Ik hoor Anna anders nooit klagen over snelheid oidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WoW spelen op jouw laptop was kut en ik ga dat ook zeker nooit meer doen
Mentale ondersteuning is al genoeg om dat ding te installeren. Een beetje goede Karma erbij helpt vaak wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Vrok het volgende:
[..]
Dat is toch standaard bij computerhulp? Ik weet niets van die dingen.
Moet het aan elkaar dan? Ik snap niets meer van spaties tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Isabeau, heb jij nou ook spatie ziekte, of snap ik de TT niet?
LOL! Moet je d'r dan niet helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Chaotische collega check
Haar balie vol check
Simpele vraag van pat. check
Rij tot aan de overkant check
Nog ingewikkelder maken check
Van haar plaats lopen check
3 onnodige telefoontjes check
Zweet op haar voorhoofd check
Chaos op haar bureau check
Pat. boos check
Komt te laat check
Iedereen boos check
En zo gaat het elke werkdag opnieuw
Aan elkaar, ja. Of eventueel met een streepje.. Troost je, je bent bepaald niet de enigequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet het aan elkaar dan? Ik snap niets meer van spaties tegenwoordig
Ik bedoelde dus appeltaart als betaalmiddel.
En Annie, na jouw pc was WoW spelen op mijn pc alsof ik Pong ging spelen![]()
Dank je, ik heb er een streepje neergezet. En doordat zoveel mensen het telkens fout doen snap ik er ook niets meer van. Dus blijf vooral zeggen dat ik het fout doequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
Aan elkaar, ja. Of eventueel met een streepje.. Troost je, je bent bepaald niet de enige
Ik zie het alweer, computers zat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zet andere pc maar weer eens aan
quote:
En dus kijk je elke dag toe hoe zij er een puinhoop van maakt en maakt je hart een sprongetje van plezier ende leedvermaeckquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Vaak geprobeerd, het wordt er nooit beter van
Whehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Kijken of Vork er wel of geen één opent.
Als je erop gaat letten is het echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:47 schreef Isabeau het volgende:
En dus kijk je elke dag toe hoe zij er een puinhoop van maakt en maakt je hart een sprongetje van plezier ende leedvermaeckIk kan me er iets bij voorstellen
wel lekker kwarktaartquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Dudok heeft overigens helemaal geen lekkere appeltaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |