Zal je het wel zelf na gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik krijg de hele tijd een errorschermpje in beeld![]()
En internet opnieuw opstarten is niet echt een optie, omdat de kans dat ik er niet op kom of pas over een uur veels te groot is
Na, daz ook nie lievquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zal je het wel zelf na gemaakt hebben![]()
![]()
Waarom dat dan weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Zal je het wel zelf na gemaakt hebben![]()
![]()
Wat ben je weer bescheiden Garisson!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
Voor een Singles-poster die geen knuffies, kusjes en smilies post vind ik dat ik nog best hoog geëindigd ben in die lijst.
haha ik was 3x van de begane grond naar de 5e gelopen met de trap & terugquote:
die heb je hier dan ook zo!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:41 schreef Howl het volgende:
Er zijn hier zelfs posters die regelmatig in de dagcijfers terecht komen. Maar daarvoor moet je toch minstens 50 posts per dag doen.
Iddquote:
ik krijg m ook en opnieuw opstarten helpt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
En internet opnieuw opstarten is niet echt een optie, omdat de kans dat ik er niet op kom of pas over een uur veels te groot is
Ik heb die ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon omdat ik dat kan zeggenquote:
Maar die bescheidenheid siert mij natuurlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik dat kan zeggen![]()
Zeker teveel NSFW gekeken?
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg m ook en opnieuw opstarten helpt niet
tis gewoon irritant
Errorscherm van dat Fok te druk is? of van windows?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Oh oké ik heb niks gezegdquote:
Enormquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar die bescheidenheid siert mij natuurlijk wel.
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. errorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:50 schreef djayzz het volgende:
Errorscherm van dat Fok te druk is? of van windows?
Ja, dat kreeg ik gisteren ook een aantal keer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je als je op 'invoeren' klikt, iet smet error.. error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |