hier wel collega's maar omdat wij altijd contackt hebben met elkaar en met de gasten, zullen dat soort openbaringen niet echt voorkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb geen collega`s
Ik wil ook meepraten
Welles!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb geen collega`s
Ik wil ook meepraten
Oh ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:31 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Welles!!
Mij.
Manehilde catering FTW!
Ja vooral omdatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:35 schreef Belana het volgende:
pinq leuke bril
swets, die was ok ehm...pijnlijk
Jaaaa foto! Ik verga van de nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:27 schreef Dakota het volgende:
huup is t anders goed dat ik je 'ding' meeneem naar de ruilmeet en t dan aan je geef?
Ik wil er ook wel een foto van maken hoorje kan toch nog lang niet gebruiken
Ze werkt hier niet meer. Ze heeft me wel op hyves 'ontvriend'.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:42 schreef bixister het volgende:
aha swets, diegene vindt jou zeker een hele fijne collega!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze werkt hier niet meer. Ze heeft me wel op hyves 'ontvriend'.
sjees, wat kinderachtig en onprofessioneelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze werkt hier niet meer. Ze heeft me wel op hyves 'ontvriend'.
pssstquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaa foto! Ik verga van de nieuwsgierigheidnee echt serieus haha
![]()
Maar tuurlijk is de ruilmeet ook goed joh! Ik heb er echt nu al zin in ooklekker veel afnemen
Swets dat is ook een fijnehaha, nouja, je collega wist wel waar ze aan toe was.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
pssst [ afbeelding ]
huuphuuphuup
rompertjetruuk
nou ja, wist de collega wel echt waar ze aan toe wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vooral omdat
a. MIjn gesprekje nogal 'Swetserig' was
b. De samenvatting op mail ook niet lovend was
ik heb m gekregen maar geloof dat jij m leuker vindt dan ikquote:
okay, krimpt dat nog dan? nouja boeit ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb m gekregen maar geloof dat jij m leuker vindt dan ik
enne t is 62/68 geloof ik..dus hij is ook ongedragen (te groot voor Elin) en je moet m ook nog wassen
we hebben afgesproken dat hij geen bezwaar mag maken tegen alles wat ik op de meet koop/meeneemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Dakota het volgende:
o en als t gekregen is kan je vriend geen bezwaar maken natuurlijk
ahw dankjewel waliefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef Dakota het volgende:
nietsje krijgt m toch, aap
!
en geen idee of t krimpt
Jij gaat dus helemaal los! Ik heb dan ook wel wat leuk spul voor je!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
we hebben afgesproken dat hij geen bezwaar mag maken tegen alles wat ik op de meet koop/meeneemhad ie maar mee moeten gaan namelijk
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:24 schreef cattie het volgende:
[..]
Jij gaat dus helemaal los! Ik heb dan ook wel wat leuk spul voor je!
ik heb vroeger ook alleen met mannen gewerkt en dat werkt toch een stuk prettiger dan met een hoop vrouwen. op de één of andere manier loopt het altijd uit op stiekem venijn. mannen zeggen het gewoon als er wat is. (ik ook vroeger, tegenwoordig hou ik gewoon mijn mond en bemoei me niet met het roddelcircuit)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Chell het volgende:
Ik heb vrijwel alleen mannelijke collega's. En daarmee heb je het toch over andere dingen dan over lekkere mannen
nope, maar gisteravond had je er ook al last van he?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef _Bar_ het volgende:
even wat anders doet bij jullie msn ook zo raar?
aldoor af en aan melden?
van mij!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb kleertjes voor meisjes tot maat 74 ongeveer. Verder nog een hele zwik speelgoed
ja het speelt sinds gister, maar nu is het ergerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, maar gisteravond had je er ook al last van he?
misschien iets met de nieuwe versie te maken? hier draait nog de oude versie
Gaaf!!! Hoe vindt Pepijn het?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:21 schreef p_iglet het volgende:
hihi wij zijn vanmorgen naar de speel-o-theek geweest om lid te worden.
en nu staat er hier een flink grote little tikes glijbaan middne in de woonkamer![]()
![]()
Toch best handig zo'n bakfiets
afschuwelijk is dat, ik vind dat werk ook wat van zichzelf moet laten horen ipv daar heen te gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef Stout het volgende:
Zo, ga zo even naar t werk, moest van de bedrijfsarts op bezoekweer zo'n onzinnig kwartiertje kletsen
maar ja t moet he
het glijden vind hij geweldig, maar zijn humeur is er op het ogenblik niet naar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Gaaf!!! Hoe vindt Pepijn het?
Toevallig staat er bij ons zoiets van Smoby in de woonkamerGisteren via Marktplaats geregeld als vervroegd verjaardagscadeautje voor Maja, en Lucie mag er ook mee spelen.
Ik vrees dat dat een aktie van Cas zou kunnen zijn later...quote:
vreselijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef moussy het volgende:
Nou zeg...
[upd]Man doodgestoken bij school in Amsterdam
Het zal maar bij je kind op school zijn.
wonen we in het zelfde huis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:18 schreef E.T. het volgende:
kan iemand een portie rustig lenteweer deze kant op sturen, alsjeblieft??????????
drie kinderen die chagerijnig zijn, kort lontje en overal bij voorbaat al 'nee' op zeggen zijn niet grappig![]()
Neem daar een moeder bij die met zulk gedrag errug weinig geduld heeft..![]()
Gezellig joh!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef cattie het volgende:
Vooral die suiker, die deed het hem innepin!![]()
Dat vind ik nou echt lief! Om 1 of andere manier nog meer als een man zoiets zegt!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef Vicky het volgende:
belt mijn zwager net op: mogen we Amber in juni een dagje lenen. dus ik vraag hoezo dat dan? nou zegt ie, dan ik het zomercarnavalfestival in ahoy. daar wil ie graag heen met Amber en mijn zusje.zo leuk en lief.
Ik heb een vent die kleurenblind is, dat doet ook wonderen voor leuke woonaccesoires.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:35 schreef innepin het volgende:
Faja![]()
Ik heb officieel toestemming om de woonkamer roze te verven![]()
Waar de "frambozenrood" truc niet werkte, werkten vandaag de lentekriebels aanstekelijk genoeg om dit als respons te krijgen: "Zo lang het maar op de muren zit en niet op het plafond, vind ik alles best." HA! Dat zal ie weten ook
Ik weet niet of dat ethisch wel verantwoord is bij de mijnequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Freecell ook een stukje behang voor de kleine?
Als in: écht voor het eerst? In je leven? In een kerk? Wat voor kerk dan? Ben ik wel benieuwd hoe je het vindtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oh en as zondag ga ik voor het eerst een dienst in de kerk bij wonen. Zal mij benieuwen. Mijn schoonvader is die dag jarig en begint zijn dag met een dienst.
Ik heb wel eens een kerk van binnen gezien hoor. Ben zelf bijv in een kerk getrouwd (burgelijk huwelijk in een kerk dan wel te verstaan), heb de mis voor Thijs van Bar mee gemaakt in de kerk en heb wel eens een kaarsje gebrand in de kerk in de Kalverstraat en in de kerk van Montserrat maar nog nooit heb ik een gewone zondagsdienst mee gemaakt. Ik weet dat het een Rooms Katholieke kerk is in Voorburg waar Surinamers bij elkaar komen. Maar meer weet ik niet. En ik ben ook heel benieuwd hoe het in zijn werk gaat. Vorig jaar had mijn schoonvader de pastoor in zijn huis voor een dienst met zijn verjaardag en kreeg toen een boekje met liederen waarvan 70 % in het Surinaams was waardoor ik geen idee had wat er werd gezongen. Mee zingen kon ik niet want ik spreek het ook amper.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Als in: écht voor het eerst? In je leven? In een kerk? Wat voor kerk dan? Ben ik wel benieuwd hoe je het vindt
TARA zit hier naast me op de grond omringd door allerlei apparatuur zijn PC te updaten, ziet er tof uit
ja kan me voorstellen pfff.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan is hij opeens weer zo heel klein
das toch niet gek? ik ben denk ik in mijn leven 2 keer bij een dienst geweest, 1 keer met lois mee...vroegah... en ooit eens bij een begrafenis, that's itquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Als in: écht voor het eerst? In je leven? In een kerk? Wat voor kerk dan? Ben ik wel benieuwd hoe je het vindt
Vroeger, zou ik zo'n gozer achtervolgt hebben tot zijn woonkamer. Ik heb nog wel eens die neiging, maar denk tegenwoordig nog even aan 3 kinderen en welk nut het heeft om, als je de verkeerde treft, gefileerd te worden met een groot vlindermes alleen voor een middelvinger.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:13 schreef Estrys het volgende:
Ik reed vandaag van mijn werk naar het KDV om Seb voor het eerst op te halen, helemaal happy natuurlijk. Sta ik op het middenstuk van een doorgaande weg te wachten om links af te slaan staat er een BMW naast me met van dat ordinair volk er in (en geloof me daar hebben we er hier in Oss genoeg van) die wilde rechtdoor, maar toen ik dacht te kunnen zag ik dat die BMW ook dacht te kunnen rijden dus ik rem, hij remt ook en vervolgens moeten we weer een auto of 5 wachten. Kunnen we rijden dus ik gebaar netjes van " gaat u voor" krijg ik gewoon een middelvinger van die gozer. Zo'n snotneus die net zijn rijbewijs heeft, nah, wat denkt ie wel. Kan ik nou zo pissig om worden
Boter en helpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei Rocka, da's minder leuk. boter op z'n hoofd gedaan? (Doen ze op school altijd, volgens mij helpt het geen zier.) Ik doe meestal cardiflor, ook wel botszalf. Als ze nog zo klein zijn en hun hoofd nog zo groot in verhouding landen ze daar toch iets te vaak op naar mijn zin.
En zulke lui word ik ook wat mepperig van Estrys. Heel ellendig.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vroeger, zou ik zo'n gozer achtervolgt hebben tot zijn woonkamer. Ik heb nog wel eens die neiging, maar denk tegenwoordig nog even aan 3 kinderen en welk nut het heeft om, als je de verkeerde treft, gefileerd te worden met een groot vlindermes alleen voor een middelvinger.
Daar had ik me 15 jaar geleden niet door tegen laten houdenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat je in die straat die hij in reed nog niet dood gevonden wil worden en geloof me, er zijn er meerdere die dat wel is overkomen daar...
Ja die blauwe! Heet die niet Cardiflor?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Boter en helpenNa 32 jaar heeft het nog steeds geen snars geholpen.. heb nog steeds die bult op m'n hoofd ondanks dat m'n moeder flink met de boter heeft gesmeerd destijds
![]()
Ik smeer altijd met die blauwe tube van VSM, die helpt iig bij blauwe plekken.. je ziet ze verdwijnen
Wel schrikken Rocka. Kusje op Brent z'n bolletje
ik heb geen idee hoe dat heet eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja die blauwe! Heet die niet Cardiflor?
Nee, boter helpt dus niet, dacht ik al. Ik heb al eens een zwarte piet weer thuis gekregen met een bult zo groot als een halve tennisbal.Die heb ik toen ook gepost geloof ik. Niet normaal was dat.
niet koelen en alleen boter erop.
![]()
Mijn man kruipt weg achter mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn man is net zo, die rijd ze ook rustig klem bij zulke rare capriolen en stapt ook rustig uit om klappen uit te delen als het moet. Die is echt voor niets en niemand bang. En daar wordt ik dan weer wel bang van. Ik ben dan ook 2 neefjes door zinloos geweld verloren.
Mwa, verschil in referentiekaderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:45 schreef Belana het volgende:
[..]
das toch niet gek? ik ben denk ik in mijn leven 2 keer bij een dienst geweest, 1 keer met lois mee...vroegah... en ooit eens bij een begrafenis, that's it
ik vond het niks overigens, allemaal zo uit een boekje.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei Rocka, da's minder leuk. boter op z'n hoofd gedaan? (Doen ze op school altijd, volgens mij helpt het geen zier.) Ik doe meestal cardiflor, ook wel botszalf. Als ze nog zo klein zijn en hun hoofd nog zo groot in verhouding landen ze daar toch iets te vaak op naar mijn zin.
En zulke lui word ik ook wat mepperig van Estrys. Heel ellendig.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit hier helemaal ongeduldig op F. te wachten. Die is cursussen vanavond en hij sms-te of ik een McFlurry wilde als hij thuis kwam.Nou, dat laat ik me geen 2 keer vragen!
Maar ik weet dus niet hoe laat hij hier is.
Das inderdaad raarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
ik denk continu dat mijn vriend thuis komt maar dat duurt nog een weekje... Da's ook raar!
ja dat zal het wel zijn ja, als je je hele leven al naar de kerk gaat dan zal het best vreemd zijn als iemand er nooit geweest is natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, verschil in referentiekader
En uit een boekje verschilt nogal per kerk.
Ik had een zak diepvries erwten liggen altijd, speciaal voor dit soort fratsen. Ook lekker op zere enkels.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Uhm, ik heb alleen gekoeld met een ijskoud lapje. Na een paar minuten heb ik hem op de bank gelegd en heeft hij zelf verder het lapje vastgehouden dus ik denk wel dat het een beetje geholpen en/of verlichting geboden heeft anders gooide hij het lapje wel op de grond
Ik kan ook niks met zulke malloten in het verkeer... Van mij mogen ze een soort van kliklijn in gaan voeren. Beetje fatsoen is tegenwoordig ver te zoeken.
Ja, voor werk. Ik zag op skype vanochtend dat hij echt een suite aan de Hudson in NY heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:16 schreef Lois het volgende:
Rocka is je vriend een week wegOok niet gezellig!
Whehquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Dakota het volgende:
kan je mee pochen
als ik een enorme blauwe plek heb laat ik m aan iedereen zien
Bedoel je dat ik mijn kind's koppie kaal moet scheren zodat het duidelijker zichtbaar is en dan morgen met hem de stad in moet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Dakota het volgende:
kan je mee pochen
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Dakota het volgende:
kan je mee pochen
ja! en even met zo'n merkstift een grote cirkel eromheen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik mijn kind's koppie kaal moet scheren zodat het duidelijker zichtbaar is en dan morgen met hem de stad in moet?
Ik vind het altijd briljant, die Horatio. Mijn schoonmoeder zegt altijd hooraatsiejooquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
Horatio, ja, slecht hč? Daarom kijk ik niet naar csi miami, alleen naar die andere twee![]()
ja en m dan insmeren met rode verf..wedden dat je dan de aankomende week niet alleen thuis bent maar heel veel bezoek krijg..ware het wel van instanties maar hey, hoe meer zielen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik mijn kind's koppie kaal moet scheren zodat het duidelijker zichtbaar is en dan morgen met hem de stad in moet?
Dan kan ik dagelijks wel een deel van mijn kleding strippen want ik zit echt standaard onder de blauwe plekken en het idiote is dat ik geen idee heb hoe ik er aan ben gekomen. Ik ben wel nachtblind en kan rustig 's nachts op de tast naar het toilet zonder dat ik weet dat ik mijn bed ben uit geweest. * Faja-Lobi slaapwandeld geloof ik en vertel hele verhalen zonder enige notie van te hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Dakota het volgende:
kan je mee pochen
Ik vind de verhalen uit de bijbel ontzettend mooi en heb de jongste ook echt heel bewust een naam van een bijbels figuur gegeven. Staan hier ook 2 kinderbijbels in de kast. Wil ze uit respect voor hun grootouders toch wat godsdients kennis bij brengen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hihi ik zit altijd onder de blauwe plekken ik ben echt een onhandige doos, loop overal tegenaan enzo. Het mooiste is om mn lief op de kast te jagen door bij hoog en laag vol te houden dat hij me wel weer geknepen zal hebben![]()
Oh kerken, mijn ouders en opa's en oma's zijn helemaal niet gelovig dus wij gingen nooit. Een vriendinnetje van mij ging wel altijd en ik vond dat machtig interessant (dingen met groen gras en overkant enzo) maar uiteindelijk ben ik er wel over uit dat het niet helemaal mijn ding is. Het heeft (vaak) wel een mooi sfeertje though vind ik, maar dat zal vast samenhangen inderdaad met welke kerk je bezoekt enzo.
oh mooi of niet mooi heeft nooit echt gespeeld voor mij, het was gewoon meer een interesse voor iets wat we thuis niet deden. En kennis van religies wil ik mijn kind eigenlijk bijbrengen als een soort algemene kennis ofzo. Het doet geen pijn om te weten wie of wat Mozes was of Mohammed of Brahma for that matter. Wat ze met die informatie doet later mag ze zelf bepalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen uit de bijbel ontzettend mooi en heb de jongste ook echt heel bewust een naam van een bijbels figuur gegeven. Staan hier ook 2 kinderbijbels in de kast. Wil ze uit respect voor hun grootouders toch wat godsdients kennis bij brengen.
Zo'n zonnetje er van maken zoals ze vroeger deden rond de plek waar je een prikje gehad hadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja! en even met zo'n merkstift een grote cirkel eromheen!![]()
Horatio, ja, slecht hč? Daarom kijk ik niet naar csi miami, alleen naar die andere twee![]()
@Lady, heftig!
Ik laat ze ook niet dopen, dat is aan hen zelf als ze oud genoeg zijn. Ik ga ze geen godsdienst opdringen. Ik heb zelf ook geen godsdienst. Maar ik bedoel meer dat ze weten waarom we aan tafel netjes wachten tot er gebeden is als ze bij ons eten of wij bij hen. En waarom we naar de kerk gaan als we worden uitgenodigd en wat ze daar doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh mooi of niet mooi heeft nooit echt gespeeld voor mij, het was gewoon meer een interesse voor iets wat we thuis niet deden. En kennis van religies wil ik mijn kind eigenlijk bijbrengen als een soort algemene kennis ofzo. Het doet geen pijn om te weten wie of wat Mozes was of Mohammed of Brahma for that matter. Wat ze met die informatie doet later mag ze zelf bepalen![]()
Ik vond het achteraf heel stoer van de mevrouw aan de telefoon dat ze me zo serieus te woord stond!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
PM! Ik vind het er ook zo vreemd en naar buitenaards uitzien, zo'n bult... Kan me goed voorstellen dat je gelijk gebeld hebt.
Yayquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef Rewimo het volgende:
freecell, ik heb in elk geval mijn ogen uitgekeken tijdens jullie trouwdienstIk vond dat heel erg leuk, al die zingende, swingende mensen
Denk vooruit! Over zoveel uur sluit ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:40 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand hier nog tips tegen enorme vlieganst... duuurt nog aantal uurtjes maar .. brrrrrr....
![]()
held op sokken
Ik heb jaren terug een leuke actie gehad van de RET waarbij je de OV-chip gratis kon aanschaffen, ben dus blij dat ik dat toen gedaan heb begrijp ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:29 schreef E.T. het volgende:
Waarom is het toch altijd zo'n slagveld bij de Aldi met aanbiedingen?![]()
Waarom kopen die lui toch niet meer in? Mensen die bijna je hersens in willen slaan omdat jij toevallig hun maat hardloopjack in je handen hebtMensen die dingen in hun karretje hebben liggen en dat anderen het gewoon brutaal uit het karretje pakken
![]()
Ik ga me nu maar eens verdiepen in de wondere wereld der OV-chipknip. Net twee kaarten gehaald, moest 24 euro aftikken en kan maar voor 2x 4,50 reizenWaarom moet zo'n stukkie plastic 7,50 kosten?? Bij een strippenkaart hoefde ik toch ook geen euro extra voor het karton te betalen??
Dan hoor en voel je vaak ook duidelijk dat het gas even teruggenomen wordt. Ik weet nog dat ik de eerste keer tegen het plafond zat totdat iemand me zei dat het heel normaal was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef Memmel het volgende:
Evenstar, als je het echt eng blijkt te vinden (wat ik me niet kan voorstellen, want je hebt je kleine meid bij je en voor je goed en wel in de lucht zit, ga je al weer dalen), kun je het ook even melden bij de stewardessen. Die houden dan gewoon een oogje in het zeil en begrijpen dat best. Wat ook helpt is hardop een boekje lezen met bijvoorbeeld Arwen. Dan heb je geen tijd om na te denken over wat je hoort en ziet, want je moet je concentreren op het boekje.
Hou er gewoon rekening mee dat je dingen hoort, die je normaal niet hoort (motoren, vreemde geluiden), maar dat dat allemaal in orde is. Ongeveer een klein half uurtje voor de landing, gaat het vliegtuig weer dalen en dat kan raar voelen, maar ook dat hoort er bij.
Nogmaals: gewoon tegen de stewardessen zeggen wanneer je je niet prettig voelt. Zij helpen je er doorheen en dat is ook wel zo rustig voor Arwen.
Oh ja shit ja... dat is ook zo idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:43 schreef moussy het volgende:
Evenstar, gewoon niet door het raampje kijkenvooral bij het dalen vind ik dat echt afschuwelijk!
[zeikerd]
BE kijk je wel uit met die flurries? Ongeveer 1 op de 3 softjsmachine's hebben de listeria bacterie omdat ze niet goed/voldoende schoon gemaakt worden. Iedereen waarschuwd wel voor kaas en zo, maar softijs is net zo erg.
[/zeikerd]
Net als een milkshakequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja shit ja... dat is ook zo idd.Ik weet het wel van softijs enzo, maar dat is dit net zo goed...
Hmmm... nou ja, het is toch beter voor mijn lijn dat ik het niet doe.
Ik zal binnenkort maar eens een gewoon pak ijsjes bij de supermarkt scoren en in de vriezer leggen.
Je vliegt met easyjet toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
thanks allemaalnog een stom vraagje, ben als goed is rond 3 uur op schilhol, 5 uur vliegen, zo rond 3en eten moet wel kunnen toch voor arwen als mij?
ik ben echt een dooie met dat soort dingen![]()
Oh ja tuurlijk, dat was ik even vergeten! Komt allemaal echt wel goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb heul geen rpinterplus ik moet sowieso via balie inchecken ivm de epipen en voeding van arwen, omdat normala gesproken KV niet meemag in handbagage, maar de neocate niet in laadruimte mag ivm temp daar, dan istie bedorven
![]()
Komt wel goed nu alles opgeschreven en pas 10 keer gecheckt of ik eg wel mijn pasoort enzo heb
Op een zuurtje zuigen gaat ook hoor. Het gaat erom dat je wat meer speeksel in je mond creeert waardoor je lekker vaak moet slikken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Geeft niet Memmelwel irritant, had als tip gekregen kauwgom te kauwen, maar met mijn neptandjes gaat da heul nie
Haha! Ik voel me ook wel heel neurotisch met alle tips en trucs, maar er is zoveel te doen om het allemaal een klein beetje aangenamer te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:35 schreef Memmel het volgende:
Nou BE![]()
Valt wel op dat wij veel tijd in een vliegtuig doorbrengen....
Ja, heb ik ook gedaan inderdaad. Maar ik heb ze nog niet nodig gehad tot nu toe. Heb ook nog helemaal niet uitgezocht hoe ik er geld op moet zetten of zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:37 schreef Troel het volgende:
Ik heb jaren terug een leuke actie gehad van de RET waarbij je de OV-chip gratis kon aanschaffen, ben dus blij dat ik dat toen gedaan heb begrijp ik.
Goed hoor. Hij heeft wel lang geslapen dus ik heb hem wakker gemaakt. Hij deed zijn speen uit en sindsdien ratelt ie aan een stuk door. Nu speelt ie met zijn tenenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Reinhilde het volgende:
Rocka, hoest met B. nu?
oooh dat vond ik verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Rewimo het volgende:
London Dungeon! Maar daar is Arwen nog te klein voor.
whut?! waar? in Nederland?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef Reinhilde het volgende:Huup, bij EAT! hebben ze ook die wraps met peking duck.
OMG zo lekker
.
En dan naar de starbucks voor een Caramel Macchiato en een stuk carrotcake...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Reinhilde het volgende:
Neenatuurlijk niet
.
We zouden eens van die lekkere koffieketens of lekkere sandwichketens krijgen hier, stel je voor![]()
![]()
In Londen dus.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:40 schreef Reinhilde het volgende:
Weet je waar je trouwens echt een ontzettend lekkere peking duck krijgt voorgeschoteld?OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat een open uitnodiging?![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:40 schreef Reinhilde het volgende:
Weet je waar je trouwens echt een ontzettend lekkere peking duck krijgt voorgeschoteld?Iehl, ik lust echt geen duckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Wij hebben hier wel iets dergelijks (D.E.) in de stad waar je idd ook Machiatto Caramel kunt kopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef Reinhilde het volgende:
Neenatuurlijk niet
.
We zouden eens van die lekkere koffieketens of lekkere sandwichketens krijgen hier, stel je voor![]()
![]()
In Londen dus.
Oh?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wij hebben hier wel iets dergelijks (D.E.) in de stad waar je idd ook Machiatto Caramel kunt kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |