Kaas.![]()
Ik zou voor Lein uitkijken hoor... she'll kick your ass (of ze vraagt of ze mee mag doen..)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...en dan ben je 913 euro lichter voor een bril met galzen.
Het is wel een hele mooie merkbril geworden:
[ afbeelding ]
Over een week of 3 is ie klaar.
Meneer Golfer je wordt aangesproken met Uquote:
Misschien moet jij ook langs de brillenboer Sunny...quote:
heb al lenzen in hoor.. foto is gewoon stukquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:15 schreef kres het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook langs de brillenboer Sunny...![]()
neequote:Nog lekker aan het stuiteren? Zijn er al ergens foto's te bewonderen ?
Nu voor het eerst besteld. Tot nu toe deed ik het met lenzen en een leesbrilletje.quote:
Eindelijk iemand die weet hoe het hoort.quote:
foto moet het nu doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
heb al lenzen in hoor.. foto is gewoon stuk![]()
En mag Kres ze ook zien of staan ze niet op het net ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
chique brilletje hoor!!!
![]()
@ Kres: heb net de eerste foto's gezien![]()
word echt zooooo gaaf!
Het is net één hele grote aquastore...quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: Een sneak-preview danklik
We zullen de komende dagen ook wat foto's op ons openbare forum zetten, dus hou het in de gaten![]()
En leuk dat je met me mee stuitert!! Ben hier anders maar een beetje in mijn eentje blij aan het doen![]()
Oke hij is net zo erg als jij...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ik verveel me..
Thijs heeft al 3x gezegd dat ie vast naar bed gaat, want dan is het sneller morgen
Ben je in the UK D_H?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef Den_Haag het volgende:
nice Golfer
vandaag lekker 1,5u door het natuurpark hier gewandeld. Wat is het mooi hier
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: Een sneak-preview danklik
We zullen de komende dagen ook wat foto's op ons openbare forum zetten, dus hou het in de gaten![]()
En leuk dat je met me mee stuitert!! Ben hier anders maar een beetje in mijn eentje blij aan het doen![]()
Of van die " Griekse" ruinesquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
De wansmaak!!! Ik vind kasteeltjes IN een aquarium al verschrikkelijk
En dat op en bedje rood/geel/groen/blauw/paars gekleurde grind...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
schatkist met een duikertje er aan.. das pas mooi man! Of zo'n wrak!! Vet!
Tof, Lein.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:Papa mag misschien naar huis voor het weekend! Met infuuspomp voor anti-biotica natuurlijk, maar toch
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa mag misschien naar huis voor het weekend! Met infuuspomp voor anti-biotica natuurlijk, maar toch
Jamaar wel type geelwerker hoor!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat heb je heul niet gedaan. Ik wist trouwens niet dat jij het type bruinwerker was?
grapje babequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh zwaait haar libido vaarwel
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat heb je heul niet gedaan. Ik wist trouwens niet dat jij het type bruinwerker was?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar wel type geelwerker hoor!
quote:
Samenvatting van dit gesprek: Steer staat nog steeds droogquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als ik dit zo lees Kaas ook..quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben heel flex....quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef MissHobje het volgende:
Zo avond
Hobje veel gedaan, Hobje moemaar wel ff lekker vrij
Alles flex met allen?
Ahhh lekkere bank jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
Jahoor Hobsie, ik heb net de kussens van de bank omgedraaid, en nu is ie weer helemaal schoon!
Alles flex met jou?
Moest ff fotootjes ziekenhuis maken.. meds regelen bij apotheek, boodschappen.. wasjes gedraaid.. bed verschoond, eten koken, hele huis hier gestofzuigd was mijn taak deze week, oud papier weggedaan, kattenbak verschoond, vuilnis weggebracht oja en ook wat leuks.. gezonnebanktquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ben heel flex....
Gewerkt.. Naar huis.. Poezels eten gegeven
Waar ben jij zo druk mee dan ?
Oke jij mag oficieel klagen dat je druk bent geweest vandaag...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moest ff fotootjes ziekenhuis maken.. meds regelen bij apotheek, boodschappen.. wasjes gedraaid.. bed verschoond, eten koken, hele huis hier gestofzuigd was mijn taak deze week, oud papier weggedaan, kattenbak verschoond, vuilnis weggebracht oja en ook wat leuks.. gezonnebankt
Mja was er wel ff zoet mee zeg maar![]()
I hate schoonmaak shizzle.. maar het moet zo af en toe he.
Morgen kappert
Euhm neequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:35 schreef kres het volgende:
[..]
Oke jij mag oficieel klagen dat je druk bent geweest vandaag...![]()
Morgen lekker vrij dus... en naar de kapper...
Krijgen we nog een before en after foto's ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm needenk ik
beetje puntjes enzo.. niets bijzonders.
Oh ja, ik vind mijn bed ook altijd heerlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohh wat is mijn bedje lekker.... Hmmmm(dat wilde ik gewoon ff kwijt
)
Dat wilde ik net vragen ?quote:Iemand al iets gehoord van DE?
Ik denk dat ze nu gewoon lekker in haar eigen bedje ligt en vertroetelt wordt door meneeer DE.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Och, geen paniek, ik ben gewoon benieuwd. Het lijkt me toch geen pretje, zo'n punctie. Was en dagopname, toch?
[CUL SC] Appeltaart-euro'squote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Och, geen paniek, ik ben gewoon benieuwd. Het lijkt me toch geen pretje, zo'n punctie. Was en dagopname, toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:36 schreef Fogel het volgende:
Ik was vandaag de enige zonder pak (en had me uiteraard ook niet geschoren) in een verzameling van ca 200 personen... iemand had me best even vantevoren kunnen informeren over de dresscode daar *zucht* (ik heb meerdere pakken, dat is het probleem niet, maar ik trek ze niet aan als het niet moet).
Oe...das goed nieuws zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa mag misschien naar huis voor het weekend! Met infuuspomp voor anti-biotica natuurlijk, maar toch
Tja, toch voelde ik me niet helemaal op mijn plek zeg maar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
leuk juist om er anders dan de meute uit te zien.
Wltrusten D_H...quote:
Ja, nogal. Nu moet ik weer uren wachten voordat ie gedownload is en dan daarna even gewoon voor een paar minuten doorspoelen naar het einde.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen. Ik word alsmaar zieker, verrot geslapen, pijn en miserabel
Vandaag weerquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte vandaag, FreecellVolgens mij had je het gisteren ook al druk met 2 baby's en een peuter
Niks om te lachen bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
Slaap lekker Isa, en beterschap
Karrel(sorry
)
DE
morgen weer terug naar Nederland.
smaken verschillen kijken, even lunchen met de mr en dan mijn bed in. Heb vannacht al een inhoudsloos boek gelezen (mooi toch dat die bestaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ai Elf, dat klinkt best rot ja. Hups, naar je bedje jij, met een kopje thee en een inhoudsloos boek, en dan lekker in slaap vallen!
Volgens de radioloog komt het vaker voor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef Bluezz het volgende:
Is dat wel normaal Elf, zoveel pijn tijdens een punctie
Gelukkig is het achter de rug
2 weken voor de uitslag nu?
Als dat dan maar niet de mijne isquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:50 schreef DarkElf het volgende:
Heb vannacht al een inhoudsloos boek gelezen (mooi toch dat die bestaan)
De artsen zitten bij ons ook heel vol hoor, als iedereen meteen de uitslag van alle onderzoeken willen krijg je het stapel/trechter effect, we kunnen dan echt niemand meer kwijt, dus zo werkt het echt.quote:Volgens de radioloog komt het vaker voor.
en idd, 2 weken voor de volgende afspraak, de uitslag zou er al sneller zijn
zei de radioloog maar goed, de internist is druk druk druk...
Da's mooi, dan krijg je er van mij ook een!quote:
oeh dat klinkt helemaal tempting; knuffel en capuquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Da's mooi, dan krijg je er van mij ook een!
En speciaal voor joueen kopje van mijn eigen, heerlijke, zelfgemaakte cappuchino met super stevig schuim
Zeg, snotverdikke. Kaas heeft mijn lees-exemplaar van jou boek, en het exemplaar dat gesigneerd moet worden voor als je rijk en beroemd bent, ligt nog ongesigneerd in de kastquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Lein wat een veranderingen bij jou
En wat fijn dat ie thuis komt
Ik heb net mijn boekje bij de 2 boekhandels neergelegd, want vandaag komt ie in de krant
(huis aan huiskrant)
Wat een verschil qua winkels zeg, de ene heel enthousiast vind het leuk voor me en is heel makkelijk, zei meteen dat ik er een paar neer kon leggen![]()
De andere deed al tijdens de promotiemail heel moeilijk, mailde naar de uitgever etc etc. my god HET HOEFT NIET HOOR
Maar hij wilde er wel 2 neerleggen en zei : wat duur en wat dun.Begrijpt er dus niks van
Het is lief, maar ik zou het niet zo openbaar doen, 'al gaat het over een man met down'. Ik zou dan een samen met hem een escortbureau inhuren of zo, er zijn namelijk speciale vrouwen en mannen die dit werk juist voor gehandicapten doen!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens, ik vind dit Wie wil er met mijn zoon naar bed? een heel lief initiatief van die moeder! Ben ik nou gek?
Ik vind het volslagen achterlijk, dus één van ons 2 zal wel raar zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Je boekjes zijn ook niet goedkoop. Maar daar gaat t helemaal niet om, toch? Of mis ik m nou?![]()
Trouwens, ik vind dit Wie wil er met mijn zoon naar bed? een heel lief initiatief van die moeder! Ben ik nou gek?
Eten in DH toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Jah, ik wil ook een handtekeningWanneer is de volgende CUL-meet?
Zou er dan een vrouw van tussen de 20 en 25 zijn die die moeder opbelt van 'nou, graag'?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volslagen achterlijk, dus één van ons 2 zal wel raar zijn
Wat tof Bluezz!
Ja, een mevrouw met het syndroom van downquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Zou er dan een vrouw van tussen de 20 en 25 zijn die die moeder opbelt van 'nou, graag'?
Maar dan kun je dat toch beter via-via regelen dan zo publiekelijk in de krant? Ik vind dit vrij disturbingquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, een mevrouw met het syndroom van down
Dat zou ik echt respectloos vinden...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Maar dan kun je dat toch beter via-via regelen dan zo publiekelijk in de krant? Ik vind dit vrij disturbingPlus, stel dat hij iemand vindt, dan heb je straks allemaal reporters op je dak
En dan de pil vergeten...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, een mevrouw met het syndroom van down
quote:
Dat zou ik niet meer dan logisch vinden gezien de manier van presenteren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zou ik echt respectloos vinden...
Als dit in het nieuws komt, komt het vervolgverhaal dat ook... ik vind dit net zo goed respectloos, eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zou ik echt respectloos vinden...
Beterschap!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen. Ik word alsmaar zieker, verrot geslapen, pijn en miserabel
..
Fogel, ik zou me ook niet op mijn gemak voelen in vrije tijds kleding waar iedereen op chic is. Opvallen is leuk (soms), maar dan wel graag positief. Hoe was het eten eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |